تيم دوازده جدول چه افتخاري داره؟؟؟
آخه اون علي كريمي دوپينگي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه ....
زشته عکس حیوون برای افتخارات ملي؟؟؟؟؟؟ملي؟؟؟؟؟؟؟؟
شما چه افتخاري دارين جز ننگ؟؟؟؟؟؟؟
اول راجع به تيمت درست فكر كن و بعد بگو...
همش عين واقعيت...
بعد
بعد
زينب عزيز همه مطلبات فوق العادس ممنونم ازت
ايولا داري دختر اس اسي
اااااااااااايووووووووواااااااااااااااا زينب...مر30
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 14:41 توسط میلاد (ابی)
|