اون شب تو نودکه فتل باسردار داشت دعوامی کرد،اومدبگه ماآقای نکونام 

روازاوساسونااوردیم برگشت گفت:ماآقای اوساسونارواوردیم!!!

تویکی ازبرنامه های پارسال اومدبرافردوسی پورنخ بیاد گفت:مثه این می مونه که من بگم شماموهاتوبافرمژه فرکردی!!!!

راستی چوبله(مظلومی)لوله!!!!

{اشاره به 3-2}