زهرا

ثبت قرارداد 12 بازیکن در هیئت فوتبال تهران/ پرسپولیس ۱۰-0 استقلال!

پرسپولیس:

1- محمد قاضی/ 2 فصل

2- شهاب گردان/ یك فصل

3- سیدجلال حسینی/ یك فصل

4- محسن بنگر/ یك فصل

5- حسین ماهینی/ 2 فصل

6- حمید علی عسكری/ 2 فصل

7- جواد كاظمیان/ یك فصل

8- محمدرضا خانزاده/ 3 فصل

9- افشین اسماعیل زاده/ 3 فصل

10- مهرداد پولادی/ 2 فصل

نفت تهران:

1- علیرضا بیرانوند/ 2 فصل

2- مرتضی گنجعلی خانی/ 2 فصل

 

 

قرمز فقط سروره

آخه به اون كريمي اصلا توپ رسيد خداييش؟؟؟


آندو توپ رو از دو نفر گرفت آورد جلو يه پاس عالي داد و انصاريفرد تك ضرب پاس داد به خلعتبري و تك به تك زد تو گل...


البته اگه رحمتي نبود با اين گل 5-1 ميباختيم...


و  آندو نبود كه اصلا گل نميزديم.

نه تورو خدا

یهو بگو گل روهم خلعتبری نزده دوربین اشتباه تصویر گرفته یاشایدم فتوشاپه؟!

نقش علی کریمی،انصاری فر واز همه مهمتر خلعتبری از همه بیشتر بود

باش تا صبح دولتت بدمد

پرسپولیس همیشه قهرمان...

♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســــــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت
♥♥♥
♥♥♥ پرســـــــــــــــــپولیـس تا ابد در قلــــــــــــــــــــب ماســــــــــــــت

سردار دوستت داریم...

دوباره محشر مکنی
زندگی از سر میکنی
سردار خوش خنده ی ما
پرسپولیسو اول میکنی






اينم از جاروگرلنگي

آندو و رحمتي عاملهاي برد تيم ملي بودن

هوم

تنها فرد مفید  کیسه کش رحمتی بود که اونم دروازش باز شد داور نگرفت ماهم خوشحالیم اما جباری؟!

کلا"دوبارم اسمش تو بازی شنیده نشد الانم که مصـــــــــدومه

آندو هم باشه نباشه فرقی نداره مثل زندی که رفت...

6

666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

یارو میره بقالی میگه : این پنیری که سوراخ سوراخه پنیر لیقوانه؟

میگه : پ ن پ تیم استقلاله...Evil or Very Mad


گاز بدههههه. بهش میرسی. گاز بده :)))

زائد بدو منتظری بدو

روایت داریم که میگه: آی بدو آی بدووو


نظر یک اس دق لالی

ظلمی که این زاید توی 10 دقیقه به ما کرد

 قذافی توی 30 سال به مردم لیبی نکرد

خلق الله زاعد ويخترق الاستقلال

( خداوند زاعد را آفرید تا استقلال را سوراخ کند )

سوره ليگ برتر ، جزء 23 ، آيه 82 تا93


** صرفــــــــــــ ـــــا جهت خنده  **
دیروز ----> "" سید جلال حسینی - استقلال ، نزدیک تر از همیشه ""
کامنت های استقلالی ها :
1 - ایول می دونستم سید میاد ، بدون شک بهترین دفاع ایرانه
2 - دمش گرم ، خونش آبیه ، عاشقتم جلال

3 - یعنی این پسر عالیه !! دم حاجی گرم ،بمب نقل و انتقالات بود سید جلال
4 - با این دفاع مستحکم قهرمانیمون صد در صده ، سید جلال از بچگی یه اس اسی با غیرت بوده ! من اینو میدونستم



امروز ----> """ سید جلال حسینی به پرسپولیس پیوست """
کامنت های استقلالی ها :
1 - از اول می دونستم این لنگیه ! معلوم بود نمیاد مرتیکه ! بازی بلد نیست اصلا !
2 - آشغال لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال رو نداری ! خودمون پژمان رو داریم .
3 - بازیکن نیست این اصلا ! هرچی توپ میاد ازش رد میشه !
4 - برو گم شو مرتیکه !! این یارو 30 سالشه اصلا به درد نمیخوره از اولم لنگی بود

