سلام به دوستان استقلالی و پرسپولیسی گل!!!!

دوتا مطلب:

1)تیم 85 جهان به تیم 9874337757891جهان باخت!استفراغ1-نفتون2(قابل توجه نفتون تیمی دسته سه ایست.)

این باخت تیمتون یادو خاطره ی تولی پرس قزوینو زنده کرد!!!

2)ببین استقلال اگه تیم بود خوب اسمش پرسپولیس بود

به ما نمیخوری کیسه برو باهمون تیمای دسته سه کل کل کن!!!!!!1