نميومدي بهتر بود....
يني چي معدب باش...مثلا مديري تو . . .
اون يكي از هسته و ... مينويسه و شما...
خدايي مدير آبي هارو ببين چقدر معدب و با شخصيته
بعد يه مدت اومده كل كل نميكنه فوش ميده...
متاسفم
يني چي معدب باش...مثلا مديري تو . . .
اون يكي از هسته و ... مينويسه و شما...
خدايي مدير آبي هارو ببين چقدر معدب و با شخصيته
بعد يه مدت اومده كل كل نميكنه فوش ميده...
متاسفم

اس اسیا زیاد زر زدین بسه
ببين به كوري چشم لنگ جفتشونم ميرسن
اما نباشن هم سوووووووووورررررررررررررررراخ ميكنيم لنگو
داماش گهر...
پرسپولیس بدو گهر بدو
پرسپولیس۰-ملوان۱
بازم پرسپولیس باخت اخی گناه دارین
فاطمه جون والا تا اونجایی که من میدونم خورشید زرده نه قرمز
خون هم توی رگ های ابیه
دیشب ۹۰دیدین میگفت آرش برهانی بایدهمون موقع که پای بازیکن ملوان رولگدکرداخراج میشد!بازم داروی برد روازیه تیم گرفت داد به استقلال تااونا به جای سه امتیاز یک امتیاز بگیرن!آخی این استقلال همونه که میگفت ماهیچی پول نداریم.میدونید چرا ازلحاظ مالی کم آوردن؟چون قبل ازفصل آقا فتل داوری وخاوری وهرچی کمیته ماله فوتبال وغیره بودحتی قرعه کشی لیگ رو هم خرید.
ولی دیدید خدا چه جوری جوابشونوداد؟نه میداوودی به دربی میرسه نه خسرو حیدری!!!
تازه آقا میلاد آسمون تاوقتی آبیه که یه خورشیدسرخ وسط اونه.اگه دقت کرده باشین وقتی خورشید غروب میکنه آسمون سیاه میشه وهمه میگن شب شد.ضمناً خونی که توبدنته سرخه واگه اون خون از بدنت خارج بشه میمیری!
اینم بدون ۲تا هت ریک توتاریخ دربی اتفاق افتاده که جفتش ماله پرسپولیسیاست:۱-صفرایرانپاک بازی معروف ۶تایی ها ۲-ایمون زاید بازی۱۰ ۱۰ ۳.
چه خوش اقبال هستی لنگ ناکس..که باشد سرور نام تو اس اس..و استقلال نامش تاج ایران ..
همیشه سرور سوراخ تهران ! این مایه ی افتخار و خوش اقبالیست..آسمان از رنگ قرمز خالیست..
آبی است تمام اسمان ای گل من..شاید که خدای ماهم استقلالیست
آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم...لنگی نشدیم که با ننگ بمیریم
خون تا ابد سرخ خواهد ماند...اما درون رگ های آبی !!
آسمان گفت که من آبی ام....عشق میورزم که استقلالیم
برنده ی بازی دربی کدام تیم است ...۱/استقلال...۲/په نه په پرسپولیس
باور کنید اگر جدول لیگ برتر برعکس بشه ۱۰۰٪ پرسپولیس قهرمان میشه...!
http://www.twitfa.com/file/pic/user/2012/08/4c78580b567e8a842cee3a3a6f03369a_200.jpg
بذار بگن هرچی که دوست دارن / تیمی استقلال من نمیشه
.
.
.
قسم به هر چی مرده / پرسپولیسی نامرده
قسم به هر چی تیمه / پرسپولیسی یتیمه
قسم به هر چی عشقه / تیم ابی با عشقه
.
.
.
ا
می خوام دنیا نباشه / اگه اس اس نباشه
می خوام فوتبال نباشه / اگه اس اس نباشه
می خوام این لیگ نباشه / اگه اس اس نباشه
نباشه هر کی می خواد / تیم اس اس نباشه
از یه پرسپولیسی میپرسن رفت و برگشت باختن به استقلال بدتر بود
یا نداشتن قهرمانی تو آسیا ؟
میگه : تا حالا از مس سرچشمه ثانیه ۷ گل نخوردی .
...............................................
الا فرهاد غزال تیز پایم / مکن سوراخ لنگ با وفایم
منم شیث رضایی پرسپولیسی/ نما رحمی بحال ناله هایم
ته جدول نشسته مات و زارم / ازین ماتی بگو کی در می آیم
تو گفتی آی بدو بسکه دویدم / شکسته ساق های هر دو پایم
...............................................
خدمت تمام پرسپولیسای عزیز![]()
اینقد دیگه سراغ کل کل نرید
تیم لرا ( ورزشگاه نداشتن ) ۱ امتیاز ازتون گرفتن . ![]()
تازه داور کمکتون کرد که با ۳ امتیاز از ورزشگاه خارج نشدن
شما که از رو نمیرید . دیگه نمیدونیم چیکارتون باید کرد![]()
کیسه کش:ما2تاقهرمانی آسیاداریم،شماهنوزسوت فینال آسیارونشنیدید!ههههههههههه
پرسپولیسی:مابه 2تا قهرمانیتون احترام میذاریم ولی ماهم2تاقهرمانی(جام حذفی آسیا)داریم که فقط سه دوره برگزارشده.آره شماسوتهای زیادی شنیدین که مانشنیدیم مثل:سوت فینال دسته سه،دسته دو و دسته یک.
کیسه کش:شماکه دوازدهمی حرف نزن!!!!