******* جماعت باحالین این صنف کیسه کشا !!! ******

حالا شده انصاری فر


آآآآآآآآآآآآآآاااهاااااااااااااااااان



فاطمه قرمز شما بخون


استقلال مهدي رحمتي و آندو و حيدري و جباري داره

كه اگه يكيشون تو تيم ملي نباشه تيم ملي فلج ميشه

يادت رفت بازيه ايران با ازبكستان رو كه اگه رحمتي نبود 4 تا ميخورديم؟؟؟


همه چيز معلومه

استقلال كلي افتخار تو آسيا داره و دوتا ستاره داره

اما لنگپوليس داره تيم درست ميكنه فقط سال بعد بتونه بره آسيا...

لنگ پوليس


يكشنبه


حاجي تمام شرايط كريم انصاري فرد را قبول كرد...

شیش تایی ...................

66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

66666666666666666666هرجاکه سخن از سوراخ سوراخ است666666666666666666666666666

666666666666666666نام استفراغ میدرخشد66666666666666666666666666666666666666666

66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

6

  ღامروز

شنبه هم که گذشت ...

         یکشنبه هم که اومد!!!

                  کلا" استفراغیا همشون همینن اولش که یه نفرو میخوان اون نفر یهو یعنی یهو میشه اسطوره

تا میبینن براشون تره هم پاک نمیکنه بهتره بیاد پرسپولیس؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعدشم ،برای ما فرقی نداره اون بیاد یا نیاد تیم ما دیگه ساخته شده شوما باید بگردین و بچرخین...

درضمن من مطالب تکراری نمیذارم اگرم بذارم شوما که خودتون میذارین اول پاک کنین بعد به من بگید!....

فقط مونده یه سوال بهترین شما همون آش بلغاری هستش دیه؟ یا منوچهره یا شایدم اکبر کور؟هان؟!


به قول قلعه مرغی فرهاد رو بگیرم که وسط فصل برود؟!!

این جمله خودش کافیه.

زهرا

سلام سارا خانم مدیر آبی ها شمام اگه بیشتر دقت کنی متوجه میشی که زیزش نوشتهILoveyouکریمی

حيدر مدير كل كل بخون

استقلال 2 بار قهرماني آسيا داره و كلي افتخارات ديگه كه

يكي از پر افتخارترين تيم هاي آسياست... محض اطلاع هاااااااااااااااااااااااااااا



پس جام ولايت بهترين جام دنياست در دستان لنگيهاي لنگ فروش لنگيه لنگ

فاطمه قرمز يكشنبه  نه شنبه

تازه ما نيازي نداريم

ما بهترين ها رو داريم

و انصاري فرد مهم نيستش زياد


خدا كنه بره تيم لنگ اصلا

  ღ پـــ ـرســ ـپـ ـو لــ ـس ღ

پرسپولیس یاقوت سرخ آسیاست
پرسپولیس محبوب و عشق قلبهاست
پرسپولیس از ناجوانـــمردی جداست
پرسپولیس همــچون نگینی پر بهاست
پرسپولیس رنگ آن فرمانـروای رنگ هاست
پرسپولیس گلزار سـرخ جاودان
پرسپولیس آرامـش روح و روان
پرسپولیس آن یکه تاز پر توان
پرسپولیس زیباترین عشق جهان
پرسپولیس دور از کمی و کاستی
پرسپولیس یعنی صفا و راستی
پرسپولیس با مهربا نی آشتی
پرسپولیس در قلب ما گل کاشتی
پرسپولیس آن مظهر پایندگی
پرسپولیس مفهوم خوب سادگی

غیر کل کل

میگم یه دختره دل شکسته هی میاد بلاگفا یه بار میگه بابام مریضه یه بار میکه عاشق یه پسره شدم یه بار میگه خرج تحصیل ندارم!....

جریان چیه همشونم به یه وب خاتمه پیدا میکنن...

666666

666666

666666

666666

666666

666666

قلعه مرغی:  فرنازو بگیرم که وسط فصل بره پیشه عربا؟!!!!!

