امان از دست این 4 فرهاد!!ببینین چه میکنه!!









ماشالا برابچ ۴تایی...
می خواستم بعضی از عکسا رو
بزارم تو ادامه مطلب٬گفتم لنگیا نمی
بینن گفتم که همرو همین جا
بزارم...
تا بعد...بای
+ نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 15:10 توسط غزال(آبی)
|