پرسپولیسی:وقتی ماباافشین امپراطور(سپاهان96')قهرمان شدیم،شماسیزدهم شدین.مارو سازمان لیگ 12ام کردشمارو فیروزکریمی{میمون لیگ}.تازه شماوقتی لیگ چهارده تیمی بود با رابرت کخ(کچل بی مخ) نهم شدید.
کیسه کش:ماچهارتادربی پشت هم بردیم.
پرسپولیسی:2تاش روکه باداوری بردین.حالابردن باداوری عادتتونه.(سه تابردنیمه تمومی که 3-0شده ) چرا با دوپینگ دسته جمعی می برین؟؟؟؟؟؟؟ شیش تایی ها
کیسه کش:ازشیش تایی ها فیلمی دردسترس نیست خالی میبندین!!
پرسپولیسی:اسطوره هاتون اعتراف کردن،برومستندشوببین.چون شمااون موقع تاج سرنگون بودین بعدازسومین گل دوربینای ورزشگاه روجمع کردن. 10 10 3 که فیلمش هست بروببین!
کیسه کش:اون مال چهل سال پیش بود،امیدامون پارسال وامسال دوتا 6 بهتون زدن.
پرسپولیسی:از6 تای چهل سال پیش فیلمی موجود نیست.ولی همه میگن ،حتی پیشکسوتاتون. ولی ازشیش تاهای امیدشمافیلم باکیفیت بالا هست هیشکی نیگاشم نمی کنه.راستی پیشکسوتای ماهم 8 تا بهتون زدن هنوزسه ماه نشده.
کیسه کش:تودربی ها 18-24 ماجلوییم
پرسپولیسی:سه تاشوکه گفتم نیمه تموم برنده شدین.تازه بردهای شاهین رو حساب کنین مامیریم بالای 30. راستی دربی یه بازی ازلیگه، قهرمانی لیگ9-7. مابالاییم.
کیسه کش:جام حذفی 6-5 ماجلوییم.
پرسپولیسی:اونی که پارسال بردین جام دوپینگ بود.رکورد مال ماست که 2تا متوالی بردیم.
کیسه کش درحال گریه کردن:اه بسه دیگه
پرسپولیسی:الان خسته ای هروقت خستگیت دررفت سوالهای پایین هم یه نگاه بکن بدرد برنامه تابستونی کانونت میخوره.هه هه هه
1-خط حمله تیم منتخب فوتبال تاریخ جهان رو دیدی؟بال راست "پله"،بال چپ"مارادونا"نوک حمله"علی دایی"
2-آقای گل هافبکهای جهان دررده ملی چی؟میدونی کیه؟"آقا کریم باقری"(35RPG7متری)
3-تا حالا شده یه بازیکن استقلال" فرانچسکوتوتی"رو3 بارتو یه صحنه دریبل کنه؟
4-تا حالا بازیکناتون توتی روازنزدیک دیدن؟
5-تاحالابازیکن باغیرت داشتین؟،حالا بازیکن باغیرت ندارین دوست داشتین یه مربی با غیرت داشتین؟
6-تاحالا شده یه بازیکنتون همه دفاعهای"رم" رودریبل کنه بعد بزنه زیرطاق؟
7-تاحالاشده یه بازیکنتون توی تیمی بازی کنه که تیمهای دیگه آرزوداشته باشن باهاش بازی دوستانه کنن؟
8-تاحالا4تا بازیکن فرستادین آلمان که دوتاشون ازمجله معتبر"کیکر"لقب بگیرن؟("موشک"،"جادوگر")
9-اون استقلالیهایی که عدد4 رو نشون میدن بدونن بردهای متوالی"پرسپولیس"8تاست که بایک دست نمیشه نشونش داد؟
10-تاحالا شده یه فصل کامل نبازین بعد بازی آخروبه خاطرمرام ببازین که فولاد نره دسته یک؟
11-بازیکنهاومربیانتون میدونن "مرام"چیه؟(استقلال13-ذرت کاران پارس آباد تبریز1)
12-تاحالا شده تیم ملی بره جام جهانی از11نفر8نفرفیکس استقلالی باشن؟،بعد بهترین جام جهانی تاریخ کشوربشه؟ فرانسه 1998
13-تاحالا بازیکنتون کناراسطوره رئال بازی کرده؟
14-تاحالا شده بازیکنتون تودربی هت تریک کنه؟
15-تاحالااسپانسرتون از"آدامس پرستو"،"شهرداری تهران"،"ایرانسل"و"بانک شهر"فراتررفته؟
16-سریعترین هت تریک دربی میدونی مال کیه؟
17-تا حالا بازیکنی داشتین که تونیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده باشه؟علی دایی:هرتابرلین، علی کریمی:شالکه
*نکته:بهترین بازیکن منتقل شده به اروپاازاستقلال خدابیامرز"ناصرحجازی"بود که تمام تلاشش راکرد در منچستریونایتد،{تیمی سرخ پوش} بازی کنداما نگذاشتند
18-تاحالاتویه فصل 14تابازی پشت سرهم بردین؟
19-تاحالاتویه دهه 6بار قهرمان لیگ شدید؟******نکته:به عدد6دقت کنید
20-تاحالاتوسه دهه پرافتخارترین تیم ایران شدید؟50/60/70
آخی بمیرم واستون سرخابی های پایتخت!!!!!!!!!
اگه دیشب 90رو دیدین فکر کنم امروز باید گریه می کردین.
واقعا موقعی که جدول رو نشون داد مایع سر شکستگی بود واسه هر دو تیم.
اما قربونش برم سپاهانم اوله.هورررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بازم به آبیا...پرسپولیسی ها که گند زدن و اه نگفتن...
هرچی باشه امیدوارم بازی دربی شهریور برد با استقلال باشه.چون ازش انتظار برد هست.امیدی به سرخا نیست.
بعد از سپاهان...
.
..
...
....
.....
.....
استقلال.....بیب بیب ....هورااااا.
دریغا در این روزگاران چهار
سیَه کرد بر لُنگیان روزگار
