کیسه کش
هیچی مثل سه گل توی" 10 " دقیقه اونم از یه تیم ده نفره توسط یه نفر که دومین بازیش اونم تعویضیه نمیشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
درضمن نه اینکه قلعه مرغیتون فرنازو خیلی قبول داره،به هواداراتونم که میگه اهل کوفه،یا اون فرنازتون که به خاطر یه تیکه پارچه ...لق تیمتون کردو رفت،یا جواتتون که هی اونو ضایع میکنه...
نکنه ایناهمدیگرو قبول دارن؟ههههههههه ههههههههههه
شوک به این میگن!!!!!!
راستی شنیدیم آقای همیشه مصدوم بازی نکرده مینیسک پاره کرده؟!!!!!!!!!!!
هههههههههههههه خخخخخخخخخخ
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 11:46 توسط فاطمه(قرمز)(ناظروب)
|