یارو میره بقالی میگه : این پنیری که سوراخ سوراخه پنیر لیقوانه؟

میگه : پ ن پ تیم استقلاله...Evil or Very Mad


گاز بدههههه. بهش میرسی. گاز بده :)))

زائد بدو منتظری بدو

روایت داریم که میگه: آی بدو آی بدووو


نظر یک اس دق لالی

ظلمی که این زاید توی 10 دقیقه به ما کرد

 قذافی توی 30 سال به مردم لیبی نکرد

خلق الله زاعد ويخترق الاستقلال

( خداوند زاعد را آفرید تا استقلال را سوراخ کند )

سوره ليگ برتر ، جزء 23 ، آيه 82 تا93


** صرفــــــــــــ ـــــا جهت خنده  **
دیروز ----> "" سید جلال حسینی - استقلال ، نزدیک تر از همیشه ""
کامنت های استقلالی ها :
1 - ایول می دونستم سید میاد ، بدون شک بهترین دفاع ایرانه
2 - دمش گرم ، خونش آبیه ، عاشقتم جلال

3 - یعنی این پسر عالیه !! دم حاجی گرم ،بمب نقل و انتقالات بود سید جلال
4 - با این دفاع مستحکم قهرمانیمون صد در صده ، سید جلال از بچگی یه اس اسی با غیرت بوده ! من اینو میدونستم



امروز ----> """ سید جلال حسینی به پرسپولیس پیوست """
کامنت های استقلالی ها :
1 - از اول می دونستم این لنگیه ! معلوم بود نمیاد مرتیکه ! بازی بلد نیست اصلا !
2 - آشغال لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال رو نداری ! خودمون پژمان رو داریم .
3 - بازیکن نیست این اصلا ! هرچی توپ میاد ازش رد میشه !
4 - برو گم شو مرتیکه !! این یارو 30 سالشه اصلا به درد نمیخوره از اولم لنگی بود

******* جماعت باحالین این صنف کیسه کشا !!! ******

حالا شده انصاری فر