قابل توجه ح ي د ر
كي بي ادبي كرده ؟؟؟؟ من ؟؟؟؟
بررررروووو باااااابااااااااااا
منم حذف كن قربون دستت.
خداحافظ همه
خداحافظ شهرزاد جوووووووون
4
كي بي ادبي كرده ؟؟؟؟ من ؟؟؟؟
بررررروووو باااااابااااااااااا
منم حذف كن قربون دستت.
خداحافظ همه
خداحافظ شهرزاد جوووووووون
4
يه وقت تعارف نكنين هاااااااااااااااااااا منم حذف كنين.
نفيسه پس چي؟؟؟؟اونم چرت و پرت نوشته.
اگه راست ميگي حذف كن اينم.
بس کنین
آرمین مخصوصا تو
خداييش فقط شهرزاد هستش از اين مديرا
مدير محبوووووووووووووووووووووب ما شهرزااااااااااااااااااد جون
راستي استقلال بازي عقب افتادشو بزنه دوم ميشه...لنگ 13جدوله
لنگ هنوز 16 جدول نيست بلكه 15 جدوله...
نا اميد نشين دوستاي قرمز...هنوز تا سقوط زياد مونده.
.
.
.
.
.
آرمين لطف كن يه كم معدب باش.(زشته)
4
مهسا دوباره خوش اومدي
سوووووبله چووووووووبله.
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
لنگي 3تا 4 تا

4 انگشت

خاك تو سر كريمي و نوري با اون بازي لنگ
لنگ لنگ لنگ
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
شهرزاد نيستش اصلا...شهرزاد كجايي؟؟؟
حالا بيخيال چي شده مگه
ميدونم بعضي ها منم ولي مگه چيكار كردم به جز كل كل سرخابي؟؟

جاروگر
البته کفاشیان نیز قول مساعد داد تا به این بازیکن به علت جشن تولدش یک عدد سکه تقدیم کند.
4 تاي مجيدي
4 تاي جباري
4 تاي پرويز سوبله چوبله
و اشك و آه براي لنگ
4 روزم عزا گرفته بودن
4 روزم تعطيل اعلام كردن...
حذف از جام حذفي آخرشم اشك ريزون و فيلم هندي...



سوووبله چوووووبله هااااااااااااااااا
آقا حيدر اون بو گندو كه اصلا نميتونه توپو شوت كنه ... تازه ماشينم دادن بهش
شما زياد قاطي نكن جوش ميزني پوست صورتت خراب ميشه...
بي سواد لنگي ها هستن كه . . . . . . . . .(ولش كن)
4
1
2
3
4
لنگي 4تا 3 تا كه الان معلوم نيست16جدوله يا 15 جدول
حذف از جام حذفي...
كي بود هي بارسا بارسا ميكردش؟؟؟؟
بفرمايين رئال قهرمان...كجايي پس؟؟؟
4پوليس با يك بازي بيشتر هم به استقلال نرسيد ههههههههههه
اس اس خوب بازي نكرد مساوي گرفت.
حالا اگه ما خوب بازي ميكرديم 4تا ميزديم.
آخه اون نيلسون بدبخت بخت برگشته همش رو هوا بود كمرش خورد شد...
رحمتي عقاب آسيا كه بيكار بود
لنگ
لنگ
لنگ
4
4
چهار آبي رو ميشناسين
چهار زردم 4سپاهانه(شهرزاد)
لنگ بخاطر تساوي با استقلال براي مربي 9000000000000000000ساله اش عروسي گرفته
شاه داماد آقاي ژوزه
عروس خانم بازم آقاي ژوزه
آخه به اين پيريه لنگي كي زن ميده...هههههههههههههههههه
به جون هرچي مرده پرس پو ل يسي نامرده وقتي ميره استاديوم 4تايي برميگرده
راستي سپاهان شهرزام لنگو 4تايي كرده هااااااااااااااااااااااااااااااااااا
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
1
2
3
4
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي
لنگيه چهار تا سه تا
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
چهار آبي رو ميشناسين
چهار زردم 4سپاهانه(شهرزاد)

