وقتی جباری به دنیا اومد...

پرستار تو اتاق عمل : برانکارد بیارید،مصدومه..



واویلا واویلا...


اینم از استفراقتون....


آخرین ورژن تدابیر تاکتیکیه پرویز مو قشنگ...

خبرگزاری وزوزی: لوک خوش شانس در دام دالتون ها

خبرگزاری اصفهان:دستور پرویز به بازیکنان ( مراقب مدل موهایتان باشید)


     توجه                                                                     توجه


اون دوستان آبــــی که میترسند نظر بزارند و بعدش در مقابل قرمزها کم بیارند تقاضا میشه نترسند . سفارشتون رو کردم . پس نظر بزاریید دوستان

سلام و درود بر تمامی آنانی که خون سرخ دارند و تعصب پرسپولیسی(حالا یه سلام

کوچولو هم به آبی ها)

واللا من موندم ، همه بازیه پرسپولیس مقابل الشباب رو هم دیدید ، بازیه استفراق

نه ببخشید استقلال رو هم دیدید خودتون بگید کی خوب کار کرد ؟؟ استقلال با اون همه مهره یا پرسپولیس ؟؟؟ باز خوبه رحمتی رو داشتید وگرنه

6تایی

شدنتون دوباره و اینبار به وسیله اجنبی ها تکرار میشد . البته فقط رحمتی

نیستااااا ،

نباید از شانس لوک خوش شانس(مظلومی رو میگم) چشم پوشی کرد .

امیدوارم سال آینده حداقل یه فکری به حال این مربیه..... بکنید .کشت مارو با این غرور


درووووووود بر پرسپولیس

چه خوش گفت فردوسی پور در نود /  که قرمز به آبی برنده شود

میازار اس اس که کیسه کش است /  که دل دارد و بر همینش خوشست

چو شش تا بخوردست از روزگار / دگر آبیان را نماندست قرار

تو کز محنت دسته سه بی غمی / سرافراز و سرخی، بخندا همی

توانا بود هرکه قرمز بود /  ز شیشتا دل شیر غران بود !


سلام به همه دوستان گل..


کلا حال میکنم با این وبلاگ . منم عضو و دوست جدید شما سرخآبی ها

همتونو دوس دارم . امیدوارم همیشه پرسپولیس سرور استقلال بمونه ..

اولین هدیه رو دوستان آبی از من پذیرا باشید: