چه خبره
منظورت اکبرکوره دیه؟ پرنیا جون!
میلاد خان منم بلدم برم مدیریت مطالب قبلی سوتیامو جمع کنم!!!!!!
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآش
چند دقیقه؟چندنفره؟
ده دقیقه ده نفره
ایمون زاید یادت نره!!!
6 6 6 6 6 6
+ نوشته شده در شنبه بیستم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 12:38 توسط فاطمه(قرمز)(ناظروب)