چنان اوفتادش به خشتک چهار
که هر چهار بُرجش شده تار و مار
ز چرخ چهارم فلک داد زد
که زاییده اند لنگیان زیر بار
بیا لنگیا شش نویس و ببر
در کوزه ی عمه ی خود گذار
تو که یک ستاره نداری به سر
سر او برِ تاجدارت چه کار؟
همانا همان بِه که خامش شود
به رزم اندرون مرد هیچی ندار
شنیدی که فرهاد کُوه کن چه گفت؟
که شیرین کند این چهار زهرمار
برو خوش نشین گوشه مستراح
که با آفتابه نشیند به صحبت تغار
چو گردد جهان پاک از رنگ سرخ
تو ای ابر اردیبهشتی بر ایران ببار
بعد بفهمي كه تيمي كه با گهر با داوري و ...
هيچ وقت افتخار نيست ننگه...
تازه تا بيام زينب جوابتو داد
مر30 زينب.
حقتونه سوبله چوبله بمونين 12 جدول.
ما پرسپولیسی نیستیم که تیممان از محدان بنگلادش ببازد.
ما پرسپولیسی نیستیم که تنها افتخارمان زدن ۶ گل به سرور و سالار آسیا استقلال باشد.
ما پرسپولیسی نیستیم که هرسال رنکینگ جهانی مان حدود 100رتبه پایین تر از استقلال باشد.
ما پرسپولیسی نیستیم که بازیکنانمان جلوی دوربین همدیگر را انگشت کنند.
ما پرسپولیسی نیستیم که سوبله چوبله به استقلال ببازیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ندونیم اسم تیممون چیه(پرسپولیس یا پیروزی)
ما پرسپولیسی نیستیم که از تیم هایی مانند صبا،شاهین،نفت آبادان،سپاهان و استقلال اهواز و تراکتور و راه آهن و ابومسلم و پیکان و...... ۴ گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که تجربه حتی یک بار حضور در فینال آسیا را نداشته باشیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که اسطوره مون یک لات اراذل و اوباش باشه(علی دمبه)
ما پرسپولیسی نیستیم که از دقیقه 60 مربی تیم های دیگه رو صدا کنیم...
ما پرسپولیسی نیستیم که 20 دقیقه مونده به پایان بازی ورزشگاه رو تخلیه کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که سه ساله در پایان فصل از استقلال در جدول پایین تره!
ما پرسپولیسی نیستیم که تو دربی از محمود فکری از 35 متری گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که در آسیا به الغرافه 5 بر 1 ببازیم و تحقیر بشیم..
ما پرسپولیسی نیستیم که بازیکنانمان سر سالاد با هم دعوا کنند.
ما پرسپولیسی نیستیم که کاپیتانمان بعد از شکست ۳ بر صفر در جام حذفی بیاید و به عزیزمحمدی گیر بدهد ولی هفته بعد بگوید عزیز محمدی انسان نیکو کاری است.
ما پرسپولیسی نیستیم که در آسیا از تیم هایی مانند بنیاد کار،الاتحاد و ....۳ گل دریافت کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که در دقیقه 10 بازی اول با ملوان مربی فصل گذشته را تشویق کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ثانیه ۷ از مس سرچشمه گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ثانیه ۳۰ در دربی گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ۲۴ بار دربی را ببازیم و................
پرسپولیس حقیقتی"3000"ساله(هخامنشی)
استقلال یک دروغ32ساله(تاج سرنگون)
قابل توجه میلاد(آبی) :علی کریمی کی دوپینگ کرده،شما کیسه ایها دسته جمعی دوپینگ میکنیدودربی1-0باداوری میبرید،بهشم افتخارمیکنید
ضمنا خانم زینب(آبی)عکسی که گذاشتی مربوط به کسی است که آقای گل هافبکهای تاریخ فوتبال جهان است./از40متری به طالبلو RPG7سرخ شلیک کرده وزننده گل اول درحماسه ملبورن است.چهره اودرحال شوخی باارزشتراز هیکل کیسه کشهای لمپنی است که هیچ ازفوتبال نمیفهمند، آنوقت سرمربی شهیر تیم ملی راپرسپولیسی خطاب میکنند/برای خبرنگار {علی}صدا میکنند/ وکمک داوررادرپمپ بنزین کتک میزنند!!!!!!!!!!!!!!
لطفا6گرم شعور خرج کرده وافتخارات ملی خودرابشناسید
آخه اون علي كريمي دوپينگي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه ....
زشته عکس حیوون برای افتخارات ملي؟؟؟؟؟؟ملي؟؟؟؟؟؟؟؟
شما چه افتخاري دارين جز ننگ؟؟؟؟؟؟؟
اول راجع به تيمت درست فكر كن و بعد بگو...
همش عين واقعيت...
بعد
بعد
زينب عزيز همه مطلبات فوق العادس ممنونم ازت
ايولا داري دختر اس اسي
اااااااااااايووووووووواااااااااااااااا زينب...مر30
واسه لنگیا آتش نشانیو خبر کنید........



