دســــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــه ســـــــــــــــــــــــــه


سلام به دوستان استقلالی و پرسپولیسی گل!!!!

دوتا مطلب:

1)تیم 85 جهان به تیم 9874337757891جهان باخت!استفراغ1-نفتون2(قابل توجه نفتون تیمی دسته سه ایست.)

این باخت تیمتون یادو خاطره ی تولی پرس قزوینو زنده کرد!!!

2)ببین استقلال اگه تیم بود خوب اسمش پرسپولیس بود

به ما نمیخوری کیسه برو باهمون تیمای دسته سه کل کل کن!!!!!!1



سلام.دوستان رئالی گل!!!!

تسلیت میگم ایشالا هیچ وقت دیگه چهارتایی نشید!ببخشید چهارتایی نشید ازیه نفراشتب شد!

درپایان

رئال مادرید1-دورتموند4(نه لواندوفسکی4)

(قهرمانی جام حذفی مال خودمونه)

66666666666666666666666666

کی بهتره؟

سلام به همگی حالتون خوبه؟

یه استقلالی اذعان داشت استقلال بهترازپرسپولیس تو جام حذفی بوده.حالا بیاید نتیجه بازیهارو بررسی کنیم:

بازیهای استقلال:                                بازیهای پرسپولیس:

استقلال۴ـ ـسایپا۰                                پرسپولیس۶ـ ملوان۰

استقلال۱ـ گهردورور۰                            پرسپولیس۴ـ نفت تهران۱

استقلال۵ـ ابومسلم۰

استقلال تو ۳تابازی۱۰ گل زده پرسپولیس تو۲تابازی ۱۰ گل زده...

                          خودتان قضاوت کنید!!!

راستی انتخاب مسی را به عنوان بهترین بازیکن جهان روبه همه طرفداران بارسلونا تبریک میگم. امیدوارم تازمانی که مسی بازی

میکنه همیشه به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب بشه!!!!

 

یادآوری چند نکته

سلام!

۱-آقاحیدر یه روزنامه مصری ادعا کرده که گل غلامرضا سریعترین گل در سال۲۰۱۲بوده.ولی سریعترین گل جهان رو یه بازیکن برزیلی در ثانیه ۳ زده ولی هنوز معلوم نیست!

۲-بانظرت راجع به کاپیتان موافقم.قانون خوبی برای بعضی تیم هاست.

۳-تازه عادل فردوسی پور گفت گل علی سامره ثانیه ۳۰ نبوده از ثانیه ۴۰ هم گذشته بوده!!!

                                  به احترام سردار                                                  استقلال خبردار

دعا کنیم!!!!

سلام بچه ها درنبود من هیچ اتفاقی بر وب نیوفتاده؟خوبید؟

خب میریم سر اصل مطلب:

می خواستم چندتادعاکنم:

خدایا سرمربی بارسلونا رو شفا بده!

خدایا مشکلات مارو هم مثل مشکلات دختر مجیدی زود حل کن!

خدایا استقلال رو پولدار کن که الکی آقای لمپن(فتح الله زاره)زیادزرزرمفت نکنه!

خدایاسرکاپیتانی توتیم ما دعوا نشه!

خدایابازیکن ۵میلیاردی نصیب ما بکن!

خدایاشخصیت های اسطوره مارو طوری قرار نده که هرجا میرن عدد۶رونشون بدن!

                                                                            آمین

به احترام سردار                                                       استقلال خبردار

تشکر

سلام آقا حیدر ممنون که آرمینو حذف کردین آخه کل کل بلد نبود فقط همون یه جمله ای که همیشه می گفت اگه ممکنه میلاد روهم حذف کنین که درجمیع کل کل فقط اینو بلد بود ۴۴۴۴۴۴۴۴. ازپرسپولیسای وب هم میخوام پست قشنگ بزارن.ممنون!!!!!!!!

تیم ملی

باخت تیم ملی گردن استفراغی های تیم ملی.منتظری که اصلا بلدنیست دفاع کنه اونم ازدروازه بان استفراغ رحمتی.تازه هی صلوات میفرسته به جای صلوات فرستادن برویه ذره دروازه بانی یادبگیر!!!!!!!

