بهاااااااااااار

می دونین چرا می گن فوتبال ایران به دردلای جرز دیوار می خوره ... 1/ تیمی مثل استقلال وجود داره 2/ وضعیتمون و نیگاه آخه استقلالی که هیچی حالیش نیست نشته اول جدول صداش در نمیاد ... همین دو تا دلیل گنده دیگه جایی برای هیچ دلیلی نمی زاره به افتخار پرسپولیسی های گگگگگگگگگگگگگل عیدتون شاد ..........!!!

پاچلاق

وای خدایا خسته شدم چقدر برم توپ بیارم ( در حالی که رو زمین می نشیند و دستاشو محکم می کوبونه رو سرش ) دیگه نمی رم اصلا قبول شما ها پیروز میدونین ما می رین کنار می زنیم پام چلاق شد هی اینور دروازه هی اون ور دروازه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مهدی رحمتی دروازه بان تیم استفراغ پس از خوردن گل ششم از پرسپولیس

شوووووووووووت

وای خدای من لذت بردم استقلال خوب گند زد

کلا پرسپولیسی ها ۴ تا پاس به دروازه داشتن (  به افتخارش )                                

  استقلال هم هیچی یعنی به معنای واقعی شووووووووووووووووووووووت !!

لذت بردم شدید

                                            عاشقتم قرمممممممممممممممممممممز

درسته صفر صفر مساوی شدن ولی

از نظر من ابی باخت

آخه نتوانست اون توپ و حداقل یه بار طرف دروازه پرت کنه چه برسه به گل

بچه های پیروز یه جورایی خودتو نو برنده بدونین  حداقل تو و طرف دروازه بردیم  اونم ۴ بار شوت زدیم و نشد اونم به خاطر نحسی استقلالی ها بود                 

          

 

 

پیروزی مال پیروزیه

پرسپولیس قهرمان می شه              خدا می دونه که حقشه

دارم دعا می کنم از خدا کمک بگیرن میبرن من مطمئنم

خدا جون خودت می دونی پیروزی حق کیه و همیشه هم باید حق به حق دار برسه

نذر کردم واسه پیروزی قشنگشون نماز شکر بخونم بچه های پرسپولیسی هم که اینو می خونن حداقل یه صلوات برای پیروزیشون بفرستن

                                پیروزی مال پیروزیه به افتخارش

 پیروزی  پیروزی