اااااااااااي باااااااباااااااا


حيدر نميشه بري يه چهل روز ديگه برگردي؟؟؟؟؟؟



.

.

.

.

.

.

.

شووووووووووووووووووووخي كردم

اين مدت كه نبودي حيدر تيمتون همش ميباخت...

هههههههههههههههههه