4تا بمب! بسوز کیسه کش


راستی شوما استفراغیا خودتون عرضه ندارین 6تای خودتونو جبران کنید از دیگران مایه میذارین؟!!
4تا که از 6 بهتره
مثل دوازدهمی که از سیزدهمی بهتره {دسته سه بماند}
بمب خنده های فتل داره یکی یکی رومیشه

+ نوشته شده در جمعه نوزدهم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 10:41 توسط فاطمه(قرمز)(ناظروب)
|