استفراغ

 

چچچچچچچچهههههههههههههههههههاااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررر

چهارم مارو یاده خیلی چیزا میندازه:۱-یاده ۴گلی که ازملوان خوردین.۲-یاده ۴سال متوالی که جام نگرفتین۳-یاده ۴تاگلی که تودربی ۲باربهتون زدیم. ۴-آرزوهاتون.که تودربی بیشترازسه تانتونستین به مابزنیدوآرزوتونه که به ماچهارتابزنید.اینم ۴تادلیل.بازم دلیل میخوای؟

سیاسی

استفراغیا وبلاگ ورزشیه سیاسیش نکنید.خیرسرمون

 اومدیم تویه محیط ورزشی بکلیم نه یه محیط سیاسی.

 (اشاره به جام ولایت)

 

واقعا که بی جنبه اید.........

 

6666666666666666666

سالروز ۶تایی ها مبارک!!!!

بچه هادقت کردین سالروز ۶تایی ها ۱۶شهریوره.

خانم غزال خانم خوداسطوره هاتون اعتراف کردن.برای مثال مرحوم ناصرحجازی حسن روشن و...بازم بگم؟تازه شاهدهای زنده میگن دوربین بوده ولی چون تاج یابه عبارتی استفراغ الان ماله شاه بوده دوربین هاروجمع کردن.

ضمنا شهاب گردان هرچی باشه ازنکونام بهتره که اصلا انگارباراولشه داره فوتبال بازی میکنه...

تازه شهاب گردان ازژوزه میترسه ولی قلعه مرغی ازنکونام میترسه!!!!

استفراغی خواهشا خفه!!!!!!!!

آقاحیدروقرمزای وب دقت کردین هروقت کیسه کشا عصبانی میشن غلط املایی دارن؟؟؟؟؟

پس بیایید بااستفراغی هاکل کل نکنیم چون روی اعصاب آنها تاثیرگذار است وممکن است نمرات املای آنهاپایین شود.

فقط اینوبدونین نکونام وحشی انسان نماست.انسان نماکه چه عرض کنم ولش کن...............

کل کل

سلام بچه ها من یه چندروزی رفته بودم مسافرت نتونستم بیام ببخشید.

اتفاقااونجاباپسرداییم کل کل کردیم آخه ما6نفربودیم اون بدبخت1نفر. آخراش دیگه دادوبیدادمیکرد میخواست بیادهمونوبزنه.منم نگذاشتم نه ورداشتم گفتم بیاماروبزن وحشی بودن مختص شماکیسه کشاست بااون حرکتی که آقای نکونام روی بنگرانجام دادبایدم ماروبزنی چون اونا الگوی توهستن.کم آورد رفت.

راستی دیدیدکارلوس کرش 6تابازیکن ازپرسپولیس دعوت کردتیم ملی.

خیلی جالبه پرسپولیس کل تیم ملی روخریده بعدکرش که دعوتشون میکنه آقایون استفراغی دادشون میره هواکه سرمربی تیم ملی پرسپولیسیه.منم در جوابشون میگم به عظمت پرسپولیس پی بردید!!!!

بچه های پرسپولیسی میدونید این چهار نماد چیست؟نمادآرزوی استفراغی هاکه توهیچ دربی بیشتر ازسه تانتونستن به پرسپولیس گل بزنن واین آرزو راباخود به گورخواهندبرد.

تاحالادقت کرده بودین

بچه هاهیچ دقت کرده بودین دربی درماه۶(شهریور)وساعت ۶ودرمنطقه ۶(استادیوم آزادی)برگزارشدبعدازظهربرگزارشد.

شخصیت درهواداران استفراغ موج میزند.(گوجه فرنگی-سنگ-تن ماهی و...)

فعلا شما برید همون جاسوستون روپیداکنید.اصلا استفلالی یعنی جاسوس!!!!!!!!!!!!!!!!!

وحشی های لیگ ایران

به نظرهمه کارشناساکه استفراغ بدبازی کرده بود من نمیدونم شما کی مدرک کارشناسی فوتبال گرفتی؟

طرفدارای شما بی خود میکنند سنگ میزنن توسر علی آقای کریمی(اسطوره فوتبال ایران) طرفدارای ماهم تلافی کردن!اینجوری میخواید بشید تیم بااخلاق!!!!البته معلومه هیچ وقت نمیتونید بااخلاق بازی کنید.من نمیدونم چرا هرکی میاد توتیم قلعه نویی وحشی میشه البته وحشی بودن مختص شما کیسه کشاست!

