ميلاد
خداييش فقط شهرزاد هستش از اين مديرا
مدير محبوووووووووووووووووووووب ما شهرزااااااااااااااااااد جون
راستي استقلال بازي عقب افتادشو بزنه دوم ميشه...لنگ 13جدوله
خداييش فقط شهرزاد هستش از اين مديرا
مدير محبوووووووووووووووووووووب ما شهرزااااااااااااااااااد جون
راستي استقلال بازي عقب افتادشو بزنه دوم ميشه...لنگ 13جدوله
والا ما که میایم خبری از شما نیست حیدر خان.
حالا اومدید میگید مدیرا کجان؟؟؟
مثل اینکه بقیه هم درس و مدرسه دارنا.
فعلا استقلالیا و پرسپولیسیا که ته جدول موندن
باید سر توی لیگ موندن بحث کنن چون تکلیف تیم من معلومه.
حالا برو به بقیه بگو.
چرا کل کل اینقدر سرد و بیحال شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان که 10 هفته از لیگ گذشته باید اینجا رو میترکوندید.
اقا ارمین شما باز رفتید سر حرفای قبلیتون؟
خبری از مدیران نیست شما کجا رفتید؟
از همه میخوام وبو سرو سامون بدید
باتشکر
حالا هم که میخوان کریمی رو بندازن بیرون هه هه هه.
استوره پرررررررررررررررر.
خیلی حال کردم که سپاهانم از گوجه ها برد.
جالب اینه که ایمون زایدشون هم توی بازی بود و هیچ غلطی نتونست بکنه....
امید به روزی که از دور خارج شوید...
حالا فرداست و استقلال...ببینم شما چه میکنید...
لنگ هنوز 16 جدول نيست بلكه 15 جدوله...
نا اميد نشين دوستاي قرمز...هنوز تا سقوط زياد مونده.
.
.
.
.
.
آرمين لطف كن يه كم معدب باش.(زشته)
4
مهسا دوباره خوش اومدي
چند روز نتم قطع بود و چند روزشم مسافرت بودم
اس اسی ها خوشحال نشن به موقع ش با چند تا آپ خوشمل میام حال گیری
www.aparat.com/v/sQfcm
حتما به ادزس بالا برید و گل 60 متری النعمه رو ببینید
آبروی ایرانو بردید بدبختا
خاک تو سرتون بد بختا
خیلی خوشحالم که تیمم همدیگه رو انگشت نمیکنن