 

 

 

 

 
شنبه هم تموم شد پس کو قرارداده انصاری فر با استفراغ؟{ قابل توجه اونی که میگفت اکبرکور بست انصاری فر شنبه میبنده!}

تیم ملی رو عشقه

رویانیان 6   -فتل  0

 

 


 66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666


 


 


 


 




جام ولایت =سوزش ... استقلالی ها

اقا میلاد شما هم در جام ولایت حضور داشتید ولی چرا شما قهرمان نشدید و این جام بین المللی رو نگرفتید ?حالا هم از سوزشی که دارید ؛دارین مسخره میگیرین؛راستی سردار با یه شرکت قرارداد بسته که پماد سوزش رایگان در اختیار اس دق لالی ها قرار بده

پيرمرد با ليوان شخصي اش





و بهترين و معتبرترين جام لنگيها

انیشتین یا کریمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا خانم

این عکسی که شما گذاشتید(اون دختره که داره نقاشی میکشه)

به نظر من داشته انیشتین رو میکشیده

تورو خدا موهارو ببین

سارا خطاب به فاطمه

میگم فاطمه خانم شما بد نیست یه سر به مدیریت وب بزنید و مطالب تکراری رو پاک کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازگشت اکبر کوره...  

خطاب به فاطمه جوووووووووون:آره همون اکبر کوره.

همش به ضرر پرسپولیس...

آقا میلاد شما که نتیجه ها رو ردیف کرین ناداوری ها رو هم ردیف کنید.یکیش که پنالتی مسلممون رو نگرفتن.یکی که گل سالممون رو گفتن آفسایده.یکیشم که به همه ثابت شد استفراغی ها دوپینگ کرده بودن.شما که بیشتر رو دارین.بعدم دیگه بی خیال این تصویر هر وقت این فریه رو میبینم حالم بد میشه...

انقدر زور نزنید...

ببینین استفراغی ها چی گفتن:کریم انصاری فرد در استفراغ علی دایی میشود.شما هر چی هم زور بزنید نمیتونید یکی مثه علی دایی رو واسه خودتون بسازید.ما اصلشو داریم...

زنه باد اسطوره تعصب...

                      فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لنگي 4                                                            

لنگيه 3تا 4تا


4

4

بازي اول 1-0  بازي دوم 1-0 برين ديگه بسه

نه رو دارن باز

اين دفعه 2-0 بسته دو تا هم به تيرك برين ديگه...

نه باز لنگو دوختن اومدن

اين دفعه 3-0

با اشكهاي كريمي و استيلي...


سوووووووووبله چووووووووووووووووووووبله

اينم ببين خاطراته بده لنگو مرور كن

کیســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش

چرا فصل شروع نمیشه؟

666666666666666666666

چه خبره

منظورت اکبرکوره دیه؟ پرنیا جون!

میلاد خان منم بلدم برم مدیریت مطالب قبلی سوتیامو جمع کنم!!!!!!

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآش

چند دقیقه؟چندنفره؟

ده دقیقه     ده نفره

ایمون زاید یادت نره!!!

6 6 6 6 6 6

00000000000000000

اکبر پور که هیچ مسی رو هم بیارین دربی هم رفت و هم برگشت رو باختین.

4 يادت باشه رو لباس لنگ هم هست ... ثبت شدش                        

 


دوست گرامي محض اطلاع...


1

2

3

4

دوست عزيز منم منظورتو نفهميدم...

آش ميدن ؟؟؟؟


آآآآآآآآآآآآآآآآقا

اين دانيال رو عضو كنين اس اسيه

بدون شرح

مخفف سوراخ سوارخ هم هست البته

مرجع خبری پرسپولیس:

با نگاهی به پروسه جذب بازیکنان جدید پرسپولیس بر همگان اثبات شد که میتوان با مدیریت صحیح و مذاکرات اصولی و بدون قیل و قال به آنچه میخواهیم برسیم و دیگر نیازی به مذاکرات شبانه و پیشنهادات اغوا کننده و انفجارات خطرناک نیست. هر چند که برخی از این متخصصین انفجار همچنان اندر خم یک کوچه هستند و تمدید با ناکارآمد ترین مهاجم خود را با بیانی متوهمانه "بمب نقل و انتقالات "خطاب میکنند!


