فرهاد دوست داریم


پرسپولیسی ها فکر میکنن با نبودن فرهاد مجیدی در استقلال، این تیم ظعیفتر میشود .همه ی بازیکنان استقلال قویترن از اون چیزی که شما فکر میکنین
ما هوا دارای استقلال هنوزم عــــاشق
فرهاد هستیم و آرزوی سلامتی را برایش داریم .ما هنوزم منتظر فرهاد هستیم ...فرهاد جاشو داده به آرش ،آرش برهانی هم تو هر بازی مثل فرهاد گل میزنه
.هرچند تو بازیمون فرهادو نداشته باشیم ،هوا دارای ما به بازیکنان به اندازه کافی روحیه میدن، و اونا هم با این تشویق هوا داران میتونن این تیم قهرمانو تو مشتشون نگه دارن....پس پرسپولیسی ها شما هم زیاد ذوق نکنید دوباره ازتون میبریم برمیگرده
+ نوشته شده در چهارشنبه نوزدهم مهر ۱۳۹۱ ساعت 0:9 توسط امین(آبی)
|