اس اسی ها ضربه سر علی کریمی رو ندیدند لابد صدای توپ که به تیر خوردم نشنیدند.

شایدم اون صحنه که کریمی به قاضی پاس داد و قاضی به ۶ دلیل اون و از دست داد ندیدند.