سارینا خطاب به میلاد
من به مجیدی توهین نکردم تو نوشته بودی 7 مقدس منم نوشتشتم زپلشک مدیر وب گفت هر کس کلمه ی لنگی کیسه کش یا سکس پلیس یا از این جور چیز ها ممنوع البته این کلمه نه فحش نه بی ادبی و نه توهین یه کلمه ی سادس من هر فقط حس کنم حرف بدی زدم هم از طرف عذر خواهی میکنم بعدشم اون پست رو حذف میکنم ولی الان متمانم که این کلمه حرف بدی نیست.
+ نوشته شده در شنبه دهم تیر ۱۳۹۱ ساعت 10:53 توسط سارینا (قرمز)
|
