ااااااااااا چشب حتما قربان
حالا مدیر هستی رییس ما نیستی که
من به کسی توهین نمیکنم من از تیمم طرفتاری میکنم همین
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 18:57 توسط حسین (ابی)
|
حالا مدیر هستی رییس ما نیستی که
من به کسی توهین نمیکنم من از تیمم طرفتاری میکنم همین