سوتی های فتل قلمبه تو90!
اون شب تو نودکه فتل باسردار داشت دعوامی کرد،اومدبگه ماآقای نکونام
روازاوساسونااوردیم برگشت گفت:ماآقای اوساسونارواوردیم!!!
تویکی ازبرنامه های پارسال اومدبرافردوسی پورنخ بیاد گفت:مثه این می مونه که من بگم شماموهاتوبافرمژه فرکردی!!!!
راستی چوبله(مظلومی)لوله!!!!
{اشاره به 3-2}

+ نوشته شده در چهارشنبه هجدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 23:42 توسط فاطمه(قرمز)
|