رویانیان در پاسخ به این سئوال که آیا حالا پرسپولیس با این بمب ها کهکشانی شده است ، گفت: راستش من اصلا اهل بمب ترکاندن نیستم. تمام تمرکزم را گذاشتم که یک پرسپولیس خوب و با شخصیت قهرمانی بسازم. یکبار هم که با فتح الله زاده کری خواندم ، کار درستی نبود. باز هم می گویم آقای فتح الله زاده شما می توانید هر بمبی که خواستید را بترکانید اما پرسپولیس فقط برای ساختن تیمی کامل به بازار می رود و خرید می کند.
" گل های آش رو صد با  "  خوب اومدی خودتم فهمیدی بلغاری آشه میلاد خان !دقیقا" منظورت چی بود!؟...

مرجع خبری پرسپولیس:

با نگاهی به پروسه جذب بازیکنان جدید پرسپولیس بر همگان اثبات شد که میتوان با مدیریت صحیح و مذاکرات اصولی و بدون قیل و قال به آنچه میخواهیم برسیم و دیگر نیازی به مذاکرات شبانه و پیشنهادات اغوا کننده و انفجارات خطرناک نیست. هر چند که برخی از این متخصصین انفجار همچنان اندر خم یک کوچه هستند و تمدید با ناکارآمد ترین مهاجم خود را با بیانی متوهمانه "بمب نقل و انتقالات "خطاب میکنند!

ايوووووووووووووووووولااااااااااا

بعد از ثبت قرارداد اكبرپور


انصاري فرد يك شنبه ثبت ميكند

آرش لنگ سوراخ كن


لنگيها باااااااااااااااااايد

گلهاي آرش رو شبي صدبا آهسته ببينن...

چه حالي ميشي تو لنگي بموني

هه هه  هه  هه  هه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


تو قاتل تمام لنگي هايي آهاي فرهاد مجيدي





آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهاااااااااااااااااااااااااان لنگ سوراخ شد


كريمي دوپينگي و چوب كبريت رو له كردن

زهرا

سلام به همگی بچه ها ایول بچه ها گل کاشتید با آپاتون

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

http://img.online-dl.com/images/e5579_s1l1pnb2oy7q7xldpo22.jpg

http://up.vatandownload.com/images/w23w51nk9gqk0t5ried.jpg

http://up.vatandownload.com/images/wqmv3u4k1z3vy1iji16e.jpg

آتیش

سلام به دوستان گل چندوقتی ما نبودیم کسی سراغ نگرفت

یکی از این مزایای غیبتم متعهل شدنم بود جای همتون توی عروسیم خالی بود

حالا بگم همسرم کیه که همتون غش میکنید

دیشب یه مکالمه کوتاه و مختصر با امون عزیز داشتم

ماحصل مکالمه مارو درادامه مطلب بخونید

خوش اومدین...

                                                همتون خوش اومدین

                                                    شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز
                                                    شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز
                                                   شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

قهرمان لیگ دوازدهم پرسپولیس

پرسپولیس با این بازیکنان این فصل قهرمانه اقای گلم ایمون تاج سوراخ کنه ؛اس دق لالی ها هم باید برن سطل اشغالهارو خالی و تمیز کنن ؛پرسپولیس قهرمان میشه خدامیدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها استفراغ سوراخ میشه

بمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب

واویلااااااااااااااااا                واویلاااااااااااااااااااااا

هه هه هه هه هه

یه سری به سایت استفراغ بزنید.افتادن به جون هم که قهرمانی سپاهان مال حضور حسینی و بنگر نبوده.معلومه از همین الان ترسید.جاتون رو خیس نکنید استفراغی ها 

پرسپولیس همیشه قهرمان...

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پستعجب بازیکنایی گرفتیمتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پستبا این دفاعی که پرسپولیس گرفته استفراغ بازم شیش تایی میشهتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 
 

واویلااا   واویلاااا

مهدی رحمتی عزیز دروازه بان ملی  ، پیراهن ایمن زاید را یادگاری نگه دار تا خدای نکرده در مسابقات ملی سه بار در نه دقیقه دروازه باز نشود!




محمد نوری:


این بار طوری گل می زنیم که با فوتوشاپ هم مردود نشود !

4تا بمب!    بسوز کیسه کش

 

راستی شوما استفراغیا خودتون عرضه  ندارین 6تای خودتونو جبران کنید از دیگران مایه میذارین؟!!