 

 

آقای اکبرپورتونم که هیچچچچچچچچچ کاری نکردگفته بود میخواد هت تریک کنه!!!

برهانی-اکبرپور-منوچهری-نکونام-وچتدنفردیگرکه کراهتم میشه اسمشونو ببرم اصلا توبازی بودن؟؟؟؟ماکه ندیدیمشون!!!!شایدم بودن!!!

 

کم آوردی؟

آقامیلادبازدوباره کم آوردی؟خوب برادرمن جنبه کل کل نداری نیا تووب!!!! هم رئالتون باخته امروزم که ایشالااستقلالتون می بازه!

البته حقم دارین رئال مثه استفراغ(تاج)چون جفتشون مال حکومتن!

پرسپولیس وبارسلوناست که مردمیه!!!


ضایع شدی!!!!

ضایع شدی بارسلونا رئال روبرد من که به دلم افتاده بود.حالاشما برودعاکن استقلال امروز نبازه!

ببین دیگه استقلالی هستی رئالی نباش شمابامدیرعامل قلبمتون برید آقای اوساسونا(سوتی خودفتل)روبیارید.بعدشم یه سربه فرنازخانمتون(مجیدی)بزنید.شایدامروزتشویق شه بعدازباخت استفراغ!

معلومه که بهترین بازیکن جهان واروپا کسی جز لیونل مسی نیست!

وبهترین بازیکن دربی امروز کسی جز علی کریمی نمیتونه باشه!!!

باسلوناقهرمان

میدونیم عقده ۴دارین تاحالاتوهیچ دربی به ما بیشترازسه تانزدید!!!

 

قرمزهاجمعه به آبی هادست ندهید چون باندبازترازآنهاتیمی وجود ندارد.هواداران رمزماهمان  

             ۶ تایی های معروف است.شعاری که هراستفراغی ازشنیدن آن رنج می بردومی

خواهدشمارابکشد.حالا ازیک تا۶بشماروبه عدد۶که رسیدی

 

 بخون شیش تایی ها.

                     امشب جدال زیباودیدنی رئال مادرید-بارسلونا

 

                                                          

                                         به نظرشماکدام تیم برنده خواهدبود؟رئال یابارسلونا

ا                                                        امشب ساعت یک بامداد

من که خیلی دوست دارم بارسلونا ببره!

 

 

 

 

رده بندی

شماکه سابقه هفدهمی هم دارین اون سال که آخرش سیزدهم شدین هفته هفتم شماهفدهم بودین وتونیم فصل اول فقط شیرین فرازکرمانشاه رو بردین.مااون بالاداشتیم حال می کردیم.توچه می فهمی هفده هفته پشت سرهم نباختن یعنی چی؟؟؟

ضمناازبه نمایش گذاشتن شعورخوددروب خودداری کنیدوهمه میدونند(میمون لیگ برتر)کسی جز فیروزکریمی که سابقه مربیگری درتیم کیسه کشاروداره نیست!!!!

بازخوبه مربیتون تونست عدد۶روتفسیرکنه.(به اندازه ۶گل موقعیت داشتیم.)

درآستانه دربی۷۵دربی۷۴یادتون نره کیسه کشاااااااا.بازم با ایمون زایدبازی دارید.

 

کیسه کش:۲                                            پرسپولیس قهرمان:۳

 

 

 

کلاس چندی عزیزم؟

۱-نمی دونی خورشیدسرخه نه زرداستاد؟

۲-مودب اینجوری نوشته میشه نه اینجوری(معدب) {معلومه عصبی بودی نوشتی}

*نکته:هروقت عصبی بودی مطلب ننویس اول یه لیوان آب خنک بخور بعدمطلب بنویس ضمنا درکلاس های املای کانون هم شرکت کن!

۳-میدونی خون قورباغه آبیه؟؟؟

۴-فحش اینجوری نوشته میشه نه اینجوری فوش.به نکته بالاتوجه کن!

 

خوردی هستشو تف کن!!!!

سلام بچه هاچراکسی دیگه نمیاد کل کل؟راستی بچه ها عیدتون مبارک!!!!

