ممنون میلادجان حرف دلم رو زدی.نیستن وقتی هم میان حرفی واسه گفتن ندارن.

زهرا خانم شماهم به جای اینکه به دیگران پیشنهاد کلاس دیکته بدین خودتون یه کلاس تربیت شخصیت برین.به دردتون میخوره(برای طرفداری از میلادجون گفتم)

چراپرسپولیس پر ادعا هنوز از رده ی 16 جدول بالاتر نمیاد؟

راستی توهم جان خوش اومدی خیر مقدم میگم بهت...