نميومدي بهتر بود....

زیاد زر زدین بسه؟؟؟؟؟؟؟


يني چي معدب باش...مثلا مديري تو . . .


اون يكي از هسته و ... مينويسه و شما...


خدايي مدير آبي هارو ببين چقدر معدب و با شخصيته


بعد يه مدت اومده كل كل نميكنه فوش ميده...


متاسفم

زهرا

سلام از مدیر کل کل عذر میخوام که تو این مدت نبودم نت نداشتم

اس اسیا زیاد زر زدین بسه

تيم سوراختو جمع كن لنگي

شما خوردي هستشم هضم كردي....

ببين به كوري چشم لنگ جفتشونم ميرسن

اما نباشن هم سوووووووووورررررررررررررررراخ ميكنيم لنگو


داماش گهر...

این داستان

پرسپولیس بدو گهر بدو

استقلال قهرمان ۱- ملوان بندرانزلی۱

پرسپولیس۰-ملوان۱

بازم پرسپولیس باخت اخی گناه دارین

فاطمه جون والا تا اونجایی که من میدونم خورشید زرده نه قرمز

 خون هم توی رگ های ابیه

خوردی هستشو تف کن!!!!

سلام بچه هاچراکسی دیگه نمیاد کل کل؟راستی بچه ها عیدتون مبارک!!!!

دیشب ۹۰دیدین میگفت آرش برهانی بایدهمون موقع که پای بازیکن ملوان رولگدکرداخراج میشد!بازم داروی برد روازیه تیم گرفت داد به استقلال تااونا به جای سه امتیاز یک امتیاز بگیرن!آخی این استقلال همونه که میگفت ماهیچی پول نداریم.میدونید چرا ازلحاظ مالی کم آوردن؟چون قبل ازفصل آقا فتل داوری وخاوری وهرچی کمیته ماله فوتبال وغیره بودحتی قرعه کشی لیگ رو هم خرید.ولی دیدید خدا چه جوری جوابشونوداد؟نه میداوودی به دربی میرسه نه خسرو حیدری!!!

تازه آقا میلاد آسمون تاوقتی آبیه که یه خورشیدسرخ وسط اونه.اگه دقت کرده باشین وقتی خورشید غروب میکنه آسمون سیاه میشه وهمه میگن شب شد.ضمناً خونی که توبدنته سرخه واگه اون خون از بدنت خارج بشه میمیری!

اینم بدون ۲تا هت ریک توتاریخ دربی اتفاق افتاده که جفتش ماله پرسپولیسیاست:۱-صفرایرانپاک بازی معروف ۶تایی ها ۲-ایمون زاید بازی۱۰ ۱۰ ۳.

استقلال سرور پرسپول ي ي يس

پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه.........زمینو پاک میکنن میگه هوا بارونیه

چه خوش اقبال هستی لنگ ناکس..که باشد سرور نام تو اس اس..و استقلال نامش تاج ایران ..

همیشه سرور سوراخ تهران ! این مایه ی افتخار و خوش اقبالیست..آسمان از رنگ قرمز خالیست..

آبی است تمام اسمان ای گل من..شاید که خدای ماهم استقلالیست

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم...لنگی نشدیم که با ننگ بمیریم

خون تا ابد سرخ خواهد ماند...اما درون رگ های آبی !!

آسمان گفت که من آبی ام....عشق میورزم که استقلالیم

برنده ی بازی دربی کدام تیم است ...۱/استقلال...۲/په نه په پرسپولیس

باور کنید اگر جدول لیگ برتر برعکس بشه ۱۰۰٪ پرسپولیس قهرمان میشه...!

اینم از اثرات بعد از فرهاد

http://www.twitfa.com/file/pic/user/2012/08/4c78580b567e8a842cee3a3a6f03369a_200.jpg

عشقت کرده توو جون من ریشه / تو قهرمان منی همیشه

بذار بگن هرچی که دوست دارن / تیمی استقلال من نمیشه

.

.

.

قسم به هر چی مرده / پرسپولیسی نامرده

قسم به هر چی تیمه / پرسپولیسی یتیمه

قسم به هر چی عشقه / تیم ابی با عشقه

.

.

.