دیشب ۹۰دیدین میگفت آرش برهانی بایدهمون موقع که پای بازیکن ملوان رولگدکرداخراج میشد!بازم داروی برد روازیه تیم گرفت داد به استقلال تااونا به جای سه امتیاز یک امتیاز بگیرن!آخی این استقلال همونه که میگفت ماهیچی پول نداریم.میدونید چرا ازلحاظ مالی کم آوردن؟چون قبل ازفصل آقا فتل داوری وخاوری وهرچی کمیته ماله فوتبال وغیره بودحتی قرعه کشی لیگ رو هم خرید.ولی دیدید خدا چه جوری جوابشونوداد؟نه میداوودی به دربی میرسه نه خسرو حیدری!!!

تازه آقا میلاد آسمون تاوقتی آبیه که یه خورشیدسرخ وسط اونه.اگه دقت کرده باشین وقتی خورشید غروب میکنه آسمون سیاه میشه وهمه میگن شب شد.ضمناً خونی که توبدنته سرخه واگه اون خون از بدنت خارج بشه میمیری!

اینم بدون ۲تا هت ریک توتاریخ دربی اتفاق افتاده که جفتش ماله پرسپولیسیاست:۱-صفرایرانپاک بازی معروف ۶تایی ها ۲-ایمون زاید بازی۱۰ ۱۰ ۳.

کل کل سرخابی

کیسه کش:ما2تاقهرمانی آسیاداریم،شماهنوزسوت فینال آسیارونشنیدید!ههههههههههه

پرسپولیسی:مابه 2تا قهرمانیتون احترام میذاریم ولی ماهم2تاقهرمانی(جام حذفی آسیا)داریم که فقط سه دوره برگزارشده.آره شماسوتهای زیادی شنیدین که مانشنیدیم مثل:سوت فینال دسته سه،دسته دو  و  دسته یک.

کیسه کش:شماکه دوازدهمی حرف نزن!!!!

پرسپولیسی:وقتی ماباافشین امپراطور(سپاهان96')قهرمان شدیم،شماسیزدهم شدین.مارو سازمان لیگ 12ام کردشمارو فیروزکریمی{میمون لیگ}.تازه شماوقتی لیگ چهارده تیمی بود با          رابرت کخ(کچل بی مخ) نهم شدید.

کیسه کش:ماچهارتادربی پشت هم بردیم.

پرسپولیسی:2تاش روکه باداوری بردین.حالابردن باداوری عادتتونه.(سه تابردنیمه تمومی که 3-0شده ) چرا با دوپینگ دسته جمعی می برین؟؟؟؟؟؟؟        شیش تایی ها

کیسه کش:ازشیش تایی ها  فیلمی دردسترس نیست خالی میبندین!!

پرسپولیسی:اسطوره هاتون اعتراف کردن،برومستندشوببین.چون شمااون موقع تاج سرنگون بودین بعدازسومین گل دوربینای ورزشگاه روجمع کردن. 10 10 3 که فیلمش هست بروببین!

کیسه کش:اون مال چهل سال پیش بود،امیدامون پارسال وامسال دوتا 6 بهتون زدن.

پرسپولیسی:از6 تای چهل سال پیش فیلمی موجود نیست.ولی همه میگن ،حتی پیشکسوتاتون. ولی ازشیش تاهای امیدشمافیلم باکیفیت بالا هست هیشکی نیگاشم نمی کنه.راستی پیشکسوتای ماهم 8 تا بهتون زدن هنوزسه ماه نشده.

کیسه کش:تودربی ها 18-24  ماجلوییم  

پرسپولیسی:سه تاشوکه گفتم نیمه تموم برنده شدین.تازه بردهای شاهین رو حساب کنین مامیریم بالای 30. راستی دربی یه بازی ازلیگه، قهرمانی لیگ9-7. مابالاییم.

کیسه کش:جام حذفی 6-5 ماجلوییم.

پرسپولیسی:اونی که پارسال بردین جام دوپینگ بود.رکورد مال ماست که 2تا متوالی بردیم.

کیسه کش درحال گریه کردن:اه بسه دیگه

پرسپولیسی:الان خسته ای هروقت خستگیت دررفت سوالهای پایین هم یه نگاه بکن بدرد برنامه تابستونی کانونت میخوره.هه هه هه

1-خط حمله تیم منتخب فوتبال تاریخ جهان رو دیدی؟بال راست "پله"،بال چپ"مارادونا"نوک حمله"علی دایی"

2-آقای گل هافبکهای جهان دررده ملی چی؟میدونی کیه؟"آقا کریم باقری"(35RPG7متری)

