...
لنگی های اسیا ندیده.. وقعا که.. رئال از بارسا 5 گل خورد.. حالا بارسایی ها هی میگن پنج تایی؟؟ یا منچستر یونایتد از منچستر سیتی 6 گل خورد یا ایتالیا از اسپانیا هالا هی بیان مث شما عقده ای بازی در بیارن؟؟؟
+ نوشته شده در جمعه هفدهم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 20:18 توسط ایمان(ابی)
|