عشق است استقلال...

سوالاتی که لنگیا از جواب دادن به آن عاجزند!


- کدوم تیم ایرانیه که تو آسیا به تیم محمدان بنگلادش با مربی گری مرحوم حجازی باخته؟
- پر امتیازترین تیم تاریخ لیگ برتر ایران کدوم تیمه؟
- اصولا تا حالا فینال آسیا رو از نزدیک دیدین!؟
- طبق چه فرمولی توی ورزشگاه این شعارو میدین: " پرسپولیس حمله کن ما قهرمانیم, قهرمان قهرمان آسیاییم؟؟!!!
- چه جوری میتونین به شیث رضایی بگین دوست داشتنی؟
- نظرتون درباره ی قلم پای فرهاد مجیدی چیه؟
- 23-17 چند میشه؟!؟! 6تایی ها!
- اگه پروین خدایی نکرده بمیره کدوم ادم سرشناس تو فوتبال جهان مثل سب بلاتر پیام تسلیت میده؟یا اگه مریض بشه سر الکس واسش نامه مینویسه؟!
- سریع ترین گلی که خوردین چه زمانی بوده؟
- سریع ترین گلی که از اس اس خوردین ثانیه چند بوده؟!
- کی قهرمان اسیا میشین پس؟!؟
- کی اس اسه مظلومی رو میتونید متوقف کنید؟!
- بهترین گلزنهای لیگ برتر کیا هستن و از چه تیمی؟
- رتبتون تو دنیا چنده؟!با ذکر عدد!!!
- خیلی دوس دارین صدای سوت فینال باشگاه های آسیا رو بشنوین؟
- توی رده بندی تیمهای قرن آسیا شما چندم شدید؟! (اس اس سوم)
- اسطوره ی گلزنی شما علی داییه...تا به حال چند گل به استقلال زده؟!
- خیلی دوس دارید 2تا ستاره رو قلبتون باشه؟!
- چرا سه بار تو دربی ترک زمین کردین؟! از ترس 2 رقمی شدن گلهای دریافتی؟!
- احساستونو درباره گل 40متری فکری بیان کنید!
- چرا سال 76 از لیگ کنار کشیدید تا سقوط نکنید!؟
- چرا اکثر طرفداراتون عقده ای هستن؟که فقط یه 6 بلدن یه 52 !
- کدوم تیم بازیکناش سر سالاد فصل باهم دعوا میکنن؟!
- اگر شما 6تا گل در زمان قاجار نمیزدید,به چیه خود می نازیدید؟فقط به یک قهرمانی بیشتر توی لیگ؟پس آسیا چی؟!!؟!؟پس اینایی که این بالا گفتم چی؟پس اینی که الان میخوام این پایین بگم چی؟!
- زمانی که ناصرخان به منچستر و اندرانیک اسکندریان به کاسموس نیویورک رفت و همبازی بکن بائر شد,این لژیونرهای افتخار آور شما در چه سنی بودن؟! راسته که به دنیا نیومده بودن؟
آیا شایعه س؟


عشق است استقلال...


حرکت جوانمردانه یک باشگاه آلمانی:


مدیر باشگاه شالکه 04 آلمان در یک اقدام انسان دوستانه


     پسوند باشگاه خود را به پرسپولیس بخشید...


و اذعان کرد این باشگاه لیاقت بیشتری در یدک کشیدن این پسوند دارد.

 




عشق است استقلال...

استقلال تاج آسیا...سرور همه... چه برسه به لنگیا


داداش حسین دمت

گرم

عشق است استقلال...








اره دیگه گوسفند جووووووووونم آخرین امیدشون تو بودی...تو بودی ...





پشت خط :نیلوفر

این آقا کچل:شهریار


عشق است استقلال...

این مایه سرور و خوشبختیست /که فلک از رنگ قرمز خالیست


تلاءلو آسمان را می بینی؟ /گویند که خدا هم استقلالیست!



عشق است استقلال...

ﺑﻨﺎﻡ ﺍﺳﺘقلال ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ

¤*¨¨*¤.¸¸…¸.¤\
\¸..ESTEGHLAL..\
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*
..\
…\☻
…..▌\
…./.\..


 سلااااااااااااااااام دوست جونیام

حالتون چطوره؟؟؟

این آقا شهریار داداشه منه


امیدوارم به کمک هم بتونیم حالشو بگیریم



هواداران به پا خیزید از امروز /  حمایت ها کنید از تیم پیروز

طرفداران آبی کوه وارند / همیشه رنگ دریا دوست دارند

طرفداران قرمز در زوال اند / که میدانی زقومی بیخیال اند

طرفداران قرمز یک حسودند / نمیدانی مگر بی کاره بودند

بیا ما هم به قرمز ها بخندیم / و در ها را به رویشان ببندیم !


سلام دوستای خوبم (البته هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها)


بنده نیلو هستم دوست جدیدتون ....امیدوارم لحظه های خوبی رو کنار هم

داشته باشیم