اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس
1-افساید گرفتن گل 2 گهر زاگرس
2-نگرفتن پنالتی روی ارش برهانی در دربی
3-نگرفن خطا پشت محوطه در بازی با سپاهان
و اشتباهات داوری به ضرر استقلال
1-افساید گرفتن موقیت در وازه خالی زندی در مقابل سایپا
2-نگرفتن پنالتی ارش در دربی
3-داور در دربی نگذاشت استقلال ضربه ازاد خودشو بزنه و بازی رو زود تموم کرد
پس اقا مهدی اشتباهات داوری همیشه برای هر تیمی هست.....یه بار به نفعه یه بار ضرر...به جای دنبال گشتن اشتباهات داوری تیمتان را درست کنید