سلام و درود بر تمامی آنانی که خون سرخ دارند و تعصب پرسپولیسی(حالا یه سلام
کوچولو هم به آبی ها)
واللا من موندم ، همه بازیه پرسپولیس مقابل الشباب رو هم دیدید ، بازیه استفراق
نه ببخشید استقلال رو هم دیدید خودتون بگید کی خوب کار کرد ؟؟ استقلال با اون همه مهره یا پرسپولیس ؟؟؟ باز خوبه رحمتی رو داشتید وگرنه
6تایی
شدنتون دوباره و اینبار به وسیله اجنبی ها تکرار میشد . البته فقط رحمتی
نیستااااا ،
نباید از شانس لوک خوش شانس(مظلومی رو میگم) چشم پوشی کرد .

امیدوارم سال آینده حداقل یه فکری به حال این مربیه..... بکنید .کشت مارو با این غرور
درووووووود بر پرسپولیس
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 13:23 توسط شهریار (قرمز)
|