چهارم مارو یاده خیلی چیزا میندازه:۱-یاده ۴گلی که ازملوان خوردین.۲-یاده ۴سال متوالی که جام نگرفتین۳-یاده ۴تاگلی که تودربی ۲باربهتون زدیم. ۴-آرزوهاتون.که تودربی بیشترازسه تانتونستین به مابزنیدوآرزوتونه که به ماچهارتابزنید.اینم ۴تادلیل.بازم دلیل میخوای؟