تعداد بازیهای ملی برهانی+قلعه نویی+اکبرپور+منتظری+مجیدی+ فکری+ امیرحسین صادقی+پرویزمظلومی+ امیر آبادی(دوپینگ آبادی)+....<
تعدادبازیهای ملی علی آقای کریمی
قابل توجه میلاد(آبی)،زشته عکس حیوون برای افتخارات ملی کشورت استفاده کنی اسم مطلبت هم(دروغهاست)گذاشتی(واقعیتها)!!!!!!!!!!!!!!!
علی آقای کریمی تودربی2-2که دعواشدبهتون قیچی زده/تو بایرن مونیخ آلمان هم برگردون گل زده تیمی که همه بازیکناتون آرزودارن از نیمکت نشیناش امضا بگیرن
قلعه نویی فقط2ماه برای آموزش مربیگری،لورکوووزن(تلفظ شخص مذکور) بوده هنوز تیمهای دسته یکیو میبره گوشزد میکنه که ازاونجایادگرفته اما علی آقای کریمی چند سال بایرن بازی کرده امابه زبون هم نمیاره/ضمنا امثال شما،(میلاد ابی)بایدم احترام به بزرگان رو نفهمند چون کیسه کش به پیشکسوت کیسه کش میره ووقتی پیشکسوت در بزرگداشت اسطوره استقلال شرکت نکنه توهم نمیفهمی که آقای گل جهان و کسی که درنیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده فوتبال بلده یانه!!!!

