ميلاد
لنگ هنوز 16 جدول نيست بلكه 15 جدوله...
نا اميد نشين دوستاي قرمز...هنوز تا سقوط زياد مونده.
.
.
.
.
.
آرمين لطف كن يه كم معدب باش.(زشته)
4
مهسا دوباره خوش اومدي
+ نوشته شده در دوشنبه سوم مهر ۱۳۹۱ ساعت 21:21 توسط میلاد (ابی)
|