میگن 6تایی میگم 6تایی شمایی که 6تا برد ازما کمترین

میگن طرفدارای ما بیشتره میگم معلومه قشر بافرهنگ جامعه کمتره

میگن دسته دو میگم دهه هفتاد کدوم تیم دید داره میفته از لیگ کنار کشید بعد با لنگ بازی سیاست بازی

میگه زاید میگم فرهاد

میگن پرسپولیس یه حقیقته 2500 ساله میگم لغت پرسپولیس به یونانی یعنی شهر سوخته و این لغت ننگ آور رو بعد از به آتش کشیدن کاخ های تخت جمشید به دست مزدوران یونانی نامگذاری کردند حالا لنگ بهتره... یا پرسپولیس؟

میگم ما دوتا قهرمانی آسیا داریم دیگه اونجاش میسوزه

میگم 7 ثانیه میسوزه..

میگم تو رنگینگ فیفا بالاتریم میسوزه

میگم رفت برگشت میسوزه.

. میگم دو تا گلزن برتر لیگ استقلالین میسوزه.

. میگم رکورد تماشگران جام باشگاههای آسیا مال استقلال میسوزه.

. میگم 30 متری محمود فکری میسوزه

میگم سانیه ی 30 باز میسوزه
میگم گل اسماعیل شریفات
میگم حقیقی لایی خورده میسوزه