4تا که از 6 بهتره

مثل دوازدهمی که از سیزدهمی بهتره {دسته سه بماند}

بمب خنده های فتل داره یکی یکی رومیشه

 

به به ایشونم پرسپولیسی!

* تو را باید هافبک راست جدید پرسپولیس بدانیم یا دفاع راست؟

_ آنطور که در صحبت ها مطرح شد قرار است در پست تخصصی خودم یعنی مدافع راست بازی کنم.

* چه شد که تصمیم گرفتی به پرسپولیس بپیوندی؟

_ غیر از پرسپولیس از استقلال و سپاهان هم پیشنهاد داشتم ولی می خواستم فوتبالم را در تهران دنبال کنم. حقیقتش را بخواهید من در یک خانواده پرسپولیسی بزرگ شدم و همیشه دوست داشتم روزی در این تیم بازی کنم. وقتی پیشنهاد این تیم به من رسید با خودم گفتم باید در پرسپولیس بازی کنم و از اینکه به آرزویم رسیدم بسیار خوشحالم. از طرفی بازی کردن برای مصطفی دنیزلی در تیمی که سردار رویانیان مدیر آن است یک افتخار محسوب می شود.

* اما باید با یک نام بزرگ فوتبال ایران در پست دفاع راست مبارزه کنی، مهدی مهدوی کیا!

_ مبارزه نه، من از روزی که فوتبال را شروع کردم، مهدی مهدوی کیا را در پست دفاع راست به عنوان الگوی خودم انتخاب کردم. ایشان نیازی به تعریف و تمجید های من ندارد، می توانم به راحتی با ایشان رفاقت و رقابت کنم و افتخار می کنم که می توانم در پرسپولیس با الگوی ورزشی ام برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کنم.

 

* الگوی خارجی هم داری؟

_ من عاشق بازی فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان هستم، به طور کلی باید بگویم علاقه زیادی به بایرن مونیخ، تیم ملی آلمان و رئال مادرید دارم !

 

* پرسپولیس سال های زیادی است که یک مدافع راست بزرگ نداشته است، چه تضمینی وجود دارد که تو بتوانی این ضعف را مرتغع کنی؟

_ من برای موفقیت به پرسپولیس آمده ام. گرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست اما هر چه در توان دارم می گذارم تا در تیم جدیدم موفق باشم. می توانید کارنامه و عملکرد من را در ذوب آهن و استقلال بررسی کنید.

 

* تو به همراه شهاب گردان و محمد قاضی به پرسپولیس آمدی، این یعنی هماهنگی تاکتیکی بیشتر میان شما؟

_ بله ما درک تاکتیکی خوبی از هم داریم و مثلث ذوبی ها در پرسپولیس چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می کنند. البته شهاب و محمد یکسال بیشتر از من در ذوب آهن بازی کردند اما من با آن ها کاملا هماهنگ هستم به طوری که وقتی در چشم هم نگاه می کنیم متوجه می شویم چه کاری باید در زمین انجام دهیم، این موضوعی است که می تواند به پرسپولیس هم کمک کند. البته با دیگر بازیکنان هم به سرعت هماهنگ می شوم به خصوص که با برخی از آن ها در اردوی تیم ملی همبازی بوده ام.

 

* حالا در پرسپولیس قرار است چه شماره ای را به تن کنی؟

_ 2 شماره را خیلی دوست دارم، اولی 20 است و دومی 13. البته به این دلیل که علیرضا نورمحمدی در پرسپولیس مانده بعید است شماره اش را به من بدهد، به همین دلیل شماره 13 را به تن خواهم کرد. من خرافاتی نیستم که از این شماره بدم بیاید، در تیم ملی هم شماره 13 را می پوشم و برایم خوش یمن است امیدوارم در پرسپولیس هم همینطور باشد.

 

جدی پرسیدم پس کو جواب؟

پرسپولیس یعنی عشق...
جادوگر: كاپيتان على كريمى! آر پى جى زن: كاپيتان كريم باقرى! موشك: كاپيتان مهدى مهدوى كيا! هليكوپتر: كاپيتان وحيد هاشميان! شهريار: كاپيتان على دايى! سلطان: كاپيتان على پروين! عقاب: كاپيتان احمدرضا عابدزاده! سلطان تعصب: كاپيتان مجتبى محرمى! پا طلا: كاپيتان فرشاد پيوس! اينها فقط اسم تعدادى از كاپيتان هاى ماست!!! بگذريم كه بهزادى ها، پنجعلى ها، وطن خواه ها، كاشانى ها، پيروانى ها، جاسميان ها، آشتيانى ها و... رو هم داريم!
سؤال اينجاست: شما چى داريد؟؟؟

فتل ترقه!

