گهر
تازه پر بیننده ترین بازی اسیایی هم مال اس اس هستش بیخود به خودتون ننازید..لنگی به ما نمیخوری....گهرررررررررررررررررزااااااااگرسسسسسسسسسسس
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 12:50 توسط ایمان(ابی)
|