رئال قهرمان هميشگي...
صدتام به شانسلونا ميخوره...
شما نگران دربي باش سوبله چوبله

رقابت پول لنگ...و تعصب اس اسي
از نخستین انشا دبستان تا به حال جوابی برای سوال همیشگی
بشر یعنی “علم بهتر است یا ثروت؟” پیدا نشده است. اما امروز با موضوع دیگری دست و
پنجه نرم می کنیم. عشق بهتر است یا ثروت؟ تعصب بهتر است یا ثروت؟ پیراهن آبی بهتر
است یا اتومبیل؟
***
پس از
منحل شدن شاهین، ستارگان این تیم به مجموعه پرسپولیس کوچ کردند. باید بازی های خود
را از دسته سه و یا در نهایت از دسته دو شروع می کردند. همان زمان بود که به بهانه
کناره گیری برخی تیم ها از لیگ قرار گداشته شد یک سری بازی های رده بندی برای
پایتخت نشینان از جمله پرسپولیس برگزار شود. در آخر قرمز ها به نحوی خودجوش به لیگ
قفل شدند. خواسته یا ناخواسته نقطه شروع تبعیض بین سرخابی ها از همین جا بود. چه
اتفاقی می افتد یک تیم که باید در دسته سوم دست و پا بزند در مسابقاتی شرکت می کند
که زمینه ساز حضور در لیگ است؟ چطور پرسپولیس به بالاترین سطح مسابقات آن زمان
کشور راه پیدا می کند؟
گذشت
و گذشت…
بعد از
سال ها تبعیض بارزی مشاهده شد. چه می شود
بنیادی که باید پول خود را صرف کارهای خداپسندانه کند حامی قرمز ها می شود؟ بنیاد
جانبازان و مستضعفان در سال ۶۵ پرسپولیس را تحت پوشش قرار داد. البته پس از چندی
این سازمان از حمایت خود دست کشید و در نهایت این تیم به عابربانک دولتی خود یعنی
سازمان تربیت بدنی متصل شد.
اوج
تفاوت در پول رسانی به این دو باشگاه در سومین دوره لیگ برتر بود. جایی که ستاره
های روز فوتبال ایران قرمز پوش شدند و آنها وینگو بگوویچ را به عنوان سرمربی در
اختیار گرفتند. در نهایت بازی اول را با هشت گل زده به
اتمام رساندند اما در پایان لیگ یک ناکام بزرگ به حساب می آمدند.
و
اما حال…
دقیقا
تاریخ برای قرمز ها گام به گام که جلو می رویم تکرار می شود. تصمیم های سلیقه ای و
اهدا کمک ها مالی بیشتر نسبت به استقلال هنوز باقی است. هنوز با چوب نام تاج پیکره
استقلال فلک می شود و همچنان کمیته های اصلی فوتبال از جمله از نوع انضباطی اش
برای پرسپولیس کم نمی گذارند.
هدف
مقاله این نیست که به فقر فرهنگی هواداران این تیم اشاره کنیم. مشکلی که با هزاران
هزار اسکناس هم حل نخواهد شد. مشکلی که فصل پیش درد آنها بود اما رو آوردند به خرج
های کلان برای به خدمت گرفتن استارها! با این حال هنوز فریادهایی مبنی بر عدم وجود
تعصب و غیرت دور سر بازیکنان این تیم می چرخد.
و
اما ما…
سکوت
کردیم و در نهایت به خود امید دادیم که رقیب سنتی ما با اینگونه تبعیض و خرج ها
شاید برخلاف قبل قدرتمند ظاهر شود تا ما هم با آنها رقابتی دلچسب داشته باشیم اما
اینطور نشد که نشد! تا سر خود را بالا گرفتیم دیدیم مدیران دولتی یکی پس از دیگری
بالا سر تیم قرمز می آیند، خرج می کنند و می روند. این اواخر هم برای هر برد ۴ میلیون
به بازیکنان فیکس، ۳ میلیون به ذخیره ها و یک و نیم میلیون به سکونشینان می دهند.
برای تساوی با تیم های بزرگ هم ۶ سکه طلا! و این در حالیست که استقلالی ها تا بحال
حتی ده درصد از رقم قراردادشان را کسب نکرده اند و با خرج تعصب و غیرت برای تیمشان
عرق می ریزند. تیمی که می خواهد در آسیا بجنگد هنوز ستارگانش حقوق نگرفته اند!
تیمی که در مجموع ادوار لیگ با ۳۴۴ امتیاز
در صدر جدول عملکرد کل تیم ها قرار دارد. تیمی که برخی از بازیکنانش کم مانده است
فرش زیر پایشان را بفروشند تا چک های شخصیشان برگشت نخورد!
آزادی
جمعه سودای یک فوتبال ندارد. جمعه
فوتبالی بالاتر از یک فوتبال انجام می شود. روی یک صندلی رویانیان نشسته در حالی
که دیه ناشی از کسب رتبه دوازدهم را به ستارگان فعلی تیمش پرداخت کرده است و در
سویی دیگر فتح الله زاده با فکر چگونگی فهماندن نیاز پول به سران.
آقای سید
مهدی رحمتی، جمعه به قرمز ها دست ندهید. دستان شما نماد تعصب است، دست آنها پر از
چرک کف دست. آقای منتظری از پیشنهاد قطری ها حرفی به آنها نزن، برایشان مفهوم
نخواهد بود. هوادار، رمز ما و استقلال همان فریاد << اس اسِ با
تعصب >> است. شعاری که درکش از دایرة المعارف قرمزها خارج است.
ما تو كل دنيا بالاتر از قهرماناي اروپا (رم و ليورپول) قرار گرفتيم...
و پرسپوليس با رقيب هميشه گي اش گهر...
و باز هم كابوس 4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4

