سارینا خطاب به میلاد

من به مجیدی توهین نکردم تو نوشته بودی 7 مقدس منم نوشتشتم زپلشک مدیر وب گفت هر  کس کلمه ی لنگی  کیسه کش یا سکس پلیس یا از این جور چیز ها ممنوع البته این کلمه نه فحش نه بی ادبی و نه توهین یه کلمه ی سادس من  هر فقط حس  کنم حرف بدی زدم هم از طرف عذر خواهی میکنم بعدشم اون پست رو حذف میکنم ولی الان متمانم که این کلمه حرف بدی نیست.

سارینا

میشه بگی چه حرف بدی زدم آقا میلاد

سارینا

7  مقدس زپلشک

سارینا

به نام کسی که نامش در اندیشه من. عشقش در قلب من. کلامش در دفتر من. دیدارش آرزوی من است.. به نام خدا خدایی که پرسپولیس را آفرید تا استقلال بی سرور نماند.

    
سرخ بی همتاست

سرخ بی پرواست

سرخ در رگهاست

سرخ در هرجا هر جا هر جاست

سارینا

به نام خدا******تو دنیای زمین و توپ رنگـی  
یه پرسپولیس داریم به چه قشنگی 
 
اسم قشنگش روی تخت جمشید  
از اون قدیم ندیما می درخشید 
 
رنگِ آتـیش غـیرت پــیرهنش  
مـی یاره افـتخار واسـه مـیهنش 
 
طرفداراش سر به فلك می كشن
 عــاشـق رنـگِ مـثِ آتـیشِشَن 
 
دفـاع ِ مـحكمش مثِ یه سـدِه  
هر كسی از جـونش نذاره ، ردّه 
 
دروازه بـاناش مثِ پـادشاهن
شــاهینن و بـدون اشتــباهن 
 
آقــای گل همیشه از قرمزاس  
حسابِ سرخ از همهُ لیگ جداس 
 
یه پرسپولیسه با یه دنیا عاشـق  
یه دشـتِ غـرقِ گـلای شـقایق 
 
قصّـه ی سُــرخا پـر افـتخاره  
از بس كه گل زدن ، همش بهاره 
 
هركی كه پرسپولیسو خوب شناخته
 واسش ترانه خونده یا كه ساخته 
 
تـیمِ بـزرگـمون از اون قـدیما  
سـر بـوده از قـوی ترین تـیما 
 
حرفِ قشنگش بشه هر زمانـی  
می پیچه عطرِ خـوش ِ قهرمانـی 
 
یه سر و گـردن از همه بـهتره  
پـرسپولیس از همه تـیما سـره 
 
تو تاریخش اِسمای نـامی داره  
هر جای دنـیا بـری حـامی داره 
 
سنگم از آسمون بیاد ، هوادار  
می یاد به عشقِ بردنِ یه دیدار 
 
ما تـیمِ صـدر جدولیم همیشه  
خدا می دونه قهرمان كی میشه 
 
هر جا كه پرسپولیس میشه برنده  
می شـكفه كلی گلِ سرخِ خنده 
 
به غیرت بـازیكناش می نـازه  
فـردا رو با تعصّبش می سـازه 
 
امسال دیگه فاتح هر سه جامه
 كـارِ حـَریفـاش دیگه تَـما مه 
 
اســیرِ نـا داوریـا نـمی شه  
بـاز اوله ، دُرُسْ مِثِ هـمیشه 
 
از تیممون می خوایم كه با اقتدار  
بـره روی ســكوی یك افتخار 
 
یه پرسپولیس و یه عالم ستاره  
كه كلّـی عـاشقم هواشو داره 
 
الـهی قـهرمـان عـالـم بـشه  
سایه باختن از سرش كم بشه 
 
امسال به هیچ كس امتیاز نمی ده
 پرونده ی تسـاویشم سـفیده 
 
با تشویقای گرم و لطف خدا
امـسال می شه قهرمان آسیـا 
 
پرسپولیس امسال همه رو می بره
 نشون مده كه همیشه سروره 
 
عشقش تو قلبمون همیشه زندس
 قـرمزِ ما هر جا باشه برندس 
 
تقویمِ لیگ رو هر كی می نویسه
 بدونه كه جام مال پرسپولیسه
 
!!!!! نكته اون ۶ ستاره ي بالا الكي نيست واسه كريم خان و خاطره ي ۶ تايي هاست.

در جواب اقا آرمین باید بگم که ...

سلام به همه در جواب شما آقا ارمین خب هر اسمی یه معنی داره البته به هر زبونی یک معنی داره به معنی کردی هم لابد یعنی همونی که شما گفتی ولی اسم من این جوری نیست فقط یک معنی داره و اون معنی که شما به زبون کردی گفتی به معنای یه چیز دیگه است اگه متوجه نمیشی بدون مثل شیر ما یه شیر اب داریم یه شیر خوردنی و یک شیر وحشی حالا اسم من هم ماجرا  همینه من هم این حرف شما رو رو ی ندونستنتون میذارم راستی من تو اون پست نوشتم که صرفا برای خنده و شوخی شما ناراحت نشو اون رو حذف میکنم اگه آزارتون میده یا حالا هر چی بازم ممنون چون اطلاعاتم بالا رفت.

سارینا

چاقو کشی در تمرین استقلال

ادامه نوشته

من توهین نمی کنم صرفا برای کل کل و خنده شما ادامش بدید.

به نظر شما تاكتيك تيم استقلال در کل بازی هایش چه بو

۱)علي اصغري

۲)بزن زيرش

۳)تاكتيك نعل اسب

۴)تاكتيك؟تاكتيك ديگه چيه؟

۵)خريد داور

سارینا

بالا خره فرهاد مجیدی به آرزوی دیرینه اش رسید/!!!؟

برین ادامه

ادامه نوشته

به نظر شما؟؟؟

به نظر پرسپولیسی ها کدام گزینه برای مربیگری این تیم مناسب است؟

1-علی پروین

2-کالدرون

3-خوزه مانوئل

4-جرارد هولیه

5-متسو

سارینا

آقا حیر به همین ساده گی هر چی دوست داری میگی بعد میگی ببخشید حالا اشکال نداره به کل کل ادامه میدیم

بیو گرافی سارینا

من سارینا هستم دوم تجربی دارم میرم سوم چطور پرسپولیسی شدم هم ازاین جایی بود که من در بچه گی با برادرم و دوستانش در کوچه فوتبال بازی  میکردیم من از 4 سالگی فوتبال رو به شروع کردم در آن زمان برادرم کلاس فوتبال میرفت و همیشه همه چیز رو به من یاد میداد همین شد که من به فوتبال علاقه مند شدم در کلاس اول دبسان به طور رسمی فوتبال رو شروع کردم من همه ی خانواده ام پرسپولیسی هستن همین شد که من هم به پرسپولیس علاقه مند شدم و پرسپولیسی شدم. من پدرم یه پرسپولیسی واقعیه یادم میاد یه بار به پدرم گفتم من استقلالی هستم البته به شوخی تا 3 روز با هام حرف نمیزد الانم کاپیتان تیم ...اسمش رو نمیگم هستم و همین راستی من در کرج زندگی میکنم.

سلام

سلام بچه ها من عضو شدم آقا حیدر من الان رفتم تو لینک نظر دهی دیدم که آدرسم رو گذاشتم و دست هم هست..