....
میلادجان خیلی عکسهای باحالی بود.من که خیلی خندیدم.
راستی در مورد پیشنهادت باید بگم اگه وب به زردآبی تغییر کنه که استقلالی ها چیزی برای گفتن ندارن دیگه.پس با همون قرمزا بکلین.راستی بچه ها ببینین کسی نمیخواد عضوبشه بین لینکیهای وبلاگاتون.آخه کل کل خیلی خلوت شده.خدای نکرده یه وقت درش تخته میشه ها.
+ نوشته شده در چهارشنبه هجدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 13:27 توسط شهرزاد (مدیر کل کل)
|