اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس

اشتباهات به نفع پرس پولیس:

1-افساید گرفتن گل 2 گهر زاگرس

2-نگرفتن پنالتی روی ارش برهانی در دربی

3-نگرفن خطا پشت محوطه در بازی با سپاهان

و اشتباهات داوری به ضرر استقلال

1-افساید گرفتن موقیت در وازه خالی زندی در مقابل سایپا

2-نگرفتن پنالتی ارش در دربی

3-داور در دربی نگذاشت استقلال ضربه ازاد خودشو بزنه و بازی رو زود تموم کرد

پس اقا مهدی اشتباهات داوری همیشه برای هر تیمی هست.....یه بار به نفعه یه بار ضرر...به جای دنبال گشتن اشتباهات داوری تیمتان را درست کنید

داوری

داوری های این فصل به نفع استقلال :

بازی با سایپا: یه توپ از خط دروازه رد شد ولی گل حساب نشد.

بازی با پرسپولیس: حاجاقای نکونام پیراهن سرورش رو پاره کرد ولی پنالتی گرفته نشد

تو بازی با ملوان : آرش برهانی دست یه نفر رو له کرد باید کارت زرد دوم رو میگرفت و اخراج میشد ولی داور نداد و آرش چند دقیقه بعد گل زد

و ......

داوری به ضرر پرسپولیس:

 بازی با گهر درود :   زمانی که پرسپولیس بک هیچ جلو بود یه نفر تو محوطه هند کرد و باید پنالتی واسه پرسپولیس گرفته میشد که نشد و پرسپولیس گل مساوی رو خورد

تو بازی با  استقلال :حاجاقای نکونام پیراهن سرورش رو پاره کرد ولی پنالتی گرفته نشد

توبازی با سایپا : ۳ تا پنالتی باید گرفته میشد که نشد

و.......