من میخوام بدونم اس تق لالی ها به کدوم موقعیتشون تو داربی می نازن.

یکی شو بگن . کدوم موقعیت شون صدردرصد بود.

به غیر از اون شوت های الکی

از همه ی کارشناس ها که بپرسین میگن بازی کیسه ها دفاعی بوده.

حتی یکی از بازیکنای اس اس مصاحبه کرده و گفته پرسپولیس مارو غافلگیر کرده