آخههههههههههه

بیچاره ها خوب قدشون نمیرسه یه کفش پاشنه بلنداز فرناز قرض بگیرین بدین بهشون....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

کرنر خوره 10 دیقه ای

6666666666666666666666666666666666666666

محض اطلاع

سروره اف سی کیسه××××××قرمزه،پرسپولیسه

یه پای جادوگر

واویلااا   واویلاااا

ب نام خدا من....

4...4...4...4.4.4.4.4.4.4.4........4

هيچي 4تا نميشه...


مكزيك رو ميخوام چيكار...

خودت بودیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه بابا...........من مطمئنم که خودت بودی.حالااومدیمو یه بارم باختیم یعنی توی تاریخچه ی فوتبالیت یادت نمیاد که چند دفعه از ما باختین؟برو روش فکر کن.راااااااااااااااااااااااستی مکزیکم قهرمان شد.

شهرزاد من اين شكلي نيستم...

شهرزاد جون اينا كه گفتي مشخصات سوپرماركتي سر كوچمونه...


نيمه ي اول دوتا مي داوودي زد و مجيدي يكي...كه مجيدي كل تيمتونو دريبل كرد بعد زد تو گل...نيمه دومم آخراي بازي آرش آقاي گل حسابي از خجالتتون در اومد.

قاتل

من فرهاد مجیدی قاتل لنگیام....

* مدال نقره ی گودرزی مـــبارک !

لنگیا برید دنبال سرپناه....هه هه هه

فهمیدم....پس ، اون تو بودی!!!

هاااااااااااااااااااااان یادم اومد...(البته تورو یادم اومدتو استادیوم)

همون که قدش کوتاه بود و خپل بود موهاشو فشن کرده بود،ریش بزی گذاشته بود،صورتشو آبی کرده بود و هی جلوی دوربین علامت پیروزی رو با انگشتاش نشون می دادتو بودی؟؟؟؟؟؟؟

اصلا باورم نمیشد که یه روزی بخوام باهات کل کل کنم.

البته من بازم هر چی فکر کردم تعدادگلهارو یادم نیومد.

روزنامه پرسپولیس بعدازباخت صبا


براي هميشه سوراخ و سوبله چوبله بمانيد


سوبله چووووبله هاااااااااااااا4



شهرزاد يادت اومد

ماه رمضونم بود

منم تو استاديوم بودم

اشك سپاهانيا در اومد...

گرچه که بازم یادم نمیاد!!!

این دروغاکه میگی راسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوتی های فتل قلمبه تو90!

اون شب تو نودکه فتل باسردار داشت دعوامی کرد،اومدبگه ماآقای نکونام 

روازاوساسونااوردیم برگشت گفت:ماآقای اوساسونارواوردیم!!!

تویکی ازبرنامه های پارسال اومدبرافردوسی پورنخ بیاد گفت:مثه این می مونه که من بگم شماموهاتوبافرمژه فرکردی!!!!

راستی چوبله(مظلومی)لوله!!!!

{اشاره به 3-2}


خودت رو نزن به اون راه شهرزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

 

 

اس اس سپاهان رو هم ۴ تایی کرده.

 

یه مطلب گذاشتم

اس اسی ها:صرفا جهت یادآوری

 خاطرات

 

لنگیاو سپاهانیا:صرفا جهت سوزش

میتونن برن تو ادامه ی مطلب و

 بخوننش.

 

اینم چند تا عکس

 

بازم یادت نیومد

 شهرزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ادامه نوشته

کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که هرچی فکرمیکنم یادم نمیاد!!!!!!!1

باورکن اگه همچین چیزی بود من همیشه تو ذهنم میموند.

تازه اگه همچین چیزی که میگی احتمال یک در صد وجود داشته باشه،بقیه رو میخوای سر چی کل کل کنی؟

حالا اومدیم یه دفعه هم باختیم(گرچه یادم نمیاد)،تاحالا شما چند دفعه از ما باختین؟؟؟؟؟؟؟؟

شهرزاد اگه میشه این نظرای تایید نشده رو خودت تایید کن یا حذفشون کن

شهرزاد يادت رفته به سپاهانم 4تا زديم 4تايي كرديم

....

میلادجان خیلی عکسهای باحالی بود.من که خیلی خندیدم.

راستی در مورد پیشنهادت باید بگم اگه وب به زردآبی تغییر کنه که استقلالی ها چیزی برای گفتن ندارن دیگه.پس با همون قرمزا بکلین.راستی بچه ها ببینین کسی نمیخواد عضوبشه بین لینکیهای وبلاگاتون.آخه کل کل خیلی خلوت شده.خدای نکرده یه وقت درش تخته میشه ها.


