4 4
ما اصلا به جدول ليگ ايران كاري نداريم...
ما تو كل دنيا بالاتر از قهرماناي اروپا (رم و ليورپول) قرار گرفتيم...
و پرسپوليس با رقيب هميشه گي اش گهر...
+ نوشته شده در پنجشنبه دوم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 10:58 توسط میلاد (ابی)
|