پاچلاق
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مهدی رحمتی دروازه بان تیم استفراغ پس از خوردن گل ششم از پرسپولیس
شوووووووووووت
کلا پرسپولیسی ها ۴ تا پاس به دروازه داشتن ( به افتخارش )
استقلال هم هیچی یعنی به معنای واقعی شووووووووووووووووووووووت !!
لذت بردم شدید
عاشقتم قرمممممممممممممممممممممز
درسته صفر صفر مساوی شدن ولی
از نظر من ابی باخت
آخه نتوانست اون توپ و حداقل یه بار طرف دروازه پرت کنه چه برسه به گل
بچه های پیروز یه جورایی خودتو نو برنده بدونین حداقل تو و طرف دروازه بردیم اونم ۴ بار شوت زدیم و نشد اونم به خاطر نحسی استقلالی ها بود ![]()
![]()
![]()
پیروزی مال پیروزیه
دارم دعا می کنم از خدا کمک بگیرن میبرن من مطمئنم
خدا جون خودت می دونی پیروزی حق کیه و همیشه هم باید حق به حق دار برسه
نذر کردم واسه پیروزی قشنگشون نماز شکر بخونم بچه های پرسپولیسی هم که اینو می خونن حداقل یه صلوات برای پیروزیشون بفرستن
پیروزی مال پیروزیه به افتخارش
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
پیروزی ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
پیروزی ![]()
![]()
![]()
![]()