راه اندازی دوباره وب
سلام خدمت همه دوستان .میخوام همزمان با شروع لیگ دوباره کل کلو راه بندازم هرکسی که موافقه و دوستداره بیاد تو کل کل زیر همین پست نظر بذاره و دوستان میتونین از طریق فیسبوک هم با پیام دادن خبرم کنید ادرس فیسبوکمfacebook/heydarraman
+ نوشته شده در پنجشنبه سیزدهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 9:30 توسط حیدر(مدیروب)
|