دعا کنیم!!!!
سلام بچه ها درنبود من هیچ اتفاقی بر وب نیوفتاده؟خوبید؟
خب میریم سر اصل مطلب:
می خواستم چندتادعاکنم:
خدایا سرمربی بارسلونا رو شفا بده!
خدایا مشکلات مارو هم مثل مشکلات دختر مجیدی زود حل کن!
خدایا استقلال رو پولدار کن که الکی آقای لمپن(فتح الله زاره)زیادزرزرمفت نکنه!
خدایاسرکاپیتانی توتیم ما دعوا نشه!
خدایابازیکن ۵میلیاردی نصیب ما بکن!
خدایاشخصیت های اسطوره مارو طوری قرار نده که هرجا میرن عدد۶رونشون بدن!
آمین
به احترام سردار استقلال خبردار
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم دی ۱۳۹۱ ساعت 19:40 توسط فاطمه(قرمز)
|