۱- منظور 4 انگشت فرهاد در بازی الغرافه و لنگ چه بود؟

الف-چهاربار سوراختون کردم ب-پرویز سوبله چوبله فراموش نشه ج-بازی بعدتون 4 تایی میشین د-همه موارد

2-کدام تیم لیگ برتر ایران لنگی ها را چهار تایی نکرده است؟

الف-دیگه تیمی نداریم ب-همه تیم ها به این افتخار رسیدند ج-با ارفاق و مدارای بازیکنای شاهین،تیم شاهین د- همه موارد

3-تا کنون لنگ چند بار رنگ فینال آسیا رو دیده؟

الف-کلا سوال اشتباهه ب-طراح سئوال داستانهای تخیلی زیاد میخونه ج-تا جایی که میدونیم محمدان بنگلادش با مربیگری ناصر خان حجازی لنگی ها رو پاره پوره کرده د مگه لنگو آسیا هم راه میدند؟!!

4-به نظر شما فصل بعد لنگ چه مقامی کسب خواهد کرد؟

الف- قهرمان لیگ دسته یک و کسب سهمیه جام در جام ظرفشویی آسیا ب-همسایه اتکا گلستان و شیرین فراز کرمانشاه ج-سقوط به لیگ دسته 2

5-کدامیک در افتخار آفرینی جهانی پترس های جوان نقش موثر تری داشتند؟

الف-ممد سوتی ب-شیث دماغ عمل کرده ج-هردو

6-کدامیک از موارد زیر باعث سوزش بیشتر لنگی ها می شود؟

الف-یادآوری نام پرویز سوبله چوبله

ب-4 انگشت فرهاد

ج-آرپی جی محمود فکری

د-در عرض 9 دقیقه در جام حذفی 3 گل خوردن و رکورد سریعترین گل تاریخ در ثانیه 7 از مس سرچشمهسقوط کرده!!

******

کریم انصاری فر از بچگی عاشق پرسپولیس بودم:

اوج هماهنگی

هه هه





4

پرنيااااااااا تو شهر ما اومدي مسابقه چي؟؟؟؟؟؟؟

بچه محلامون ميبرنتووووووووون...


راستي شهرزاد اسم وبلاگو به كل كل زرد آبي تغيير بده

لنگ كه عددي نيست...

بــــــــــــــــــــــــــــای...

راستی من خداحافظی کرده بودم

۸-۷ روز بیشتر نیست...

این دفعه دیگه واقعا بای

استقلولی ها...

ببینیم امروز چه کار میکنن این استقلولی های پایتخت.

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراخ ها.

شیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش تایی ها.

ندیـــــــــــــــــــــــــــــــد بدید ها.

و...

جادوگـــــــــــــــــــــــــر...

جادوگـــــــــــــــــــــــــر چه هوشی داره. های جیگرم خنک شد دختره آشغال رفته با میثاق عکس گرفته میثاق من؟؟؟حقشه این طوری رو دست خورد.

باختیم که باخیم...

باختیم که باختیم فدا سر علی دایی و میثاق جــــــــــــــــــــــــون.شهرزاد خانوم اگه یکم دقت کنی میفهمی که تازه هفته چهارمه هیچ آدم عاقلی هم قهرمانی یا سقوط و چه میدونم اینا رو از حالا نمی سنجه زیاد خوشحال نباشید الان شبه پرسپولیسه روزشم میرسه...راستی من چند وقت نیستم کرج مسابقه داریم...اگه تونستم با موبایل میام...فعلا 

نچ نچ نچ...

واقعا خیلی زشته!!!!

باشگاهی که بازیکنهای میلیاردی داره بازم میبازه؟

مایه ننگه.

من که اگه پرسپولیسی بودم کناره گیری میکردم تا بیشتر از این ضایع نشم.

کجایین پرسپولیسیهای وبلاگ؟؟؟؟؟

اگه راست میگین الآن بیاین ماست مالی کنین که هیچ بهونه ای ندارین.

سوريان آفرين آفرين

.

.

.

كانال 3 :بازي خيلي بده اصلا حمله نميكنن...


كانل ورزش:ايول چه هاكي بازي ميكردن

من هاكي ميديدم...عالي بود


خب كانال 3 بازم: گل گل صبا 1

گل گل صبا 2


لنگي هاي بي ادب و بي شخصيت به داور فوش ميدن


آخه     نمك نشناسا اين همه كمكتون ميكنن اين همه دستتونو ميگيرن بازم تمك دون ميشكنين؟؟؟

حقتونه كلن محروم بشين...

اين تيم دسته يكي هستش كه به كمك كقاشيان تو ليگ موند...

پس انتظاري نداشته باشين.

پرسپولیس کهکشانی

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فعلا زوده که لقب استقلال رو ببرید


2-0

لنگ بازم باخت....

چه تيميه آخه با اين همه ادعا بازم . . .

تيم استقلاله از ليورپول و رم (قهرماناي اروپا)هم بالاتره با هر تيمي بازي كنه آتيشش ميزنه

بازم باخت..............