 

ميسوووووووووووووزي لنگي


حالا ببين چي شده


مدير لنگيا اوووووووووووومدش...

خب چيه گل به اي قشنگي

مجيدي مجيدي مجيدي و توي دروازه

اس دق لالی های  عقب افتاده

ای خدا این استفراغی ها چرا اینقدر عقب افتاده هستن؟ و همش مطالب تکراری میذارن؟شمارو بخدا قسم بروز باشین ؛اس اس قرن بوقی بوق بوق بوق بوق ؛ راستی اقا امیر شما که میگی علی دوپینگی واسه حرفت مدرک بیار چند پست پایین تر برو و اون پستمو بخون



لنگي چيه باشه لنگتو جمع كن برو خونه...


نه اين دفعه چهارم كه ميبازيم

آخه اشكالي نداره سوبله چوبله شدي ديگه


نه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

4         4           4              4             4


نظرسنجی

استقلالی ها دیدند پرسپولیس رسما از پیروزی به پرسپولیس تغییر نام داد اوناهم خواستن از قافله عقب نمونن و تغییرنام بدن و دو گزینه پیشنهاد کردن تا هر گزینه ایی که رأی بیشتری اورد را بعنوان اسم باشگاه انتخاب کنن ؛گزینه اول:سکستقلال گزینه دوم:اسکناس خانه ملی

نقل و انتقالات

بازیکنان ورودی به پرسپولیس ؛گردان سنگربان ؛محمدقاضی ؛محمد رضاخانزاده ؛علی اسماعیل زاده و حسین ماهینی وپویا سیف پناهی و برخی از بازیکنان سال قبل که ماندنی شدن نورمحمدی ؛فشنگچی؛علی عسگر ؛رضایی ؛پولادی ؛ایمون تاج سوراخ کن ؛و نوری ؛کاپیتان کریمی هم که هست از بقیه بازیکنان خبری نیست راستی محمد الهایی و هوشیار و میثاق و اودوکیچ رفتن از باشگاه استفراغ خبر رسیده که چندتا تن لش قرارداد بستن و چندتا جنازه دیگه احتمالا میان ؛راستی کریم اسکناسی فردم قراره بره اس دق لال؛بعد علی اسکناسی زاده و علی اسکناسیان و فرهاد اسکناس پرست حالا کریمم جزو اسکناس ها شد

  ღ پـــ ـرســ ـپـ ـو لــ ـس ღ

  ღ پـــ ـرســ ـپـ ـو لــ ـس ღ

اول بشی آخر بشی (که نمیشی)دوست داریم " پرسپولیس "

http://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/3694764/q__1_.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom

پرسپولیس یعنی عشق...

پرسپولیس یعنی عشق...
جادوگر: كاپيتان على كريمى! آر پى جى زن: كاپيتان كريم باقرى! موشك: كاپيتان مهدى مهدوى كيا! هليكوپتر: كاپيتان وحيد هاشميان! شهريار: كاپيتان على دايى! سلطان: كاپيتان على پروين! عقاب: كاپيتان احمدرضا عابدزاده! سلطان تعصب: كاپيتان مجتبى محرمى! پا طلا: كاپيتان فرشاد پيوس! اينها فقط اسم تعدادى از كاپيتان هاى ماست!!! بگذريم كه بهزادى ها، پنجعلى ها، وطن خواه ها، كاشانى ها، پيروانى ها، جاسميان ها، آشتيانى ها و... رو هم داريم!
سؤال اينجاست: شما چى داريد؟؟؟

قابل توجه ممد استقلالی

اقا ممد شما عضو جوانان استقلال نه که مدیرعامل استقلالم باشی امکان نداره که تو این وبلاگ مدیرابیا باشی مدیر ابیای اینجا ساراخانم هست و این مشکل شماست که دوست نداری مدیرت یه زن باشه پس نمیخواد اینجا عضو بشی برو بگرد یه جاییکه مدیر ابیاش یه پسر باشه

حیدر

سارا خانم تو وبلاگ اون سه نفر فعال هستن که ماهی یبار اپ میکنن من قبلا عضوبودم ولی الان به کمک شما اینجا رو اداره میکنم ومن با اون مشکلی نداشتم و ندارم ولی اون میخواد با من در بیفته که هرکی با حیدر در افتاد ور افتاد

راستی من وبلاگ این نفیسه خانمو دیدما

اصلا آپ میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بازم عکس!!!!!