ا

می خوام دنیا نباشه / اگه اس اس نباشه

می خوام فوتبال نباشه /  اگه اس اس نباشه

می خوام این لیگ نباشه / اگه اس اس نباشه

نباشه هر کی می خواد / تیم اس اس نباشه

بفروش...بفروش


چقد گناه دارن این پرسپولیسیا

از یه پرسپولیسی میپرسن رفت و برگشت باختن به استقلال بدتر بود

یا نداشتن قهرمانی تو آسیا ؟

میگه : تا حالا از مس سرچشمه ثانیه ۷ گل نخوردی .

...............................................

الا فرهاد غزال تیز پایم / مکن سوراخ لنگ با وفایم

منم شیث رضایی پرسپولیسی/ نما رحمی بحال ناله هایم

ته جدول نشسته مات و زارم / ازین ماتی بگو کی در می آیم

تو گفتی آی بدو بسکه دویدم / شکسته ساق های هر دو پایم

...............................................

 

اختصاصی استقلالی - فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال ، رده بندی جدید باشگاه های جهان را اعلام کرد که بر اساس آن ، استقلال ایران با 120 امتیاز بهترین نماینده ایران و تیم 91 جهان شناخته شد .

پیش تر از این نیز فرهاد مجیدی محبوب ترین بازیکن 2010 جهان شده بود ؛ این عنوان در سال 2011 نیز به کاپیتان محبوب آبی ها اختصاص داشت اما به دلیل تخلف هواداران پرسپولیس در رای دادن ، این عنوان از فرهاد سلب شد .

استقلال 91 در ماه اخیر بالاتر از تیم های مطرحی چون رم ایتالیا و لیورپول انگلیس قرار گرفت . پر افتخارترین تیم ایران با داشتن 2 ستاره ی آسیایی ، برای قرار گرفتن در بین 100 تیم برتر جهان زحمات زیادی متحمل شده است . در این بین تلاش های مدیر محبوب آبی ها حاج فتح الله زاده قابل ستایش است . مدیر عاملی که چه با کادر فنی سابق ( پرویز مظلومی ) و چه با کادر فنی جدید ( امیر قلعه نوعی ) شاهکار کرده است . همچنین بازیکنان با تعصبی که بدون دریافت ریالی برای تیمشان از جان مایه گذاشته اند ؛ هواداران بی ادعایی که همواره یار دوازده تیم خود بودند . تلاش تمام ارکان باشگاه استقلال سبب شده ستاره ی کهکشان آبی از همتایان ایرانی خود سرتر باشد .

اما در این رده بندی پرسپولیس کجاست ؟ تیم پرویز مظلومی با فرهاد مجیدی ، با برد در 4 دربی ( و 4 گل مجیدی به تیم رقیب که اکنون تبدیل به نمادی برای هواداران استقلال شده است ) ، نقش به سزایی در جایگاه 273 تیم پرسپولیس دارد . رتبه ی 12 در لیگ و 273 در جهان برای لشکر شکست خورده ی سرخ ارزش زیادی دارد . تیمی که هنوز هم بعد از ماه ها به دنبال برد در ورزشگاه آزادی است .

مسئله ی دیگر بخشش هواداران متخلف تیم پرسپولیس است که کمیته ی استیناف با ناعدالتی این رای را صادر کرد . چرا ؟ آیا حق امیر قلعه نوعی که با تیم سابقش محروم شده بود ، بخشش با استقلال نبود ؟
آیا برگشت 2 امتیاز و عدم سقوط به لیگ یک ، خرید بازیکنان میلیاردی و اهدای پورشه به آنها ، بی پولی استقلال و رای کمیته استیناف ، استفاده از رانت دولتی نبود ؟

سازمان لیگ! صدا و سیما و کمیته ی داوران! آیا نادیده گرفتن گل صحیح گهر زاگرس و گل سوم صبا به پرسپولیس ، آفساید اعلام کردن گل سالم و 3 امتیازی زندی به مس ، پخش 60 دقیقه ی بازی پرسپولیس و 10 دقیقه ی بازی استقلال ، نا عدالتی نبود ؟

هواداران فهیم آبی های پایتخت و باشگاه حرفه ای استقلال ، همواره از این دست بی عدالتی ها زیاد دیده اند و البته بدون رانت و کمک نقدی دولتی ، همیشه موفق بوده و تاج آسیا لقب گرفته اند .

قابل توجه بچه های پرسپولیس

سلام

خدمت تمام پرسپولیسای عزیز

اینقد دیگه سراغ کل کل نرید

تیم لرا ( ورزشگاه نداشتن )  ۱ امتیاز ازتون گرفتن .

