نیلو خانم اینجا محیطش دوستانه است و قرار شد همه دوستان اعم از قرمز و ابی ادب را رعایت کنند پس دوباره سعی کنید پست های توهین امیز نذارید ؛مخاطب منم تنها نیلو خانم نیست بلکه با همه کاربران بودم