گردنبند استقلال

 

 

به به!!!!!!!!!

سارا خطاب به فاطمه

میگم فاطمه خانم

احتیاج نیست آدم رشتش ادبیات بلاشه تا بفهمه   این شعری  که شما نوشتید اصلا قافیه نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قابل توجه اقا میلاد

اقا میلاد شما که ادعا داری داش علی دوپینگ کرده مدرک بیار و از 5خبرگذاری رسمی وبزرگ که این خبرو تأیید کرده باشه ؛وقتی ما میگم استقلالیا دوپینگ کردن سند و مدرک داریم شما هم ثابت کن ؛در ضمن عکس تکراری نذار سرعت وبو پایین میاره

اُه اُه !!!

آقای بوققق در حال دیدن فیلم سوپر:

چه خبره اونجا!!!!!!           

بازم مثل همیشه                                                          فرناز دیده نمیشه!

مرد اول آسیا خار چشم آبیا

عکس تکراری نذارید چیزه دیگه ندارین؟

فرهاااااااااااااااااااااد بزززززززززززززززن اشك لنگي هاااااااااااا در اومد

تو تک ستاره فوتبال مایی آهای فرهاد مجیدی
تو خورشیدی که خاموشی نداری آهای فرهاد مجیدی
تو دریایی ولی ساحل نداری آهای فرهاد مجیدی
تو کابوس تموم لنگیایی آهای فرهاد مجیدی








4


محبوب تماااااااااااااااااااام دنيايي  سرور لنگي هايي




فرهاده لنگ سوراخ كن

Normal 0 false false false false EN-US X-NONE FA

آهای آهای لنگي ها خبر بشین
مجيدي اومده آماده فرار بشین
مجيدي بگیر فرار کرد
حقيقي رو سوراخ کرد
مجيدي رو میخوام بگیرم
انتقامم رو پس بگیرم....

فرهاد لنگ سوراخ کن.







حاجی پچول

راستی فتل هنوز برنگشته اسباب خنده مارو فراهم کرد :

فتل: برگشتم.چون حرف مرد 2تاست !!!!!!!!!!!!!!! !!! :lol: :D :lol: :D :D :D :lol:

برگشتم چون حرف مرد دوتاست
:)))))))))))
آخه ميخواي برگردي چرا مردا رو ميبري زير سوال؟ :D


الفرناز المجیدی الپولکی العربی القطری الغرافه ای

میخوام دنیا نباشه         اگه داش علی نباشه

  توسرور تموم آبیایی                 آهای علی کریمی

توفاتح تموم آسیایی                              آهای علی کریمی

تو آقایی ولی همتانداری                                 آهای علی کریمی

سرور فرناز مجیدی                                                            کریـــــــــمی کریمــــــــــــــی

داش عــــــــــلــــــــــی


اگه عـــلی نباشه

                                                می خوام هیچی نباشه . . .


جادوگر

متن ارسالی توسط دوست عزیز پرسپولیسی ، رضا :

برگرفته از وبلاگ  : دختران پرسپولیسی

"تو این ها را در لیگ ایران انجام دادی و او در لیگ آسیا!"
تو را یادم است، تویی که جاودانه شد: که در دربی ۷۳ فحشت دادند، و تو با بوسه ای جوابشان را دادی!
بلوزت را بعد از اخراج شدن در بازی پرسپولیس -استیل آذین از تن در آوردی، بلوز زیرش پیرهن همیشه ۸ پرسپولیس بود! تو این ها را در لیگ ایران انجام دادی.. اگر در لیگ آسیا بودی فکر کنم با بوسه ای جواب فحاشی را میدادی و مثل همیشه مردانه میگذشتی!

