ااااااااااااااااااااااا حالا که سوزوندمش شدم بد؟
ههه شما لنگی ها باید ایجوری کاراتونو توجیح کنین ههههههههههههههه اقای حیدر
+ نوشته شده در یکشنبه هفتم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 16:59 توسط حسین (ابی)
|
ههه شما لنگی ها باید ایجوری کاراتونو توجیح کنین ههههههههههههههه اقای حیدر