سلام به عقشای خودم
دلم برای همه تون تنگ بود چه اس تق لالی چه پرسپولیسی
چند روز نتم قطع بود و چند روزشم مسافرت بودم
اس اسی ها خوشحال نشن به موقع ش با چند تا آپ خوشمل میام حال گیری
+ نوشته شده در یکشنبه دوم مهر ۱۳۹۱ ساعت 17:46 توسط مهسا (قرمز)
|