تو را به مچبندت که گفتی: مردمم! تقدیم بلوزت به یک شهید که گفتی: یادگاریست!براورده کردن آرزوی بلند قد ترین مرد دنیا که گفتی: ثوابست! بودن کنار کودکان بی سرپرست که گفتی: وظیفه است! خرید آدامس و گل و فال که گفتی: به خنده شاد کودکان می ارزد! به دست دادن با جانباز که گفتی: بازی با توپ کجا و بازی با مین کجا! به حرف حقت که گفتی: هیچ نداشته باشم ولی یه جو مردانگی! به بازوبند که گفتی: برای ارشدم! تو را به مرد آسیا که شدی، تو را به آلمانی که زیر پاهایت لرزید! تو را به همه این ها که کردی قسم، که اسطوره برای تو کلمه کمیست جادوگر!

تو این ها را در لیگ ایران انجام دادی.. یعنی ایران و ایرانی برایت مهم بوده و هست

او را یادم هست، اویی که حاشیه داشت: بعد از اخراج به سکوهای پر شده، استادیوم ۹۶،۲۰۰ نفره عدد ۴ را نشانه گرفت و بلوزش را در آورد و پیرهن آبی را بوسید... او نه به پرسپولیس ، نه به هواداران، نه به بازیکنان، بلکه به ایران و ایرانی توهین کرد! نباید برای ساختن اسطوره، اسطوره های کاغذی را بزرگ کنیم!

آقای مجیدی از سطح فکر شما انتظارها بیشتر بود...! آن روز که سلطان علی آقا پروین روی سکوی هواداران استقلال نشست باید می آموختید که این جدالیست بین ایرانیان و اعراب...! شما برچسب خیلی چیز ها را به خودتان وصله کردید! با این کارتون فرهنگتون رو به نمایش گذاشتید و اگر حرفی شنیدید در حد فرهنگتون بود! حالا این وسط مشکلی هست؟؟؟

شاید راست میگویند که: داغ گل زدن به پرسپولیس در رقابت های آسیایی برای به دست آوردن دل استقلالی ها به دل شما ماند!!! قسم به هر کاری که امروز کردید لقبی برای شما یافت نشد . باشد تا رستگار شوید!!!



قبل توجه فاطمه قرمز

شله زرد شرف داره به گوجه لهیده.

تازه کم خرج ترین تیم سپاهان معرفی شده تو حالا میگی فقط بلد بودن پول خرج کنن.برو اول تحقیقات لازم رو انجام بده بعد بیا حرف بزن.

یه چیز دیگه راستش شما که هی میگین جام استقلال آفتابه ی آبیه من هرجا رفتم آفتابه قرمز دیدم.

اونایی که شما دیدین اصل نیست.

میلاد

اقا  میلادهمه که مثل استفراغی

 

هادوپینگی نیستن

 

 

پس حرف بیخود نزن

دیدین گفتم.....

داداش حیدر من که ازهمون اول با این نفیسه کنار نمی اومدم حالا بهت ثابت شد.

من زودتر از تو ازش بدم اومد.

ازهمون درخواست هاش باید می فهمیدی.راستی من تا27ام دیگه نمیام. امتاحانات سختم داره میرسه.

لطفا اگه کسی با من کار داره واسه خود من کامنت بذاره.

مرسی.

داش علي دوپينگي


شعار جديد هواداران سوبله جوبله پوليس

داش علي دوپينگي

4


4



4 و باز هم 4




لنگي بمانيد لنگي هاي 4    4    4    4    4

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم

لنگی نشدیم که با ننگ بمیریم

تاجیم چو الماس که بر اوج نشینیم

چون لنگ نه ایم که جای شلوار بگیریم

از روز ازل شاه نشین بوده و هستیم

با شاه نبودیم که دستور ز در بار بگیریم




چيه لنگي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


4 بار پشت هم دربي رو باختيم

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

پرنیا...

فتل بالاخره با کلی زور زدن موند...

فقط میخواس نازشو بکشن...

 

4

به یادتیم

 
 بــه یـــادتیم اسطــوره

بازم آبی ها

سلام به همه ی آبی ها

خیلی عکساتون قشنگ بود     

خیلی حال این لنگی هارو گرفتید

ممنون

فقط موندم چرا جواب عکسامونو نمیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخی!!!!   جوابی ندارن که بدن