خداحافظ همگی

سلام دوست جونیای خودم

خوبین؟

از شهرزاد جون خواستم منو بحذفه چون دیگه وقت نمیکنم بیام.

شاید تابستون بعد دوباره عوض بشم.

ازهمه (قرمز/ابی) عذر میخوام که اگه ازم ناراحت شدن ببخشن.

دوستون دارم اما هنوزم میگم پرسپولیس سرور اس تق لاله

حالم بهم خورد...از این بچه بازیهاتون...

من میخوام همه رو حذف کنم و هر کی میخواد دوباره بنویسه بیاد توی وبم وبهم بگه.

www.koreankiss.blogfa.comاگه موافقین بگین.حق توهین هم ندارین.چرا اینو نمیفهمین؟

حیدر ازدستت فوق العاده ناراحتم.دیگه تو  چرا بچه بازی در میاری؟؟؟؟؟؟/

ههه

حذف جنجالی ها

همه جنجالی ها حذف شدن حالا باخیال راحت کل بندازید

تشکر

سلام آقا حیدر ممنون که آرمینو حذف کردین آخه کل کل بلد نبود فقط همون یه جمله ای که همیشه می گفت اگه ممکنه میلاد روهم حذف کنین که درجمیع کل کل فقط اینو بلد بود ۴۴۴۴۴۴۴۴. ازپرسپولیسای وب هم میخوام پست قشنگ بزارن.ممنون!!!!!!!!

قابل توجه همه

سلام ؛چرا همتون عین بچه ها بی جنبه بازی در میارید؟بابا کل کل با دعوا فرق داره چرا همش به سرو کله همدیگه میپرید یه ذره جنبه داشته باشید به همدیگه احترام بذارید دیگه تکرار نشه

 

جديدا مردم با آفتابه ميرن حموم؟

خوب ديگه از دوپينگي جماعت بيشتر از اين بر نمياد

بابا آرم استقلال روي سطل آشغال؟؟؟؟؟؟

شرمنده شدم

فرهاد دوست داریم

پرسپولیسی ها فکر میکنن با نبودن فرهاد مجیدی در     استقلال، این تیم ظعیفتر میشود .همه ی بازیکنان     استقلال قویترن از اون چیزی که شما فکر میکنین   ما هوا دارای استقلال هنوزم عــــاشق   فرهاد هستیم و آرزوی سلامتی را برایش     داریم .ما هنوزم منتظر فرهاد هستیم ...فرهاد جاشو      داده به آرش ،آرش برهانی هم تو هر بازی مثل     فرهاد      گل میزنه .هرچند تو بازیمون فرهادو      نداشته باشیم ،هوا دارای ما به بازیکنان به اندازه      کافی روحیه میدن، و اونا هم با این تشویق هوا       داران میتونن این تیم قهرمانو تو مشتشون نگه       دارن....پس پرسپولیسی ها شما هم زیاد ذوق         نکنید  دوباره ازتون میبریم برمیگرده                 

نفیسه

بچه ها  یعنی چی آقا میلاد چرا زود قهر میکنی برو پستاتو بخون چقدر 4 نوشتی مگه دروغ میکنم اصلا مگه من اون کلمه رو بکار برم یا میبرم الکی حرف میزنه بعد شم شما که پشتت گرمه به شهرزاد جونت دیگه چرا غصه میخوری بری هم بر میگردی همه میدونیم

قابل توجه ح ي د ر

كي بي ادبي كرده ؟؟؟؟ من ؟؟؟؟


بررررروووو باااااابااااااااااا

منم حذف كن قربون دستت.

خداحافظ همه

خداحافظ شهرزاد جوووووووون


4