3-تا حالا شده یه بازیکن استقلال" فرانچسکوتوتی"رو3 بارتو یه صحنه دریبل کنه؟

4-تا حالا بازیکناتون توتی روازنزدیک دیدن؟

5-تاحالابازیکن باغیرت داشتین؟،حالا بازیکن باغیرت ندارین دوست داشتین یه مربی با غیرت داشتین؟

6-تاحالا شده یه بازیکنتون همه دفاعهای"رم" رودریبل کنه بعد بزنه زیرطاق؟

7-تاحالاشده یه بازیکنتون توی تیمی بازی کنه که تیمهای دیگه آرزوداشته باشن باهاش بازی دوستانه کنن؟

8-تاحالا4تا بازیکن فرستادین آلمان که دوتاشون ازمجله معتبر"کیکر"لقب بگیرن؟("موشک"،"جادوگر")

9-اون استقلالیهایی که عدد4 رو نشون میدن بدونن بردهای متوالی"پرسپولیس"8تاست که بایک دست نمیشه نشونش داد؟

10-تاحالا شده یه فصل کامل نبازین بعد بازی آخروبه خاطرمرام ببازین که فولاد نره دسته یک؟

11-بازیکنهاومربیانتون میدونن "مرام"چیه؟(استقلال13-ذرت کاران پارس آباد تبریز1)

12-تاحالا شده تیم ملی بره جام جهانی از11نفر8نفرفیکس استقلالی باشن؟،بعد بهترین جام جهانی تاریخ کشوربشه؟ فرانسه 1998

13-تاحالا بازیکنتون کناراسطوره رئال بازی کرده؟

14-تاحالا شده بازیکنتون تودربی هت تریک کنه؟

15-تاحالااسپانسرتون از"آدامس پرستو"،"شهرداری تهران"،"ایرانسل"و"بانک شهر"فراتررفته؟

16-سریعترین هت تریک دربی میدونی مال کیه؟

17-تا حالا بازیکنی داشتین که تونیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده باشه؟علی دایی:هرتابرلین، علی کریمی:شالکه

*نکته:بهترین بازیکن منتقل شده به اروپاازاستقلال خدابیامرز"ناصرحجازی"بود که تمام تلاشش راکرد در منچستریونایتد،{تیمی سرخ پوش} بازی کنداما نگذاشتند

18-تاحالاتویه فصل 14تابازی پشت سرهم بردین؟

19-تاحالاتویه دهه 6بار قهرمان لیگ شدید؟******نکته:به عدد6دقت کنید

20-تاحالاتوسه دهه پرافتخارترین تیم ایران شدید؟50/60/70


چه چیزی ننگ است؟

پرسپولیس حقیقتی"3000"ساله(هخامنشی)


استقلال یک دروغ32ساله(تاج سرنگون)


قابل توجه میلاد(آبی) :علی کریمی کی دوپینگ کرده،شما کیسه ایها دسته جمعی دوپینگ میکنیدودربی1-0باداوری میبرید،بهشم افتخارمیکنید


ضمنا خانم زینب(آبی)عکسی که گذاشتی مربوط به کسی است که آقای گل هافبکهای تاریخ فوتبال جهان است./از40متری به طالبلو RPG7سرخ شلیک کرده وزننده گل اول درحماسه ملبورن است.چهره اودرحال شوخی باارزشتراز هیکل کیسه کشهای لمپنی است که هیچ ازفوتبال نمیفهمند، آنوقت سرمربی شهیر تیم ملی راپرسپولیسی خطاب میکنند/برای خبرنگار {علی}صدا میکنند/ وکمک داوررادرپمپ بنزین کتک میزنند!!!!!!!!!!!!!!

لطفا6گرم شعور خرج کرده وافتخارات ملی خودرابشناسید

بازی ملی

تعداد بازیهای ملی برهانی+قلعه نویی+اکبرپور+منتظری+مجیدی+ فکری+ امیرحسین صادقی+پرویزمظلومی+ امیر آبادی(دوپینگ آبادی)+....<

تعدادبازیهای ملی علی آقای کریمی 

قابل توجه میلاد(آبی)،زشته عکس حیوون برای افتخارات ملی کشورت استفاده کنی اسم مطلبت هم(دروغهاست)گذاشتی(واقعیتها)!!!!!!!!!!!!!!!

