ميلاد

خداييش فقط شهرزاد هستش از اين مديرا


مدير محبوووووووووووووووووووووب ما شهرزااااااااااااااااااد جون


راستي استقلال بازي عقب افتادشو بزنه دوم ميشه...لنگ 13جدوله

خوبه خودتم مدیریااااااااااا

والا ما که میایم خبری از شما نیست حیدر خان.

حالا اومدید میگید مدیرا کجان؟؟؟

مثل اینکه بقیه هم درس و مدرسه دارنا.

فعلا استقلالیا و پرسپولیسیا که ته جدول موندن

باید سر توی لیگ موندن بحث کنن چون تکلیف تیم من معلومه.

حالا برو به بقیه بگو.

>>>>>>>>>><<<<<<<<<<

سلام بچه ها

چرا کل کل اینقدر سرد و بیحال شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان که 10 هفته از لیگ گذشته باید اینجا رو میترکوندید.

اقا ارمین شما باز رفتید سر حرفای قبلیتون؟ 

خبری از مدیران نیست شما کجا رفتید؟

از همه میخوام وبو سرو سامون بدید

 باتشکر

حسرت به دل موندن....

بیچاره پرسپولیسیها حسرت یه برد توی این فصل از تیم های خوب به دلشون موند.

حالا هم که میخوان کریمی رو بندازن بیرون هه هه هه.

استوره پرررررررررررررررر.

خیلی حال کردم که سپاهانم از گوجه ها برد.

جالب اینه که ایمون زایدشون هم توی بازی بود و هیچ غلطی نتونست بکنه....

امید به روزی که از دور خارج شوید...

حالا فرداست و استقلال...ببینم شما چه میکنید...

بزن به بدن روشن شی فتل جون

3+3=6

ميلاد

لنگ هنوز 16 جدول نيست بلكه 15 جدوله...

نا اميد نشين دوستاي قرمز...هنوز تا سقوط زياد مونده.


.

.


.

.

.

آرمين لطف كن يه كم معدب باش.(زشته) 




4


مهسا دوباره خوش اومدي

نفیسه

در جواب آقا آرمین باس بگم که آره جوابه همش آره هس شما مشکلی داری کمیته انظباتی پروندرو بست آقا آرمین بازش کرد ولا|:آدم کسل میشه آقا آرمین مینویسه انگشت آقا میلاد 4 آقا شما که ادعا دارید فقط این چیزا رو ننویسید والا:|

سلام به عقشای خودم

دلم برای همه تون تنگ بود چه اس تق لالی چه پرسپولیسی

چند روز نتم قطع بود و چند روزشم مسافرت بودم

اس اسی ها خوشحال نشن به موقع ش با چند تا آپ خوشمل میام حال گیری

60 متر

جووونم فولاد....جونم النعمه


www.aparat.com/v/sQfcm


حتما به ادزس بالا برید و گل 60 متری النعمه رو ببینید

خیلی زشته همدیگه رو انگشت کنید بدبختا 

آبروی ایرانو بردید بدبختا 

خاک تو سرتون بد بختا

خیلی خوشحالم که تیمم همدیگه رو انگشت نمیکنن