تازه داور کمکتون کرد که با  ۳ امتیاز از ورزشگاه خارج نشدن

 

شما که از رو نمیرید . دیگه نمیدونیم چیکارتون باید کرد

کل کل سرخابی

کیسه کش:ما2تاقهرمانی آسیاداریم،شماهنوزسوت فینال آسیارونشنیدید!ههههههههههه

پرسپولیسی:مابه 2تا قهرمانیتون احترام میذاریم ولی ماهم2تاقهرمانی(جام حذفی آسیا)داریم که فقط سه دوره برگزارشده.آره شماسوتهای زیادی شنیدین که مانشنیدیم مثل:سوت فینال دسته سه،دسته دو  و  دسته یک.

کیسه کش:شماکه دوازدهمی حرف نزن!!!!

پرسپولیسی:وقتی ماباافشین امپراطور(سپاهان96')قهرمان شدیم،شماسیزدهم شدین.مارو سازمان لیگ 12ام کردشمارو فیروزکریمی{میمون لیگ}.تازه شماوقتی لیگ چهارده تیمی بود با          رابرت کخ(کچل بی مخ) نهم شدید.

کیسه کش:ماچهارتادربی پشت هم بردیم.

پرسپولیسی:2تاش روکه باداوری بردین.حالابردن باداوری عادتتونه.(سه تابردنیمه تمومی که 3-0شده ) چرا با دوپینگ دسته جمعی می برین؟؟؟؟؟؟؟        شیش تایی ها

کیسه کش:ازشیش تایی ها  فیلمی دردسترس نیست خالی میبندین!!

پرسپولیسی:اسطوره هاتون اعتراف کردن،برومستندشوببین.چون شمااون موقع تاج سرنگون بودین بعدازسومین گل دوربینای ورزشگاه روجمع کردن. 10 10 3 که فیلمش هست بروببین!

کیسه کش:اون مال چهل سال پیش بود،امیدامون پارسال وامسال دوتا 6 بهتون زدن.

پرسپولیسی:از6 تای چهل سال پیش فیلمی موجود نیست.ولی همه میگن ،حتی پیشکسوتاتون. ولی ازشیش تاهای امیدشمافیلم باکیفیت بالا هست هیشکی نیگاشم نمی کنه.راستی پیشکسوتای ماهم 8 تا بهتون زدن هنوزسه ماه نشده.

کیسه کش:تودربی ها 18-24  ماجلوییم  

پرسپولیسی:سه تاشوکه گفتم نیمه تموم برنده شدین.تازه بردهای شاهین رو حساب کنین مامیریم بالای 30. راستی دربی یه بازی ازلیگه، قهرمانی لیگ9-7. مابالاییم.

کیسه کش:جام حذفی 6-5 ماجلوییم.

پرسپولیسی:اونی که پارسال بردین جام دوپینگ بود.رکورد مال ماست که 2تا متوالی بردیم.

کیسه کش درحال گریه کردن:اه بسه دیگه

پرسپولیسی:الان خسته ای هروقت خستگیت دررفت سوالهای پایین هم یه نگاه بکن بدرد برنامه تابستونی کانونت میخوره.هه هه هه

1-خط حمله تیم منتخب فوتبال تاریخ جهان رو دیدی؟بال راست "پله"،بال چپ"مارادونا"نوک حمله"علی دایی"

2-آقای گل هافبکهای جهان دررده ملی چی؟میدونی کیه؟"آقا کریم باقری"(35RPG7متری)

3-تا حالا شده یه بازیکن استقلال" فرانچسکوتوتی"رو3 بارتو یه صحنه دریبل کنه؟

4-تا حالا بازیکناتون توتی روازنزدیک دیدن؟

5-تاحالابازیکن باغیرت داشتین؟،حالا بازیکن باغیرت ندارین دوست داشتین یه مربی با غیرت داشتین؟

6-تاحالا شده یه بازیکنتون همه دفاعهای"رم" رودریبل کنه بعد بزنه زیرطاق؟

7-تاحالاشده یه بازیکنتون توی تیمی بازی کنه که تیمهای دیگه آرزوداشته باشن باهاش بازی دوستانه کنن؟

8-تاحالا4تا بازیکن فرستادین آلمان که دوتاشون ازمجله معتبر"کیکر"لقب بگیرن؟("موشک"،"جادوگر")

9-اون استقلالیهایی که عدد4 رو نشون میدن بدونن بردهای متوالی"پرسپولیس"8تاست که بایک دست نمیشه نشونش داد؟

