مدیر کل کل
نیلو خانم اینجا محیطش دوستانه است و قرار شد همه دوستان اعم از قرمز و ابی ادب را رعایت کنند پس دوباره سعی کنید پست های توهین امیز نذارید ؛مخاطب منم تنها نیلو خانم نیست بلکه با همه کاربران بودم
+ نوشته شده در شنبه سی ام اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 19:3 توسط حیدر(مدیروب)
|