لنگ

...لنگ هم لنگ های قدیمی!!!!!!!!! اینقدر سریع باره نمی شدن!!!!!! لنگ های امروزی به درد لای جرز می خورن......لنگی بی خاصیت

3تا سوراخ

 

آهای قرمزا میدونین این ۳تا سوراخ روی سکوی خیالی ارمتون چیه؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.....باریک به آبیا مال ۳تا جام حذفیه

هه هه هه هه

عجب رسمیه

استقلال قهرمان ۱- ملوان بندرانزلی۱

پرسپولیس۰-ملوان۱

بازم پرسپولیس باخت اخی گناه دارین

فاطمه جون والا تا اونجایی که من میدونم خورشید زرده نه قرمز

 خون هم توی رگ های ابیه

عشقت کرده توو جون من ریشه / تو قهرمان منی همیشه

بذار بگن هرچی که دوست دارن / تیمی استقلال من نمیشه

.

.

.

قسم به هر چی مرده / پرسپولیسی نامرده

قسم به هر چی تیمه / پرسپولیسی یتیمه

قسم به هر چی عشقه / تیم ابی با عشقه

.

.

.

ا

می خوام دنیا نباشه / اگه اس اس نباشه

می خوام فوتبال نباشه /  اگه اس اس نباشه

می خوام این لیگ نباشه / اگه اس اس نباشه

نباشه هر کی می خواد / تیم اس اس نباشه

هدف شما از این تظاهرات

کتاب تخیلی

پرنیاخانوم

پرنیاجون تو گفتی من رفتم ولی من چیزی متوجه نشدم اخه همش بودین به هر حال  خوشحال شدم که یه پرسپولیسی امده که باهاش کل کنیم

دریغ(واسه لنگیا)

دریغا در این روزگاران چهار
سیَه کرد بر لُنگیان روزگار
چنان اوفتادش به خشتک چهار
که هر چهار بُرجش شده تار و مار
ز چرخ چهارم فلک داد زد
که زاییده اند لنگیان زیر بار
بیا لنگیا شش نویس و ببر
در کوزه ی عمه ی خود گذار
تو که یک ستاره نداری به سر
سر او برِ تاجدارت چه کار؟
همانا همان بِه که خامش شود
به رزم اندرون مرد هیچی ندار
شنیدی که فرهاد کُوه کن چه گفت؟
که شیرین کند این چهار زهرمار
برو خوش نشین گوشه مستراح
که با آفتابه نشیند به صحبت تغار
چو گردد جهان پاک از رنگ سرخ
تو ای ابر اردیبهشتی بر ایران ببار


لنگ

فقط استقلال

Perspolis steghlal

ما پرسپولیسی نیستیم...

ما پرسپولیسی نیستیم که تیممان از محدان بنگلادش ببازد.
ما پرسپولیسی نیستیم که تنها افتخارمان زدن ۶ گل به سرور و سالار آسیا استقلال باشد.
ما پرسپولیسی نیستیم که هرسال رنکینگ جهانی مان حدود 100رتبه پایین تر از استقلال باشد.
ما پرسپولیسی نیستیم که بازیکنانمان جلوی دوربین همدیگر را انگشت کنند.
ما پرسپولیسی نیستیم که سوبله چوبله به استقلال ببازیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ندونیم اسم تیممون چیه(پرسپولیس یا پیروزی)
ما پرسپولیسی نیستیم که از تیم هایی مانند صبا،شاهین،نفت آبادان،سپاهان و استقلال اهواز و تراکتور و راه آهن و ابومسلم و پیکان و...... ۴ گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که تجربه حتی یک بار حضور در فینال آسیا را نداشته باشیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که اسطوره مون یک لات اراذل و اوباش باشه(علی دمبه)
ما پرسپولیسی نیستیم که از دقیقه 60 مربی تیم های دیگه رو صدا کنیم...
ما پرسپولیسی نیستیم که 20 دقیقه مونده به پایان بازی ورزشگاه رو تخلیه کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که سه ساله در پایان فصل از استقلال در جدول پایین تره!
ما پرسپولیسی نیستیم که تو دربی از محمود فکری از 35 متری گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که در آسیا به الغرافه 5 بر 1 ببازیم و تحقیر بشیم..
ما پرسپولیسی نیستیم که بازیکنانمان سر سالاد با هم دعوا کنند.
ما پرسپولیسی نیستیم که کاپیتانمان بعد از شکست ۳ بر صفر در جام حذفی بیاید و به عزیزمحمدی گیر بدهد ولی هفته بعد بگوید عزیز محمدی انسان نیکو کاری است.
ما پرسپولیسی نیستیم که در آسیا از تیم هایی مانند بنیاد کار،الاتحاد و ....۳ گل دریافت کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که در دقیقه 10 بازی اول با ملوان مربی فصل گذشته را تشویق کنیم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ثانیه ۷ از مس سرچشمه گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ثانیه ۳۰ در دربی گل بخوریم.
ما پرسپولیسی نیستیم که ۲۴ بار دربی را ببازیم و................