واي به حالت لنگ...


4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
لنگي سوبله چوبله
تو اين نوشتنا فقط بايد معني رو برسوني به طرف
مثل تو نيستم كه...
عمو جون درست بنويس شما خانم معلمت ميكشتتا...
با تشكر از شهررررررررررررررررزززززززززززاد جون
يني چي معدب باش...مثلا مديري تو . . .
اون يكي از هسته و ... مينويسه و شما...
خدايي مدير آبي هارو ببين چقدر معدب و با شخصيته
بعد يه مدت اومده كل كل نميكنه فوش ميده...
متاسفم
ببين به كوري چشم لنگ جفتشونم ميرسن
اما نباشن هم سوووووووووورررررررررررررررراخ ميكنيم لنگو
داماش گهر...
چه خوش اقبال هستی لنگ ناکس..که باشد سرور نام تو اس اس..و استقلال نامش تاج ایران ..
همیشه سرور سوراخ تهران ! این مایه ی افتخار و خوش اقبالیست..آسمان از رنگ قرمز خالیست..
آبی است تمام اسمان ای گل من..شاید که خدای ماهم استقلالیست
آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم...لنگی نشدیم که با ننگ بمیریم
خون تا ابد سرخ خواهد ماند...اما درون رگ های آبی !!
آسمان گفت که من آبی ام....عشق میورزم که استقلالیم
برنده ی بازی دربی کدام تیم است ...۱/استقلال...۲/په نه په پرسپولیس
باور کنید اگر جدول لیگ برتر برعکس بشه ۱۰۰٪ پرسپولیس قهرمان میشه...!
بعد بفهمي كه تيمي كه با گهر با داوري و ...
هيچ وقت افتخار نيست ننگه...
تازه تا بيام زينب جوابتو داد
مر30 زينب.
حقتونه سوبله چوبله بمونين 12 جدول.
آخه اون علي كريمي دوپينگي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه ....
زشته عکس حیوون برای افتخارات ملي؟؟؟؟؟؟ملي؟؟؟؟؟؟؟؟
شما چه افتخاري دارين جز ننگ؟؟؟؟؟؟؟
اول راجع به تيمت درست فكر كن و بعد بگو...
همش عين واقعيت...
بعد
بعد
زينب عزيز همه مطلبات فوق العادس ممنونم ازت
ايولا داري دختر اس اسي
اااااااااااايووووووووواااااااااااااااا زينب...مر30

كريمي بيا برو ... يه توپو نميتونه بزنه

آآآآآآآآآآآآآخه پيرمرد مي افتي ميميري...

مجيدي بازو بند رو ميبنده دست يه جوون
كريمي تو تيم ملي هم تيميشو هول ميده تا خودش گل بزنه...



لنگي ها كوشن؟؟؟تو سوراخ موشن
بررررررررررررررووووووووووووو باااااابااااااااااااااااااااا
حيدر نميشه بري يه چهل روز ديگه برگردي؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
شووووووووووووووووووووخي كردم
اين مدت كه نبودي حيدر تيمتون همش ميباخت...
هههههههههههههههههه