آخههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مكزيك رو ميخوام چيكار...
نيمه ي اول دوتا مي داوودي زد و مجيدي يكي...كه مجيدي كل تيمتونو دريبل كرد بعد زد تو گل...نيمه دومم آخراي بازي آرش آقاي گل حسابي از خجالتتون در اومد.
من فرهاد مجیدی قاتل لنگیام....

* مدال نقره ی گودرزی مـــبارک !
لنگیا برید دنبال سرپناه....هه هه هه
هاااااااااااااااااااااان یادم اومد...(البته تورو یادم اومدتو استادیوم)
همون که قدش کوتاه بود و خپل بود موهاشو فشن کرده بود،ریش بزی گذاشته بود،صورتشو آبی کرده بود و هی جلوی دوربین علامت پیروزی رو با انگشتاش نشون می دادتو بودی؟؟؟؟؟؟؟
اصلا باورم نمیشد که یه روزی بخوام باهات کل کل کنم.
البته من بازم هر چی فکر کردم تعدادگلهارو یادم نیومد.

ماه رمضونم بود
منم تو استاديوم بودم
اشك سپاهانيا در اومد...
اون شب تو نودکه فتل باسردار داشت دعوامی کرد،اومدبگه ماآقای نکونام
روازاوساسونااوردیم برگشت گفت:ماآقای اوساسونارواوردیم!!!
تویکی ازبرنامه های پارسال اومدبرافردوسی پورنخ بیاد گفت:مثه این می مونه که من بگم شماموهاتوبافرمژه فرکردی!!!!
راستی چوبله(مظلومی)لوله!!!!
{اشاره به 3-2}

اس اس سپاهان رو هم ۴ تایی کرده.
یه مطلب گذاشتم
اس اسی ها:صرفا جهت یادآوری
خاطرات
لنگیاو سپاهانیا:صرفا جهت سوزش
میتونن برن تو ادامه ی مطلب و
بخوننش.
اینم چند تا عکس



بازم یادت نیومد
شهرزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باورکن اگه همچین چیزی بود من همیشه تو ذهنم میموند.
تازه اگه همچین چیزی که میگی احتمال یک در صد وجود داشته باشه،بقیه رو میخوای سر چی کل کل کنی؟
حالا اومدیم یه دفعه هم باختیم(گرچه یادم نمیاد)،تاحالا شما چند دفعه از ما باختین؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی در مورد پیشنهادت باید بگم اگه وب به زردآبی تغییر کنه که استقلالی ها چیزی برای گفتن ندارن دیگه.پس با همون قرمزا بکلین.راستی بچه ها ببینین کسی نمیخواد عضوبشه بین لینکیهای وبلاگاتون.آخه کل کل خیلی خلوت شده.خدای نکرده یه وقت درش تخته میشه ها.
بچه محلامون ميبرنتووووووووون...
راستي شهرزاد اسم وبلاگو به كل كل زرد آبي تغيير بده
لنگ كه عددي نيست...
۸-۷ روز بیشتر نیست...![]()
![]()
![]()
این دفعه دیگه واقعا بای![]()
![]()
![]()
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراخ ها.
شیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش تایی ها.
ندیـــــــــــــــــــــــــــــــد بدید ها.
و...
باشگاهی که بازیکنهای میلیاردی داره بازم میبازه؟
مایه ننگه.
من که اگه پرسپولیسی بودم کناره گیری میکردم تا بیشتر از این ضایع نشم.
کجایین پرسپولیسیهای وبلاگ؟؟؟؟؟
اگه راست میگین الآن بیاین ماست مالی کنین که هیچ بهونه ای ندارین.
.
.
.
كانال 3 :بازي خيلي بده اصلا حمله نميكنن...
كانل ورزش:ايول چه هاكي بازي ميكردن
من هاكي ميديدم...عالي بود
خب كانال 3 بازم: گل گل صبا 1
گل گل صبا 2
لنگي هاي بي ادب و بي شخصيت به داور فوش ميدن
آخه نمك نشناسا اين همه كمكتون ميكنن اين همه دستتونو ميگيرن بازم تمك دون ميشكنين؟؟؟
حقتونه كلن محروم بشين...
اين تيم دسته يكي هستش كه به كمك كقاشيان تو ليگ موند...
پس انتظاري نداشته باشين.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فعلا زوده که لقب استقلال رو ببرید
چه تيميه آخه با اين همه ادعا بازم . . .
تيم استقلاله از ليورپول و رم (قهرماناي اروپا)هم بالاتره با هر تيمي بازي كنه آتيشش ميزنه
سلام یه چند تا وبلاگ راه افتاده کل کل
سرخ و زرد یا کل کل سرخ صبا فعلا باید
لنگی های این وب برن با اونا رو اون
بازیهاشون که باختن کل کل کنن
ههههههههه با لرها
اصلا سیستون به باشگاه بزرگی چون
استقلال نمیخوره این حرفم رو از رتبه
ی جدید و افتضاح لنگیا تو رنکینگ جهانی
میشه فهمید۲۷۳
اما اس اس
۹۱
جهان و بهترین تیم ایرانی در رنکینگ
جهانی از سپاهان شهرزادینا هم جلو این
اس اس
و چون احمدي سابقه ي بازي تو لنگو داشت نزاشتن ديگه
.
.
.
.
.
دیگه حالا خودتون میدونید و نظراتتون.
آقا میلاد من به اون عکسی که گذاشتین اعتراض دارم.دیگه هر کی ندونه آدمای این وبلاگ باید بدونن آخه نا سلامتی فوتبالی هستید.
.
.
.
خوبه که چندبار سپاهان قهرمان آسیا شده باشه؟؟؟؟اونوقت شما میگین همش یه بار بوده و دفعه ی بعد هم رحمان احمدی نذاشته؟؟؟
.
.
.
بیچاره احمدی که خودش تیمو توی قهرمانی فصل پیش همراهی کرد.درسته که قبلش تو پرسپولیس بود اما وقتی برای برنامه ی زنده رود اصفهان دعوتش کردند گفت بهترین خاطرات من توی سپاهان بوده.
بقیش هم که با رحمتی رفتن و بردند.چندبار تاحالا گفته شده تنها تیمی که بعد از بردش نماز شکر میخونه سپاهانه.خوبه یکم روی چیزایی که میزارین فکر کنین که بعدش آدم مجبور نشه به خاطر تیمش بهترین دوستاشو ضایع کنه.
حالا خوده قلعه نوئي هم گفتش مردم فرهادو دوس دارن...
شما برين با رقباي جديديتون آلومينيوم و گهر رقابت كنين...
استقلاليا هر چي باشن آخر سر به عشق استقلال هستن نه شخص خاصي
چون فرهادم 4تارو شروع كرد
قلعه نوئي هم با 4تا پايان داد.
4
4
4
4
4
4
4
دیگه خودشون میدونن منظورم کیه
درضمن نه اینکه قلعه مرغیتون فرنازو خیلی قبول داره،به هواداراتونم که میگه اهل کوفه،یا اون فرنازتون که به خاطر یه تیکه پارچه ...لق تیمتون کردو رفت،یا جواتتون که هی اونو ضایع میکنه...
نکنه ایناهمدیگرو قبول دارن؟ههههههههه ههههههههههه
شوک به این میگن!!!!!!
راستی شنیدیم آقای همیشه مصدوم بازی نکرده مینیسک پاره کرده؟!!!!!!!!!!!
هههههههههههههه خخخخخخخخخخ

ببينين ديگه...