كريمي بيا برو ... يه توپو نميتونه بزنه

آآآآآآآآآآآآآخه پيرمرد مي افتي ميميري...

مجيدي بازو بند رو ميبنده دست يه جوون
كريمي تو تيم ملي هم تيميشو هول ميده تا خودش گل بزنه...



لنگي ها كوشن؟؟؟تو سوراخ موشن
بررررررررررررررووووووووووووو باااااابااااااااااااااااااااا
ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﮐﺮﯼ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﯿﻤﺶ ﮐﻬﮑﺸﺎﻧﯽ ﺷﺪﻩ
ﺑﻬﺶ ﻧﺨﻨﺪﯾﺪ،ﻣﺴﺨﺮﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ. ﺁﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ
ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﺭﻭﻣﯽ ﻣﻮﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ
ﺣﻖ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﻪ .!ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎ ﺣﺎﻟﺘﯽ ﺑﺮﺍﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ
ﺷﯿﺶ ﺗﺎﯾﯽ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍ،ﺷﻤﺎ ﻓﻮﺭاً ﭼﻬﺎﺭ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻧﺸﻮﻥ ﻧﺪﯾﺪ
ﺑﻠﮑﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺍﻭﻧﻮ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﻭ ﺑﻪ
ﺭﺍﻫﻪ ﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎﺷﻪ.ﻗﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﻟﻨﮕﯽ ﻫﺎﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ،ﻟﻨﮕﯿﺎ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻧﺪ . ﻫﺮ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺑﮕﯿﺪ
ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ﺟﺎﯼ ﺍﻭﻧﺎ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻟﻨﮓ
ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﯼ ﮐﻨﯿﺪ.!ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺳﻮﺭﭘﺮﺍﯾﺰ ﮐﻨﯿﺪ،ﯾﻪ ﺷﺎﺧه گل
ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﻭﺭ ﮐﻤﺮﺷﻮﻥ ﺣﻠﻘﻪ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ
ﺁﺭﻭﻡ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﺸﻮﻥ ﺑﮕﯿﺪ " ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﭘﺮ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﭘﺮ
ﻫﻮﺍﺩﺍﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﺴﺘﯽ ."!!!ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎ ﺟﺪﯾﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺮﯾﺎﺩ
ﻣﯿﺰﻧﻪ "ﻋﻠﯿﯿﯿﯿﯽ ﺩﺍﯾﯽ "ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺍﻭﻧﻮ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ
ﮐﻨﯿﺪ،ﻧﺬﺍﺭﯾﺪ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻏﺮﺑﺖ ﮐﻨﻪ.!ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺩﺳﺘﺎﺵ ﺭﻭ
ﻣﺤﮑﻢ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﻭ ﺍﺯﺵ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯿﺪ،ﺍﺯ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺟﺎﻡ ﻭﻻﯾﺖ
ﺑﺮﺍﺵ ﺑﮕﯿﺪ،ﺍﺯ ﺷﯿﺚ ﻭ ﻧﺼﺮﺗﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ
ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻭ ﺷﺮﯾﻔﯽ ﻋﻠﯽ ﭘﺮﻭﯾﻦ ﻧﺪﯾﺪﯾﺪ.! ﺑﻪ ﭼﺸﻢ یک ﻣﺠﺮﻡ
ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻟﻨﮕﯿﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻨﯿﺪ،ﺍﯾﻨﺎ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻦ،ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ یک ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺴﻤﻮﻡ
ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ.! ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻧﺒﻮﺩﻩ،ﮐﺴﯽ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ
ﯾﻌﻨﯽ چی ،ﺣﻖ ﺩﺍﺭﻥ ﮐﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎﺷﻦ .!ﻓﺸﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﻭﯼ ﺍﻭﻧﺎ
ﻫﺴﺖ. ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﯽ
ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﻬﻤﻮﻧﻤﻮﻥ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ،ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺪﺍﺷﻮﻥ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﺪ. ﺍﻻﻥ ﮐﻪ
...ﻫﺴﺘﻦ ﻗﺪﺭﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ،ﺷﺎﯾﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺑﺎﺷ
خوش اومدی داداشی.دلمون برات تنگ شده بود .
راستی بچه ها ناظر راست میگه هر کی عکس تکراری گذاشته حذف کنه و گرنه من اختیار تام میدم به ناظر که عکس های تکراری رو حذف کنه.