اخی گناه دارین....

اینم از استولتون....

واسه لنگیا آتش نشانیو خبر کنید........

 

4تاسوراخ

به يکي ميگن يه جمله بساز که توش بيشترين 4 بکار رفته باشه ميگه:
پرسپوليس 4تا بازي کرده 4تا خورده 4تا زده 4امتياز داره 4بار پشت هم به استقلال باخته 4تا گل از اقا فرهاد خورده 4تا ديگه هم ميخوره انشاا...

فرهادجونم

لبخند زدی و آسمان آبی شد

شبهای قشنگ مهر مهتابی شد

پروانه پس از تولدت زیبایت

تا آخر عمر غرق بی تابی شد...
 
 
تو خورشیدی ولی غروب نداری….آهای فرهاد مجیدی

تو دریایی ولی ساحل نداری…….آهای فرهاد مجیدی

تو تک ستاره ی فوتبال مایی…….آهای فرهاد مجیدی

تو تا ابد تو قلبها ماندگاری……….آهای فرهاد مجیدی

تو کابوس تمام لنگیایی…………..آهای فرهاد مجیدی

تویی که محبوب ما تاجی هایی….آهای فرهاد مجیدی

تو بهترین شماره هفت آسیایی…..آهای فرهاد مجیدی

 

4تایادت نره

قاتل

من فرهاد مجیدی قاتل لنگیام....

* مدال نقره ی گودرزی مـــبارک !

لنگیا برید دنبال سرپناه....هه هه هه

روزنامه پرسپولیس بعدازباخت صبا

لنگیا خودشون خودشونو قبول ندارن...

فرصتی دست داد تا با حمید استیلی، بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی سال‌های نه‌چندان دور تیم پرسپولیس دقایقی به گفت‌وگو بنشینیم. گفت‌وگویی به واقع شوک‌آور که صحبت‌هایی متفاوت از زبان ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی محسوب می‌شد.


گفت‌وگوی اختصاصی و در گوشی شوک با حمید استیلی حاوی نکات بسیار جالبی از پشت صحنه فوتبال مریض حال حاضر کشور بود که در ادامه می‌خوانید.

او که عضو تیم طلایی سال 98 ایران بود، بازیکنان حال حاضر تیم‌های لیگ برتری را بسیار بی‌ارزش‌تر از آن دانست که مبالغ گاه میلیاردی به جیب آنها سرازیر شود. حمید استیلی در مورد مدیریت رویانیان در تیم پرسپولیس نیز عنوان کرد که او فقط پول خوبی به تیم تزریق کرده است و از لحاظ فنی هیچ اطلاعی از اصول مدیریتی فوتبال ندارد و همین موضوع قطعاً در آینده به پرسپولیس لطمه خواهد زد.

حمید استیلی همچنین در ادامه دلیل رفاقت نوسانی خودش و علی پروین را برای شوک تشریح کرد و گفت که هیچ وقت دل‌ خوشی از او نداشته و ندارم. اما جلوی دوربین‌ها و در مصاحبه با روزنامه‌ها مجبور به رعایت بیان صحبت‌هایی هستم که این گمان را به وجود می‌آورد که روابط ما دوستانه شده است. اما به واقع هیچگاه پروین را نه به عنوان الگوی اخلاقی و نه فنی قبول نداشته‌ام.

استیلی همچنین به سؤال خبرنگار شوک در مورد دلیل حضور نداشتن دوباره‌اش روی نیمکت تیم پرسپولیس با قاطعیت و این‌گونه پاسخ داد: بیایم که علی دایی دوباره داستان ‌بافی‌هایش را در مورد مافیا و ارتباط ما با مدیران تیم شروع کند؟ ما حاضریم کنار بمانیم و از طعنه‌ها و حملات آقای دایی در امان بمانیم. دوستان ما باید بدانند که توهین و افترا چه در عرف و چه در شرع امر پسندیده‌ای نیست و بیشتر مراقب حرف‌هایشان در مورد اشخاص باشند. آقای دایی برای فوتبال کشور ما یک افتخار است. اما هیچگاه اخلاق خوبی نداشته است و فکر می‌کند چون گل ملی زیادی داشته است می‌تواند به هر کسی حمله و توهین کند.

برگی از تاریخ شهرآورد تهران

توی این بازی استقلال با۲گل ازپرسپولیس عقب بودو۱۰ نفره هم بودیم اما توی ۱۵دقیقه ی پایانی با۳گل ازجوادقراب،حق وردیان وعباس مژدهی ۳بر۲ اس اس به پیروزی دست یافت...

این چیزیه که واسه لنگیا افسانه شدو واسه ما خاطره...

اینو واسه شوک دادن لنگیا قبل از دربی گفتم