 

سلام یه چند تا وبلاگ راه افتاده کل کل

سرخ و زرد یا کل کل سرخ صبا فعلا باید

لنگی های این وب برن با اونا رو اون

بازیهاشون که باختن کل کل کنن

ههههههههه با لرها

 

 اصلا سیستون به باشگاه بزرگی چون

استقلال نمیخوره این حرفم رو از رتبه

ی جدید و افتضاح لنگیا تو رنکینگ جهانی

میشه فهمید۲۷۳

 

اما اس اس

۹۱

 جهان و بهترین تیم ایرانی در رنکینگ

جهانی از سپاهان شهرزادینا هم جلو این

اس اس

منظورم اين بود كه حالا سپاهان با زحمت فراوان اونجا رسيد

و چون احمدي سابقه ي بازي تو لنگو داشت نزاشتن ديگه


زود باشین...

راستی بچه ها هرکی تکلیف نظرات مطالبشو معلوم کنه وگرنه تا دوروز آینده همشون حذف خواهند شد.

.

.

.

.

.

دیگه حالا خودتون میدونید و نظراتتون.

من اعتراض دارم!!!!!!!!!!!!!!!!

آقا میلاد من به اون عکسی که گذاشتین اعتراض دارم.دیگه هر کی ندونه آدمای این وبلاگ باید بدونن  آخه نا سلامتی فوتبالی هستید.

.

.

.

خوبه که چندبار سپاهان قهرمان آسیا شده باشه؟؟؟؟اونوقت شما میگین همش یه بار بوده و دفعه ی بعد هم رحمان احمدی نذاشته؟؟؟

.

.

.

بیچاره احمدی که خودش تیمو توی قهرمانی فصل پیش همراهی کرد.درسته که قبلش تو پرسپولیس بود اما وقتی برای برنامه ی زنده رود اصفهان دعوتش کردند گفت بهترین خاطرات من توی سپاهان بوده.

بقیش هم که با رحمتی رفتن و بردند.چندبار تاحالا گفته شده تنها تیمی که بعد از بردش نماز شکر میخونه سپاهانه.خوبه یکم روی چیزایی که میزارین فکر کنین که بعدش آدم مجبور نشه به خاطر تیمش بهترین دوستاشو ضایع کنه.

ببين فاطمه ما دايي رو رفت و برگشت كرديم استيلي هم سوبله چوبله كرديمتون

حالا خوده قلعه نوئي هم گفتش مردم فرهادو دوس دارن...

شما برين با رقباي جديديتون آلومينيوم و گهر رقابت كنين...


استقلاليا هر چي باشن آخر سر به عشق استقلال هستن نه شخص خاصي

چون فرهادم 4تارو شروع كرد

قلعه نوئي هم با 4تا پايان داد.

4

4

4

4

4

4

4

خاک تو سر همتون 

دیگه خودشون میدونن منظورم کیه

شرف داره

پارسال حمید استیلی مربی پرسپولیس بود هواداران اسم عی دایی میاوردند حتی گاهی بهش توهینم میکردند اما این بشر همش احترام میذاشت یه کلمه به هوادار چیزی نگفت .

اما امسال هوادارای استقلال اسم فرهاد مجیدی میاورند کله مرغی میگه : برخی هواداران ما از اهل کوفه بدتر هستند !!

یعنی مخالف ایشون باشی اهل کوفه ای !!

کیسه کش

هیچی مثل سه گل توی" 10 " دقیقه اونم از یه تیم ده نفره توسط یه نفر که دومین بازیش اونم تعویضیه نمیشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

درضمن نه اینکه قلعه مرغیتون فرنازو خیلی قبول داره،به هواداراتونم که میگه اهل کوفه،یا اون فرنازتون که به خاطر یه تیکه پارچه ...لق تیمتون کردو رفت،یا جواتتون که هی اونو ضایع میکنه...

نکنه ایناهمدیگرو قبول دارن؟ههههههههه ههههههههههه

شوک به این میگن!!!!!!

راستی شنیدیم آقای همیشه مصدوم بازی نکرده مینیسک پاره کرده؟!!!!!!!!!!!

هههههههههههههه خخخخخخخخخخ

کرنرخور

کیا گله مهرزاد معدنچی به رحمتی پنگوئنو از نقطه کرنرو یادشونه :)))
وای از کرنر چه گلی بود خخخخخخ

درد و دل یک اســــــتقلالی با خدا ..



خدایا ؛ بارالها ازت گله دارم ..

چرا پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا باشد و طرفدارای تیم ما کمتر باشند ؟ اونا تو تمام نظر سنجی های سایتها و برنامه های تلویزیونی مثل فوتبال برتر و 90 از ما بیشتر هستند چرااا



لنگي هاي سوبله چوبله...

ببينين ديگه...