کیسه کش:ما2تاقهرمانی آسیاداریم،شماهنوزسوت فینال آسیارونشنیدید!ههههههههههه
پرسپولیسی:مابه 2تا قهرمانیتون احترام میذاریم ولی ماهم2تاقهرمانی(جام حذفی آسیا)داریم که فقط سه دوره برگزارشده.آره شماسوتهای زیادی شنیدین که مانشنیدیم مثل:سوت فینال دسته سه،دسته دو و دسته یک.
کیسه کش:شماکه دوازدهمی حرف نزن!!!!
پرسپولیسی:وقتی ماباافشین امپراطور(سپاهان96')قهرمان شدیم،شماسیزدهم شدین.مارو سازمان لیگ 12ام کردشمارو فیروزکریمی{میمون لیگ}.تازه شماوقتی لیگ چهارده تیمی بود با رابرت کخ(کچل بی مخ) نهم شدید.
کیسه کش:ماچهارتادربی پشت هم بردیم.
پرسپولیسی:2تاش روکه باداوری بردین.حالابردن باداوری عادتتونه.(سه تابردنیمه تمومی که 3-0شده ) چرا با دوپینگ دسته جمعی می برین؟؟؟؟؟؟؟ شیش تایی ها
کیسه کش:ازشیش تایی ها فیلمی دردسترس نیست خالی میبندین!!
پرسپولیسی:اسطوره هاتون اعتراف کردن،برومستندشوببین.چون شمااون موقع تاج سرنگون بودین بعدازسومین گل دوربینای ورزشگاه روجمع کردن. 10 10 3 که فیلمش هست بروببین!
کیسه کش:اون مال چهل سال پیش بود،امیدامون پارسال وامسال دوتا 6 بهتون زدن.
پرسپولیسی:از6 تای چهل سال پیش فیلمی موجود نیست.ولی همه میگن ،حتی پیشکسوتاتون. ولی ازشیش تاهای امیدشمافیلم باکیفیت بالا هست هیشکی نیگاشم نمی کنه.راستی پیشکسوتای ماهم 8 تا بهتون زدن هنوزسه ماه نشده.
کیسه کش:تودربی ها 18-24 ماجلوییم
پرسپولیسی:سه تاشوکه گفتم نیمه تموم برنده شدین.تازه بردهای شاهین رو حساب کنین مامیریم بالای 30. راستی دربی یه بازی ازلیگه، قهرمانی لیگ9-7. مابالاییم.
کیسه کش:جام حذفی 6-5 ماجلوییم.
پرسپولیسی:اونی که پارسال بردین جام دوپینگ بود.رکورد مال ماست که 2تا متوالی بردیم.
کیسه کش درحال گریه کردن:اه بسه دیگه
پرسپولیسی:الان خسته ای هروقت خستگیت دررفت سوالهای پایین هم یه نگاه بکن بدرد برنامه تابستونی کانونت میخوره.هه هه هه
1-خط حمله تیم منتخب فوتبال تاریخ جهان رو دیدی؟بال راست "پله"،بال چپ"مارادونا"نوک حمله"علی دایی"
2-آقای گل هافبکهای جهان دررده ملی چی؟میدونی کیه؟"آقا کریم باقری"(35RPG7متری)
3-تا حالا شده یه بازیکن استقلال" فرانچسکوتوتی"رو3 بارتو یه صحنه دریبل کنه؟
4-تا حالا بازیکناتون توتی روازنزدیک دیدن؟
5-تاحالابازیکن باغیرت داشتین؟،حالا بازیکن باغیرت ندارین دوست داشتین یه مربی با غیرت داشتین؟
6-تاحالا شده یه بازیکنتون همه دفاعهای"رم" رودریبل کنه بعد بزنه زیرطاق؟
7-تاحالاشده یه بازیکنتون توی تیمی بازی کنه که تیمهای دیگه آرزوداشته باشن باهاش بازی دوستانه کنن؟
8-تاحالا4تا بازیکن فرستادین آلمان که دوتاشون ازمجله معتبر"کیکر"لقب بگیرن؟("موشک"،"جادوگر")
9-اون استقلالیهایی که عدد4 رو نشون میدن بدونن بردهای متوالی"پرسپولیس"8تاست که بایک دست نمیشه نشونش داد؟
10-تاحالا شده یه فصل کامل نبازین بعد بازی آخروبه خاطرمرام ببازین که فولاد نره دسته یک؟
11-بازیکنهاومربیانتون میدونن "مرام"چیه؟(استقلال13-ذرت کاران پارس آباد تبریز1)
12-تاحالا شده تیم ملی بره جام جهانی از11نفر8نفرفیکس استقلالی باشن؟،بعد بهترین جام جهانی تاریخ کشوربشه؟ فرانسه 1998
13-تاحالا بازیکنتون کناراسطوره رئال بازی کرده؟
14-تاحالا شده بازیکنتون تودربی هت تریک کنه؟
15-تاحالااسپانسرتون از"آدامس پرستو"،"شهرداری تهران"،"ایرانسل"و"بانک شهر"فراتررفته؟
16-سریعترین هت تریک دربی میدونی مال کیه؟
17-تا حالا بازیکنی داشتین که تونیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده باشه؟علی دایی:هرتابرلین، علی کریمی:شالکه
*نکته:بهترین
بازیکن منتقل شده به اروپاازاستقلال خدابیامرز"ناصرحجازی"بود که تمام
تلاشش راکرد در منچستریونایتد،{تیمی سرخ پوش} بازی کنداما نگذاشتند
18-تاحالاتویه فصل 14تابازی پشت سرهم بردین؟
19-تاحالاتویه دهه 6بار قهرمان لیگ شدید؟******نکته:به عدد6دقت کنید
20-تاحالاتوسه دهه پرافتخارترین تیم ایران شدید؟50/60/70