اشتباهات به نفع پرس پولیس:

1-افساید گرفتن گل 2 گهر زاگرس

2-نگرفتن پنالتی روی ارش برهانی در دربی

3-نگرفن خطا پشت محوطه در بازی با سپاهان

و اشتباهات داوری به ضرر استقلال

1-افساید گرفتن موقیت در وازه خالی زندی در مقابل سایپا

2-نگرفتن پنالتی ارش در دربی

3-داور در دربی نگذاشت استقلال ضربه ازاد خودشو بزنه و بازی رو زود تموم کرد

پس اقا مهدی اشتباهات داوری همیشه برای هر تیمی هست.....یه بار به نفعه یه بار ضرر...به جای دنبال گشتن اشتباهات داوری تیمتان را درست کنید