با نگاهی به پروسه جذب بازیکنان جدید پرسپولیس بر همگان اثبات شد که میتوان با مدیریت صحیح و مذاکرات اصولی و بدون قیل و قال به آنچه میخواهیم برسیم و دیگر نیازی به مذاکرات شبانه و پیشنهادات اغوا کننده و انفجارات خطرناک نیست. هر چند که برخی از این متخصصین انفجار همچنان اندر خم یک کوچه هستند و تمدید با ناکارآمد ترین مهاجم خود را با بیانی متوهمانه "بمب نقل و انتقالات "خطاب میکنند!


رویانیان در پاسخ به این سئوال که آیا حالا پرسپولیس با این بمب ها کهکشانی شده است ، گفت: راستش من اصلا اهل بمب ترکاندن نیستم. تمام تمرکزم را گذاشتم که یک پرسپولیس خوب و با شخصیت قهرمانی بسازم. یکبار هم که با فتح الله زاده کری خواندم ، کار درستی نبود. باز هم می گویم آقای فتح الله زاده شما می توانید هر بمبی که خواستید را بترکانید اما پرسپولیس فقط برای ساختن تیمی کامل به بازار می رود و خرید می کند.
" گل های آش رو صد با  "  خوب اومدی خودتم فهمیدی بلغاری آشه میلاد خان !دقیقا" منظورت چی بود!؟...