داوری های این فصل به نفع استقلال :

بازی با سایپا: یه توپ از خط دروازه رد شد ولی گل حساب نشد.

بازی با پرسپولیس: حاجاقای نکونام پیراهن سرورش رو پاره کرد ولی پنالتی گرفته نشد

تو بازی با ملوان : آرش برهانی دست یه نفر رو له کرد باید کارت زرد دوم رو میگرفت و اخراج میشد ولی داور نداد و آرش چند دقیقه بعد گل زد

و ......

داوری به ضرر پرسپولیس:

 بازی با گهر درود :   زمانی که پرسپولیس بک هیچ جلو بود یه نفر تو محوطه هند کرد و باید پنالتی واسه پرسپولیس گرفته میشد که نشد و پرسپولیس گل مساوی رو خورد

تو بازی با  استقلال :حاجاقای نکونام پیراهن سرورش رو پاره کرد ولی پنالتی گرفته نشد

توبازی با سایپا : ۳ تا پنالتی باید گرفته میشد که نشد

و.......