دلم برای همه تون تنگ بود چه اس تق لالی چه پرسپولیسی

چند روز نتم قطع بود و چند روزشم مسافرت بودم

اس اسی ها خوشحال نشن به موقع ش با چند تا آپ خوشمل میام حال گیری