دســــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــه ســـــــــــــــــــــــــه
سلام به دوستان استقلالی و پرسپولیسی گل!!!!
دوتا مطلب:
1)تیم 85 جهان به تیم 9874337757891جهان باخت!استفراغ1-نفتون2(قابل توجه نفتون تیمی دسته سه ایست.)
این باخت تیمتون یادو خاطره ی تولی پرس قزوینو زنده کرد!!!
2)ببین استقلال اگه تیم بود خوب اسمش پرسپولیس بود
به ما نمیخوری کیسه برو باهمون تیمای دسته سه کل کل کن!!!!!!1
+ نوشته شده در جمعه بیست و ششم مهر ۱۳۹۲ ساعت 20:26 توسط فاطمه(قرمز)
|