10-تاحالا شده یه فصل کامل نبازین بعد بازی آخروبه خاطرمرام ببازین که فولاد نره دسته یک؟

11-بازیکنهاومربیانتون میدونن "مرام"چیه؟(استقلال13-ذرت کاران پارس آباد تبریز1)

12-تاحالا شده تیم ملی بره جام جهانی از11نفر8نفرفیکس استقلالی باشن؟،بعد بهترین جام جهانی تاریخ کشوربشه؟ فرانسه 1998

13-تاحالا بازیکنتون کناراسطوره رئال بازی کرده؟

14-تاحالا شده بازیکنتون تودربی هت تریک کنه؟

15-تاحالااسپانسرتون از"آدامس پرستو"،"شهرداری تهران"،"ایرانسل"و"بانک شهر"فراتررفته؟

16-سریعترین هت تریک دربی میدونی مال کیه؟

17-تا حالا بازیکنی داشتین که تونیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده باشه؟علی دایی:هرتابرلین، علی کریمی:شالکه

*نکته:بهترین بازیکن منتقل شده به اروپاازاستقلال خدابیامرز"ناصرحجازی"بود که تمام تلاشش راکرد در منچستریونایتد،{تیمی سرخ پوش} بازی کنداما نگذاشتند

18-تاحالاتویه فصل 14تابازی پشت سرهم بردین؟

19-تاحالاتویه دهه 6بار قهرمان لیگ شدید؟******نکته:به عدد6دقت کنید

20-تاحالاتوسه دهه پرافتخارترین تیم ایران شدید؟50/60/70


هدف شما از این تظاهرات

کتاب تخیلی

جوجه رو اخر پاییز میشمارن

سلام بچه ها من هیچکدوم از 4بازی پرسپولیس و استق لالو ندیدم و از نتایجشون باخبر شدم و نظر شخصی من اینکه فعلا اول فصل بچه ها هماهنگ نیستن انشااله از هفته ششم بازی بچه شیرهای قرمز ببینید که چطور تو ازادی اس تق لالی هارو گلباران میکنن ؛چند دقیقه چند نفره؟ ده دقیقه ده نفره ایمون زائد یادت نره

پرنیا لطفا اگه میشه تکلیفتو با خودت روشن کن

پرنیاخانوم

پرنیاجون تو گفتی من رفتم ولی من چیزی متوجه نشدم اخه همش بودین به هر حال  خوشحال شدم که یه پرسپولیسی امده که باهاش کل کنیم

گریه نکنین بچه ها...

آخی بمیرم واستون سرخابی های پایتخت!!!!!!!!!

اگه دیشب 90رو دیدین فکر کنم امروز باید گریه می کردین.

واقعا موقعی که جدول رو نشون داد مایع سر شکستگی بود واسه هر دو تیم.

اما قربونش برم سپاهانم اوله.هورررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بازم به آبیا...پرسپولیسی ها که گند زدن و اه نگفتن...

هرچی باشه امیدوارم بازی دربی شهریور برد با استقلال باشه.چون ازش انتظار برد هست.امیدی به سرخا نیست.

بعد از سپاهان...

.

..

...

....

.....

.....

استقلال.....بیب بیب ....هورااااا.

پس دیگه نگید چهار...

[تصویر:  s993_1338572168983619_lar.jpg]

وحشــــــــــــــــــــــــــــــــت...

 

بترسید...

بترسید از سوم شهریور و معجزه سرخ ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمون...

aks 
imon.jpg

من اومدم...

سلام بچه ها من دوباره اومدم...

دریغ(واسه لنگیا)

دریغا در این روزگاران چهار
سیَه کرد بر لُنگیان روزگار
چنان اوفتادش به خشتک چهار
که هر چهار بُرجش شده تار و مار
ز چرخ چهارم فلک داد زد
که زاییده اند لنگیان زیر بار
بیا لنگیا شش نویس و ببر
در کوزه ی عمه ی خود گذار
تو که یک ستاره نداری به سر
سر او برِ تاجدارت چه کار؟
همانا همان بِه که خامش شود
به رزم اندرون مرد هیچی ندار
شنیدی که فرهاد کُوه کن چه گفت؟
که شیرین کند این چهار زهرمار
برو خوش نشین گوشه مستراح
که با آفتابه نشیند به صحبت تغار
چو گردد جهان پاک از رنگ سرخ
تو ای ابر اردیبهشتی بر ایران ببار


4 گرم شعور...

