کی بهتره؟
سلام به همگی حالتون خوبه؟
یه استقلالی اذعان داشت استقلال بهترازپرسپولیس تو جام حذفی بوده.حالا بیاید نتیجه بازیهارو بررسی کنیم:
بازیهای استقلال: بازیهای پرسپولیس:
استقلال۴ـ ـسایپا۰ پرسپولیس۶ـ ملوان۰
استقلال۱ـ گهردورور۰ پرسپولیس۴ـ نفت تهران۱
استقلال۵ـ ابومسلم۰
استقلال تو ۳تابازی۱۰ گل زده پرسپولیس تو۲تابازی ۱۰ گل زده...
خودتان قضاوت کنید!!!
راستی انتخاب مسی را به عنوان بهترین بازیکن جهان روبه همه طرفداران بارسلونا تبریک میگم. امیدوارم تازمانی که مسی بازی
میکنه همیشه به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب بشه!!!!
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و یکم دی ۱۳۹۱ ساعت 8:34 توسط فاطمه(قرمز)
|