ببين فاطمه ما دايي رو رفت و برگشت كرديم استيلي هم سوبله چوبله كرديمتون
حالا خوده قلعه نوئي هم گفتش مردم فرهادو دوس دارن...
شما برين با رقباي جديديتون آلومينيوم و گهر رقابت كنين...
استقلاليا هر چي باشن آخر سر به عشق استقلال هستن نه شخص خاصي
چون فرهادم 4تارو شروع كرد
قلعه نوئي هم با 4تا پايان داد.
4
4
4
4
4
4
4
+ نوشته شده در یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 16:58 توسط میلاد (ابی)
|