شما 4 گرم شعور به خرج بده


بعد بفهمي كه تيمي كه با گهر با داوري و ...


هيچ وقت افتخار نيست ننگه...


تازه تا بيام زينب جوابتو داد


مر30 زينب.


حقتونه سوبله چوبله بمونين 12 جدول.

لنگ

فقط استقلال

Perspolis steghlal

ما پرسپولیسی نیستیم...

ما پرسپولیسی نیستیم که تیممان از محدان بنگلادش ببازد.
ما پرسپولیسی نیستیم که تنها افتخارمان زدن ۶ گل به سرور و سالار آسیا استقلال باشد.
ما پرسپولیسی نیستیم که هرسال رنکینگ جهانی مان حدود 100رتبه پایین تر از استقلال باشد.
ما پرسپولیسی نیستیم که بازیکنانمان جلوی دوربین همدیگر را انگشت کنند.
ما پرسپولیسی نیستیم که سوبله چوبله به استقلال ببازیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ندونیم اسم تیممون چیه(پرسپولیس یا پیروزی)
ما پرسپولیسی نیستیم که از تیم هایی مانند صبا،شاهین،نفت آبادان،سپاهان و استقلال اهواز و تراکتور و راه آهن و ابومسلم و پیکان و...... ۴ گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که تجربه حتی یک بار حضور در فینال آسیا را نداشته باشیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که اسطوره مون یک لات اراذل و اوباش باشه(علی دمبه)
ما پرسپولیسی نیستیم که از دقیقه 60 مربی تیم های دیگه رو صدا کنیم...
ما پرسپولیسی نیستیم که 20 دقیقه مونده به پایان بازی ورزشگاه رو تخلیه کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که سه ساله در پایان فصل از استقلال در جدول پایین تره!
ما پرسپولیسی نیستیم که تو دربی از محمود فکری از 35 متری گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که در آسیا به الغرافه 5 بر 1 ببازیم و تحقیر بشیم..
ما پرسپولیسی نیستیم که بازیکنانمان سر سالاد با هم دعوا کنند.
ما پرسپولیسی نیستیم که کاپیتانمان بعد از شکست ۳ بر صفر در جام حذفی بیاید و به عزیزمحمدی گیر بدهد ولی هفته بعد بگوید عزیز محمدی انسان نیکو کاری است.
ما پرسپولیسی نیستیم که در آسیا از تیم هایی مانند بنیاد کار،الاتحاد و ....۳ گل دریافت کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که در دقیقه 10 بازی اول با ملوان مربی فصل گذشته را تشویق کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ثانیه ۷ از مس سرچشمه گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ثانیه ۳۰ در دربی گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ۲۴ بار دربی را ببازیم و................

چه چیزی ننگ است؟

پرسپولیس حقیقتی"3000"ساله(هخامنشی)


استقلال یک دروغ32ساله(تاج سرنگون)


قابل توجه میلاد(آبی) :علی کریمی کی دوپینگ کرده،شما کیسه ایها دسته جمعی دوپینگ میکنیدودربی1-0باداوری میبرید،بهشم افتخارمیکنید


ضمنا خانم زینب(آبی)عکسی که گذاشتی مربوط به کسی است که آقای گل هافبکهای تاریخ فوتبال جهان است./از40متری به طالبلو RPG7سرخ شلیک کرده وزننده گل اول درحماسه ملبورن است.چهره اودرحال شوخی باارزشتراز هیکل کیسه کشهای لمپنی است که هیچ ازفوتبال نمیفهمند، آنوقت سرمربی شهیر تیم ملی راپرسپولیسی خطاب میکنند/برای خبرنگار {علی}صدا میکنند/ وکمک داوررادرپمپ بنزین کتک میزنند!!!!!!!!!!!!!!

لطفا6گرم شعور خرج کرده وافتخارات ملی خودرابشناسید

تيم دوازده جدول چه افتخاري داره؟؟؟

آخه اون علي كريمي دوپينگي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه ....


زشته عکس حیوون برای افتخارات ملي؟؟؟؟؟؟ملي؟؟؟؟؟؟؟؟

شما چه افتخاري دارين جز ننگ؟؟؟؟؟؟؟


اول راجع به تيمت درست فكر كن و بعد بگو...


همش عين واقعيت...



بعد


بعد


زينب عزيز همه مطلبات فوق العادس ممنونم ازت


ايولا داري دختر اس اسي


اااااااااااايووووووووواااااااااااااااا  زينب...مر30

اخی گناه دارین....

