خداحافظ همگی
خوبین؟
از شهرزاد جون خواستم منو بحذفه چون دیگه وقت نمیکنم بیام.
شاید تابستون بعد دوباره عوض بشم.
ازهمه (قرمز/ابی) عذر میخوام که اگه ازم ناراحت شدن ببخشن.
دوستون دارم اما هنوزم میگم پرسپولیس سرور اس تق لاله
خوبین؟
از شهرزاد جون خواستم منو بحذفه چون دیگه وقت نمیکنم بیام.
شاید تابستون بعد دوباره عوض بشم.
ازهمه (قرمز/ابی) عذر میخوام که اگه ازم ناراحت شدن ببخشن.
دوستون دارم اما هنوزم میگم پرسپولیس سرور اس تق لاله
www.koreankiss.blogfa.comاگه موافقین بگین.حق توهین هم ندارین.چرا اینو نمیفهمین؟
حیدر ازدستت فوق العاده ناراحتم.دیگه تو چرا بچه بازی در میاری؟؟؟؟؟؟/

جديدا مردم با آفتابه ميرن حموم؟
خوب ديگه از دوپينگي جماعت بيشتر از اين بر نمياد

بابا آرم استقلال روي سطل آشغال؟؟؟؟؟؟
شرمنده شدم


پرسپولیسی ها فکر میکنن با نبودن فرهاد مجیدی در استقلال، این تیم ظعیفتر میشود .همه ی بازیکنان استقلال قویترن از اون چیزی که شما فکر میکنین
ما هوا دارای استقلال هنوزم عــــاشق
فرهاد هستیم و آرزوی سلامتی را برایش داریم .ما هنوزم منتظر فرهاد هستیم ...فرهاد جاشو داده به آرش ،آرش برهانی هم تو هر بازی مثل فرهاد گل میزنه
.هرچند تو بازیمون فرهادو نداشته باشیم ،هوا دارای ما به بازیکنان به اندازه کافی روحیه میدن، و اونا هم با این تشویق هوا داران میتونن این تیم قهرمانو تو مشتشون نگه دارن....پس پرسپولیسی ها شما هم زیاد ذوق نکنید دوباره ازتون میبریم برمیگرده
كي بي ادبي كرده ؟؟؟؟ من ؟؟؟؟
بررررروووو باااااابااااااااااا
منم حذف كن قربون دستت.
خداحافظ همه
خداحافظ شهرزاد جوووووووون
4