من میخوام همه رو حذف کنم و هر کی میخواد دوباره بنویسه بیاد توی وبم وبهم بگه.

www.koreankiss.blogfa.comاگه موافقین بگین.حق توهین هم ندارین.چرا اینو نمیفهمین؟

حیدر ازدستت فوق العاده ناراحتم.دیگه تو  چرا بچه بازی در میاری؟؟؟؟؟؟/