علی آقای کریمی تودربی2-2که دعواشدبهتون قیچی زده/تو بایرن مونیخ آلمان هم برگردون گل زده تیمی که همه بازیکناتون آرزودارن از نیمکت نشیناش امضا بگیرن

قلعه نویی فقط2ماه برای آموزش مربیگری،لورکوووزن(تلفظ شخص مذکور) بوده هنوز تیمهای دسته یکیو میبره گوشزد میکنه که ازاونجایادگرفته اما علی آقای کریمی چند سال بایرن بازی کرده امابه زبون هم نمیاره/ضمنا امثال شما،(میلاد ابی)بایدم احترام به بزرگان رو نفهمند چون کیسه کش به پیشکسوت کیسه کش میره ووقتی پیشکسوت در بزرگداشت اسطوره استقلال شرکت نکنه توهم نمیفهمی که آقای گل جهان و کسی که درنیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده فوتبال بلده یانه!!!!

قابل توجه دوستان طرفدار کیسه کشهای تاریخ وکیسه دوزبرای سپاهان و...

چند سوال:

1-خط حمله تیم منتخب فوتبال تاریخ جهان رو دیدی؟بال راست "پله"،بال چپ"مارادونا"نوک حمله"علی دایی"

2-آقای گل هافبکهای جهان دررده ملی چی؟میدونی کیه؟"آقا کریم باقری"(35متری)

3-تا حالا شده یه بازیکن استقلال" فرانچسکوتوتی"رو3 بارتو یه صحنه دریبل کنه؟

4-تا حالا بازیکناتون توتی روازنزدیک دیدن؟

5-تاحالابازیکن باغیرت داشتین؟،حالا بازیکن باغیرت ندارین دوست داشتین یه مربی با غیرت داشتین؟

6-تاحالا شده یه بازیکنتون همه دفاعهای"رم" رودریبل کنه بعد بزنه زیرطاق؟

7-تاحالاشده یه بازیکنتون توی تیمی بازی کنه که تیمهای دیگه آرزوداشته باشن باهاش بازی دوستانه کنن؟

8-تاحالا4تا بازیکن فرستادین آلمان که دوتاشون ازمجله معتبر"کیکر"لقب بگیرن؟("موشک"،"جادوگر")

9-اون استقلالیهایی که عدد4رو نشون میدن بدونن بردهای متوالی"پرسپولیس"8تاست که بایک دست نمیشه نشونش داد؟

10-تاحالا شده یه فصل کامل نبازین بعد بازی آخروبه خاطرمرام ببازین که فولاد نره دسته یک؟

11-بازیکنهاومربیانتون میدونن "مرام"چیه؟(استقلال13-ذرت کاران پارس آباد تبریز1)

12-تاحالا شده تیم ملی بره جام جهانی از11نفر8نفرفیکس استقلالی باشن؟،بعد بهترین جام جهانی تاریخ کشوربشه؟1998

13-تاحالا بازیکنتون کناراسطوره رئال بازی کرده؟

14-تاحالا شده بازیکنتون تودربی هت تریک کنه؟

15-تاحالااسپانسرتون از"آدامس پرستو"،"شهرداری تهران"،"ایرانسل"و"بانک شهر"فراتررفته؟

16-سریعترین هت تریک دربی میدونی مال کیه؟

17-تا حالا بازیکنی داشتین که تونیمه نهایی جام باشگاههای اروپا بازی کرده باشه؟علی دایی:هرتابرلین، علی کریمی:شالکه

*نکته:بهترین بازیکن منتقل شده به اروپاازاستقلال خدابیامرز"ناصرحجازی"بود که تمام تلاشش راکرد در منچستریونایتد،تیمی سرخ پوش بازی کنداما نگذاشتند

18-تاحالاتویه فصل 14تابازی پشت سرهم بردین؟

19-تاحالاتویه دهه 6بار قهرمان لیگ شدید؟******نکته:به عدد6دقت کنید

20-تاحالاتوسه دهه پرافتخارترین تیم ایران شدید؟50/60/70

سوتی های فتل قلمبه تو90!

اون شب تو نودکه فتل باسردار داشت دعوامی کرد،اومدبگه ماآقای نکونام 

روازاوساسونااوردیم برگشت گفت:ماآقای اوساسونارواوردیم!!!

تویکی ازبرنامه های پارسال اومدبرافردوسی پورنخ بیاد گفت:مثه این می مونه که من بگم شماموهاتوبافرمژه فرکردی!!!!

راستی چوبله(مظلومی)لوله!!!!

{اشاره به 3-2}