ابکی ها بجنبین
من میخوام بدونم اس تق لالی ها به کدوم موقعیتشون تو داربی می نازن.
یکی شو بگن . کدوم موقعیت شون صدردرصد بود.
به غیر از اون شوت های الکی
از همه ی کارشناس ها که بپرسین میگن بازی کیسه ها دفاعی بوده.
حتی یکی از بازیکنای اس اس مصاحبه کرده و گفته پرسپولیس مارو غافلگیر کرده
+ نوشته شده در دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 10:34 توسط مهسا (قرمز)
|