اینم از استولتون....

واسه لنگیا آتش نشانیو خبر کنید........

 

4تاسوراخ

به يکي ميگن يه جمله بساز که توش بيشترين 4 بکار رفته باشه ميگه:
پرسپوليس 4تا بازي کرده 4تا خورده 4تا زده 4امتياز داره 4بار پشت هم به استقلال باخته 4تا گل از اقا فرهاد خورده 4تا ديگه هم ميخوره انشاا...

فرهادجونم

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شبهای قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولدت زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد...
 
 
تو خورشیدی ولی غروب نداری….آهای فرهاد مجیدی

تو دریایی ولی ساحل نداری…….آهای فرهاد مجیدی

تو تک ستاره ی فوتبال مایی…….آهای فرهاد مجیدی

تو تا ابد تو قلبها ماندگاری……….آهای فرهاد مجیدی

تو کابوس تمام لنگیایی…………..آهای فرهاد مجیدی

تویی که محبوب ما تاجی هایی….آهای فرهاد مجیدی

تو بهترین شماره هفت آسیایی…..آهای فرهاد مجیدی

 

4تایادت نره

بازی ملی

تعداد بازیهای ملی برهانی+قلعه نویی+اکبرپور+منتظری+مجیدی+ فکری+ امیرحسین صادقی+پرویزمظلومی+ امیر آبادی(دوپینگ آبادی)+....<

تعدادبازیهای ملی علی آقای کریمی 

قابل توجه میلاد(آبی)،زشته عکس حیوون برای افتخارات ملی کشورت استفاده کنی اسم مطلبت هم(دروغهاست)گذاشتی(واقعیتها)!!!!!!!!!!!!!!!

علی آقای کریمی تودربی2-2که دعواشدبهتون قیچی زده/تو بایرن مونیخ آلمان هم برگردون گل زده تیمی که همه بازیکناتون آرزودارن از نیمکت نشیناش امضا بگیرن

قلعه نویی فقط2ماه برای آموزش مربیگری،لورکوووزن(تلفظ شخص مذکور) بوده هنوز تیمهای دسته یکیو میبره گوشزد میکنه که ازاونجایادگرفته اما علی آقای کریمی چند سال بایرن بازی کرده امابه زبون هم نمیاره/ضمنا امثال شما،(میلاد ابی)بایدم احترام به بزرگان رو نفهمند چون کیسه کش به پیشکسوت کیسه کش میره ووقتی پیشکسوت در بزرگداشت اسطوره استقلال شرکت نکنه توهم نمیفهمی که آقای گل جهان و کسی که درنیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده فوتبال بلده یانه!!!!

حیدر

سلام بچه ها چرا وب اینقدر خلوته و کسی کل کل نمیکنه؟الان تابستونه و لیگم شروع شده وب باید فعال باشه پس سعی کنید کل کل کنید

واقعيت ها


فرهاد سوبله چوبله


كريمي بيا برو ... يه توپو نميتونه بزنه




4 تا




لنگي؟؟؟



آآآآآآآآآآآآآخه پيرمرد مي افتي ميميري...

عشق



چه اشكي ميريزه لنگي...


برين تباني كنين


مجيدي بازو بند رو ميبنده دست يه جوون

كريمي تو تيم ملي هم تيميشو هول ميده تا خودش گل بزنه...

تو كه فوتبال بلد نيستي حداقل ماشين سواري بكن



قرمز بپوشي   آبي يه مشت ميزاره تو دهنت



لنگي ها كوشن؟؟؟تو سوراخ موشن

ناظر خودشم تكراريه

ناظر كه كلا همش تكراريه بعد گير ميده به مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بررررررررررررررووووووووووووو باااااابااااااااااااااااااااا

.........................................؟

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﮐﺮﯼ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﯿﻤﺶ ﮐﻬﮑﺸﺎﻧﯽ ﺷﺪﻩ


ﺑﻬﺶ ﻧﺨﻨﺪﯾﺪ،ﻣﺴﺨﺮﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ. ﺁﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ


ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﺭﻭﻣﯽ ﻣﻮﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ


ﺣﻖ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﻪ .!ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎ ﺣﺎﻟﺘﯽ ﺑﺮﺍﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ


ﺷﯿﺶ ﺗﺎﯾﯽ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍ،ﺷﻤﺎ ﻓﻮﺭاً ﭼﻬﺎﺭ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻧﺸﻮﻥ ﻧﺪﯾﺪ

ﺑﻠﮑﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺍﻭﻧﻮ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﻭ ﺑﻪ


ﺭﺍﻫﻪ ﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎﺷﻪ.ﻗﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﻟﻨﮕﯽ ﻫﺎﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ،ﻟﻨﮕﯿﺎ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ


ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻧﺪ . ﻫﺮ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺑﮕﯿﺪ


ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ﺟﺎﯼ ﺍﻭﻧﺎ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻟﻨﮓ


ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﯼ ﮐﻨﯿﺪ.!ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺳﻮﺭﭘﺮﺍﯾﺰ ﮐﻨﯿﺪ،ﯾﻪ ﺷﺎﺧه گل


ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﻭﺭ ﮐﻤﺮﺷﻮﻥ ﺣﻠﻘﻪ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ


ﺁﺭﻭﻡ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﺸﻮﻥ ﺑﮕﯿﺪ " ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﭘﺮ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﭘﺮ


ﻫﻮﺍﺩﺍﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﺴﺘﯽ ."!!!ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎ ﺟﺪﯾﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺮﯾﺎﺩ


ﻣﯿﺰﻧﻪ "ﻋﻠﯿﯿﯿﯿﯽ ﺩﺍﯾﯽ "ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺍﻭﻧﻮ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ


ﮐﻨﯿﺪ،ﻧﺬﺍﺭﯾﺪ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻏﺮﺑﺖ ﮐﻨﻪ.!ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺩﺳﺘﺎﺵ ﺭﻭ


ﻣﺤﮑﻢ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﻭ ﺍﺯﺵ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯿﺪ،ﺍﺯ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺟﺎﻡ ﻭﻻﯾﺖ


ﺑﺮﺍﺵ ﺑﮕﯿﺪ،ﺍﺯ ﺷﯿﺚ ﻭ ﻧﺼﺮﺗﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ


ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻭ ﺷﺮﯾﻔﯽ ﻋﻠﯽ ﭘﺮﻭﯾﻦ ﻧﺪﯾﺪﯾﺪ.! ﺑﻪ ﭼﺸﻢ یک ﻣﺠﺮﻡ


ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻟﻨﮕﯿﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻨﯿﺪ،ﺍﯾﻨﺎ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻦ،ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ یک ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺴﻤﻮﻡ


ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ.! ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻧﺒﻮﺩﻩ،ﮐﺴﯽ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ


ﯾﻌﻨﯽ چی ،ﺣﻖ ﺩﺍﺭﻥ ﮐﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎﺷﻦ .!ﻓﺸﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﻭﯼ ﺍﻭﻧﺎ


ﻫﺴﺖ. ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﯽ


ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﻬﻤﻮﻧﻤﻮﻥ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ،ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺪﺍﺷﻮﻥ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﺪ. ﺍﻻﻥ ﮐﻪ


...ﻫﺴﺘﻦ ﻗﺪﺭﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ،ﺷﺎﯾﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺑﺎﺷ

داداش حیدرم اووووووووووووووووووووووومد...

خوش اومدی داداشی.دلمون برات تنگ شده بود .

راستی بچه ها ناظر راست میگه هر کی عکس تکراری گذاشته حذف کنه و گرنه من اختیار تام میدم به ناظر که عکس های تکراری رو حذف کنه.

06

القاب ایمون زاید : ... ایمون - کیسه پاره کن .... ایمون - کیسه سوراخ کن ... ایمون - کیسه ترکون .... ایمون تاج سوراخ کن ... ایمون 10 دقیقه .... ایمون 9 ثانیه .... ایمون هت تریکی ... ایمون 3 تا 3تا .... ایمون آقای گل ... ایمون لال سوراخ کن ...

33333333

 اگه به لوگوی استق لال دقت کنین می بیننین  3 تا سوراخخخخخخخخخخخخ داره ( 2 سوراخ سفید و 1 سوراخ آبی ) ........ طبق  اخباری از منابع موثق ....... این 3 تا سوراخ را ایمون زاید به خاطر هت تریک فشاری وحشت ناک در داربي 74  اونم در 10 دقیقه ...... بر روی لوگوی استق لال گذاشته است   .

عكس با اندازه واقعي برای پرسپولیسی ها :   milad14.persiangig.com/1.jpg


مقايسه تصویری 2 لوگوي باشگاه پرسپوليس و استق لال !!!!!


