ღامروز
شنبه هم که گذشت ...
یکشنبه هم که اومد!!!
کلا" استفراغیا همشون همینن اولش که یه نفرو میخوان اون نفر یهو یعنی یهو میشه اسطوره
تا میبینن براشون تره هم پاک نمیکنه بهتره بیاد پرسپولیس؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعدشم ،برای ما فرقی نداره اون بیاد یا نیاد تیم ما دیگه ساخته شده شوما باید بگردین و بچرخین...
درضمن من مطالب تکراری نمیذارم اگرم بذارم شوما که خودتون میذارین اول پاک کنین بعد به من بگید!....
فقط مونده یه سوال بهترین شما همون آش بلغاری هستش دیه؟ یا منوچهره یا شایدم اکبر کور؟هان؟!
به قول قلعه مرغی فرهاد رو بگیرم که وسط فصل برود؟!!
این جمله خودش کافیه.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 9:37 توسط فاطمه(قرمز)(ناظروب)
|