لنگی ها ههه
خب دوستان لنگی اروم باشین میدونم سوز افتادین ولی عیبی نداری علی کریمی هم تو دربی ها بعد چهارتا میزنه انگشتشو با علامت چهار نشون میده ولله باور کنین بخدا مجید راست میگم ولی تو خوابش ههههه بازم میزارم تا بسوزین اخ جون چه حالی میده وقتی میسوزین

+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 18:40 توسط حسین (ابی)
|