حالم بهم خورد...از این بچه بازیهاتون...
من میخوام همه رو حذف کنم و هر کی میخواد دوباره بنویسه بیاد توی وبم وبهم بگه.
www.koreankiss.blogfa.comاگه موافقین بگین.حق توهین هم ندارین.چرا اینو نمیفهمین؟
حیدر ازدستت فوق العاده ناراحتم.دیگه تو چرا بچه بازی در میاری؟؟؟؟؟؟/
+ نوشته شده در جمعه بیست و یکم مهر ۱۳۹۱ ساعت 12:11 توسط شهرزاد (مدیر کل کل)
|