بهاااااااااااار
می دونین چرا می گن فوتبال ایران به دردلای جرز دیوار می خوره ...
1/ تیمی مثل استقلال وجود داره
2/ وضعیتمون و نیگاه آخه استقلالی که هیچی حالیش نیست نشته اول جدول صداش در نمیاد ...
همین دو تا دلیل گنده دیگه جایی برای هیچ دلیلی نمی زاره به افتخار پرسپولیسی های گگگگگگگگگگگگگل
عیدتون شاد ..........!!!
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 18:46 توسط بهار(قرمز)
|