توجه توجه
اون دوستان آبــــی که میترسند نظر بزارند و بعدش در مقابل قرمزها کم بیارند تقاضا میشه نترسند . سفارشتون رو کردم . پس نظر بزاریید دوستان
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 13:42 توسط شهریار (قرمز)
|
توجه توجه
اون دوستان آبــــی که میترسند نظر بزارند و بعدش در مقابل قرمزها کم بیارند تقاضا میشه نترسند . سفارشتون رو کردم . پس نظر بزاریید دوستان