عكس با اندازه واقعي برای پرسپولیسی ها : milad14.persiangig.com/1.jpg


عكس با اندازه واقعي برای پرسپولیسی ها : milad14.persiangig.com/3.jpg

حيدر نميشه بري يه چهل روز ديگه برگردي؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
شووووووووووووووووووووخي كردم
اين مدت كه نبودي حيدر تيمتون همش ميباخت...
هههههههههههههههههه
.
.
.
پس بررررررررووووووو بااااااااباااااااا
چند سوال:
1-خط حمله تیم منتخب فوتبال تاریخ جهان رو دیدی؟بال راست "پله"،بال چپ"مارادونا"نوک حمله"علی دایی"
2-آقای گل هافبکهای جهان دررده ملی چی؟میدونی کیه؟"آقا کریم باقری"(35متری)
3-تا حالا شده یه بازیکن استقلال" فرانچسکوتوتی"رو3 بارتو یه صحنه دریبل کنه؟
4-تا حالا بازیکناتون توتی روازنزدیک دیدن؟
5-تاحالابازیکن باغیرت داشتین؟،حالا بازیکن باغیرت ندارین دوست داشتین یه مربی با غیرت داشتین؟
6-تاحالا شده یه بازیکنتون همه دفاعهای"رم" رودریبل کنه بعد بزنه زیرطاق؟
7-تاحالاشده یه بازیکنتون توی تیمی بازی کنه که تیمهای دیگه آرزوداشته باشن باهاش بازی دوستانه کنن؟
8-تاحالا4تا بازیکن فرستادین آلمان که دوتاشون ازمجله معتبر"کیکر"لقب بگیرن؟("موشک"،"جادوگر")
9-اون استقلالیهایی که عدد4رو نشون میدن بدونن بردهای متوالی"پرسپولیس"8تاست که بایک دست نمیشه نشونش داد؟
10-تاحالا شده یه فصل کامل نبازین بعد بازی آخروبه خاطرمرام ببازین که فولاد نره دسته یک؟
11-بازیکنهاومربیانتون میدونن "مرام"چیه؟(استقلال13-ذرت کاران پارس آباد تبریز1)
12-تاحالا شده تیم ملی بره جام جهانی از11نفر8نفرفیکس استقلالی باشن؟،بعد بهترین جام جهانی تاریخ کشوربشه؟1998
13-تاحالا بازیکنتون کناراسطوره رئال بازی کرده؟
14-تاحالا شده بازیکنتون تودربی هت تریک کنه؟
15-تاحالااسپانسرتون از"آدامس پرستو"،"شهرداری تهران"،"ایرانسل"و"بانک شهر"فراتررفته؟
16-سریعترین هت تریک دربی میدونی مال کیه؟
17-تا حالا بازیکنی داشتین که تونیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده باشه؟علی دایی:هرتابرلین، علی کریمی:شالکه
*نکته:بهترین بازیکن منتقل شده به اروپاازاستقلال خدابیامرز"ناصرحجازی"بود که تمام تلاشش راکرد در منچستریونایتد،تیمی سرخ پوش بازی کنداما نگذاشتند
18-تاحالاتویه فصل 14تابازی پشت سرهم بردین؟
19-تاحالاتویه دهه 6بار قهرمان لیگ شدید؟******نکته:به عدد6دقت کنید
20-تاحالاتوسه دهه پرافتخارترین تیم ایران شدید؟50/60/70

![]()
![]()
![]()


هههههههههههههههههههههههههههه
داش علي جاروگر