به عنوان ناظروب اخطارمیدم

تصویرتکراری نذارید!×

افتخارات مهم6

عكس با اندازه واقعي برای پرسپولیسی ها :  milad14.persiangig.com/3.jpg

حيدر اومده از راه دور اومده

اااااااااااي باااااااباااااااا


حيدر نميشه بري يه چهل روز ديگه برگردي؟؟؟؟؟؟



.

.

.

.

.

.

.

شووووووووووووووووووووخي كردم

اين مدت كه نبودي حيدر تيمتون همش ميباخت...

هههههههههههههههههه

جواد نكونام از رو سر كاناوارو(بهترين بازيكن جام جهاني2006)به كاسياس بهترين دروازبان دنيا گل زد....

.

.

.

پس بررررررررووووووو بااااااااباااااااا

بازگشت دوباره حیدر

سلام خدمت تمام دوستای عزیز و دوست داشتنی من پس از حدود 40واندی روز برگشتم و خیلی خیلی از مدیران وب تشکر میکنم که وبو سرپا نگه داشتن و خیلی خوشحالم که همه دوستان هنوز تو وب حضور دارن و خوش امد میگم به اون دوستانی که بعد رفتن من اضافه شدن

قابل توجه دوستان طرفدار کیسه کشهای تاریخ وکیسه دوزبرای سپاهان و...

چند سوال:

1-خط حمله تیم منتخب فوتبال تاریخ جهان رو دیدی؟بال راست "پله"،بال چپ"مارادونا"نوک حمله"علی دایی"

2-آقای گل هافبکهای جهان دررده ملی چی؟میدونی کیه؟"آقا کریم باقری"(35متری)

3-تا حالا شده یه بازیکن استقلال" فرانچسکوتوتی"رو3 بارتو یه صحنه دریبل کنه؟

4-تا حالا بازیکناتون توتی روازنزدیک دیدن؟

5-تاحالابازیکن باغیرت داشتین؟،حالا بازیکن باغیرت ندارین دوست داشتین یه مربی با غیرت داشتین؟

6-تاحالا شده یه بازیکنتون همه دفاعهای"رم" رودریبل کنه بعد بزنه زیرطاق؟

7-تاحالاشده یه بازیکنتون توی تیمی بازی کنه که تیمهای دیگه آرزوداشته باشن باهاش بازی دوستانه کنن؟

8-تاحالا4تا بازیکن فرستادین آلمان که دوتاشون ازمجله معتبر"کیکر"لقب بگیرن؟("موشک"،"جادوگر")

9-اون استقلالیهایی که عدد4رو نشون میدن بدونن بردهای متوالی"پرسپولیس"8تاست که بایک دست نمیشه نشونش داد؟

10-تاحالا شده یه فصل کامل نبازین بعد بازی آخروبه خاطرمرام ببازین که فولاد نره دسته یک؟

11-بازیکنهاومربیانتون میدونن "مرام"چیه؟(استقلال13-ذرت کاران پارس آباد تبریز1)

12-تاحالا شده تیم ملی بره جام جهانی از11نفر8نفرفیکس استقلالی باشن؟،بعد بهترین جام جهانی تاریخ کشوربشه؟1998

13-تاحالا بازیکنتون کناراسطوره رئال بازی کرده؟

14-تاحالا شده بازیکنتون تودربی هت تریک کنه؟

15-تاحالااسپانسرتون از"آدامس پرستو"،"شهرداری تهران"،"ایرانسل"و"بانک شهر"فراتررفته؟

16-سریعترین هت تریک دربی میدونی مال کیه؟

17-تا حالا بازیکنی داشتین که تونیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده باشه؟علی دایی:هرتابرلین، علی کریمی:شالکه

*نکته:بهترین بازیکن منتقل شده به اروپاازاستقلال خدابیامرز"ناصرحجازی"بود که تمام تلاشش راکرد در منچستریونایتد،تیمی سرخ پوش بازی کنداما نگذاشتند

18-تاحالاتویه فصل 14تابازی پشت سرهم بردین؟

19-تاحالاتویه دهه 6بار قهرمان لیگ شدید؟******نکته:به عدد6دقت کنید

20-تاحالاتوسه دهه پرافتخارترین تیم ایران شدید؟50/60/70

همه جا4



ساعت9 كريمي آشغالو جمع كن


هههههههههههههههههههههههههههه


داش علي جاروگر

لنگي لنگي لنگي